Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jalkapallon EM-kisat (PES 2008) PS3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joggeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Jalkapallon EM-kisat (PES 2008) PS3

Puola (Yonetza) - Kroatia (matias92) 3 - 3

Oli kyllä yksi huikeimmista matseista mitä olen pelannut. Kyllä tuo pelaaminen on paljo hienompaa kun on huonommat joukkueet. Alkoi vaikuttaan jo oikealta jalkapalloilulta. Plussaa oli myös se että peli ei ainakaan minulle laginut juuri mitään.

Ehdottaisinkin että jos pelataan vielä myöhemmin uus turnaus niin pelataan huonommilla seurajoukkueilla.

Puola (Yonetza) - Kroatia (matias92) 3 - 3

Oli kyllä yksi huikeimmista matseista mitä olen pelannut. Kyllä tuo pelaaminen on paljo hienompaa kun on huonommat joukkueet. Alkoi vaikuttaan jo oikealta jalkapalloilulta. Plussaa oli myös se että peli ei ainakaan minulle laginut juuri mitään.

Ehdottaisinkin että jos pelataan vielä myöhemmin uus turnaus niin pelataan huonommilla seurajoukkueilla.

Komppaan täydestä sydämestä. Kun pelaa pikkasenkin huonommilla joukkueilla niin se pakottaa pelaamaan joukkuepeliä. Ei oo mitään Adrianoja joka juoksee pakkien yli, tai muita ylivoimaisuuksia jotka ei kaadu ku takaapäin sukille rappaamalla. Olen ehdottomasti mukana tälläisessä turnauksessa jos sellainen saataisiin pystyyn.

Ottaako Tecena tänään jo matsia?

Tarjolla olis

Saksa - Puola ja Espanja - Venäjä. Voidaan pelata molemmat jos passaa...?

Sitten millonka nuuama haluaa pelata Itävalta - Puola?

joku tossa laitto invitee kesken pelin sorry) nyt kkii matsi ennen tän illan pelii?

joku muu päivä mielummin sitten ku matsi on jo noin lähellä:)

Itävalta (nuaama) - Puola (Yonetza) 2 - 2 Puola vissiin jatkoon 5 pisteellä :) nam

Espanja (Yonetza) - Venäjä (Tecena) 3 - 2

Pelattiin kyl niin että oli venäjän koti, kun en muistanu että olis ollut itellä.

Oli kyl tapahtumarikas matsi jossa hetken näyttikin että venäjä olisi tiputtamassa espanjaa jatkosta. noin 80 minuutilla villa kaadetaan ja luis garcia vetämään pilkkua kun villa loukkaantuu. No ohihan se menee ja lukemat säilyy 2-2. Hetkee myöhemmin venäjä tekee kaukolaukauksen joka osuu onneksi tolppaan josta se kimpoaa venäjälle ja maali tyhjään maaliin :confused: vaan olikin paitsio :eek::D no 90 minuuttia pelattu niin kauhee flipperi suoraan villalle joka laukoo molarin längeistä pallon maaliin. :p

Noniin elikä mä oon suorittanu oman osuuteni ja pelannut jo omat pelini pois alta. Toivon että sunnuntaihin mennessä voidaan aloittaa sitten pudotuspelit jo. Itse olen pe-la ryyppäämässä ja pelaamas pessiturnausta kaverilla.

Helpoin tapa löytää pelikaveri ja sopia pelaamisesta on mesessä joten lisäilkää kaikki toisianne vaan.

Itävalta (nuaama) - Puola (Yonetza) 2 - 2 Puola vissiin jatkoon 5 pisteellä :) nam

Espanja (Yonetza) - Venäjä (Tecena) 3 - 2

Pelattiin kyl niin että oli venäjän koti, kun en muistanu että olis ollut itellä.

Oli kyl tapahtumarikas matsi jossa hetken näyttikin että venäjä olisi tiputtamassa espanjaa jatkosta. noin 80 minuutilla villa kaadetaan ja luis garcia vetämään pilkkua kun villa loukkaantuu. No ohihan se menee ja lukemat säilyy 2-2. Hetkee myöhemmin venäjä tekee kaukolaukauksen joka osuu onneksi tolppaan josta se kimpoaa venäjälle ja maali tyhjään maaliin :confused: vaan olikin paitsio :eek::D no 90 minuuttia pelattu niin kauhee flipperi suoraan villalle joka laukoo molarin längeistä pallon maaliin. :p

Tekikö Puyol yhtään maalia? :D

Tekikö Puyol yhtään maalia? :D

Hyvä muuten kuin kysyit. Eikä se taaskaan kauheen kaukana ollut. Venäjä keskitti kulmasta jossa yksinäinen Puyol puskee maalin edestä pallon pois juuri hädin tuskin tolpan oikealle puolelle. :eek: Olisi ollut kyllä nätti puskumaali ja puyolin toinen omamaali jo turnauksessa.

kroatia(matias92) 4-3 saksa(tecena)

oli tiukka matsi ja näytti yhessä vaiheessa siltä että maalien päästämistä ei voi pysäyttää mutta lopulta nousitii tappion asemasta voittoon, vaikka alukse oltiin hävitetty turvallinen 2-0 johto:)

Kreikka(Rammari) 0-1 Venäjä(Tecena)

Tiukkaa oli vaikka hallintaprosentti näytti olevan Venäjälle 41-59 ja potkut vissin oli että Kreikalle 4 potkua ja Venäjälle oli vissin jotain päälle kymmenen jos oikein muistaa. Rammarilta toisella puoliajalla lens yks pelaaja pihalle mutta silti lopussa hirveä yritys kaventaa mutta minun onneksi lukemat pysyi samassa :)

Vois huomenna koittaa pelata näitä matseja pois. Eli... Kenellä nyt on matseja mua vastaan, niin ehdottakaa kellon aikaa ja sovitaan. Lisätkää vaikka meseen ni saadaan helpommin sovittua.

Ylös Bottom