Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jalkapallon EM-kisat (PES 2008) PS3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joggeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Jalkapallon EM-kisat (PES 2008) PS3

Venäjä - Ruotsi

0 - 2

ja Ruotsi lohkovoittoon yhdeksällä pisteellä. Paha tässä on se että vastaan asettuu ekalla pudotuspelikierroksella Matias92:n valmentama Romania. :eek:

Ei asetu. Huh. onneksi luin väärin.

Venäjä - Ruotsi

0 - 2

ja Ruotsi lohkovoittoon yhdeksällä pisteellä. Paha tässä on se että vastaan asettuu ekalla pudotuspelikierroksella Matias92:n valmentama Romania. :eek:

Muuten hyvä mutta romania on simon eikä se asetu sua vastaan koska romania voitti c-lohkon.

Nuaaman matseja enää. Ottakaas mieheen yhteyttä ja toisin päin.

PS. Ei pääse mun Romania kyllä helpolla. Jo neljäs huippumaa vastaan. Tähän asti voitettu Italia, Ranska ja Hollanti. Nyt vielä Espanja pitäis kukistaa. Jos siitä selviää, niin ei enää pitäis tulla huippumaita.

PUOLIVÄLIERÄT:

Turkki (Maukka525) - Puola (Yonetza)

Kroatia (matias92) - Sveitsi (MaxXxXxball)

Romania (simo h) - Espanja (Yonetza)

Ruotsi (MaxXxXxball) - Ranska (Matias92)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Nuaaman matseja enää. Ottakaas mieheen yhteyttä ja toisin päin.

PS. Ei pääse mun Romania kyllä helpolla. Jo neljäs huippumaa vastaan. Tähän asti voitettu Italia, Ranska ja Hollanti. Nyt vielä Espanja pitäis kukistaa. Jos siitä selviää, niin ei enää pitäis tulla huippumaita.

Joo eli Nuaama pelaa vissiin huomenna matiaksenkaa kaks matsii ja yhden tecenaa vastaan niin sit on alkulohkot pelattuna.

PS. Ei oo pitäny pintansa huippumaat tässä turnauksessa :p näyttäis siltä että melki jokainen on pelannu paremmin huonommallaan joukkueella. Itse pääsin hädin tuskin jatkoon Espanjalla ja Puolan peli tuntu kulkevan paremmin. Jännityksellä odotan kuitenkin kohtaamista.

eipä näy nuaamaa onlinesssa eikä missään muaallakaan eli taitaa jäädä multa väliin pelit sen kanssa:/ itellä on kohta menoo enkä oo varmaan valmis pelaamaan ku vast huomenna EHKÄ. mut mitä kattelin tossa lohko tilanteita niin aika varmalta näyttäis mun jatkoon pääsy kroatialla sekä ranskalla

eipä näy nuaamaa onlinesssa eikä missään muaallakaan eli taitaa jäädä multa väliin pelit sen kanssa:/ itellä on kohta menoo enkä oo varmaan valmis pelaamaan ku vast huomenna EHKÄ. mut mitä kattelin tossa lohko tilanteita niin aika varmalta näyttäis mun jatkoon pääsy kroatialla sekä ranskalla

Ranskalla näyttäis hyvinkin todennäköiseltä, mutta kroatia on vielä ihan auki... Veikkaan että se pääsee juuri töistä. Se kyllä lupaili tänää pelata matsinsa pois. Ei siinä tuntia kauempaa menisi :rolleyes:

6-0 pitäis Nuaaman voittaa matias 92:n ranskan hollannilla. Mission impossible.

nyt olis täs hetki aikaa pelata mut nuaama ei vastaa yksityisii viesteihin

noniin tänään sitten vihdoin 2 maissa saadaan pelattua nuaaman kanssa nuo pelit:)

No oletko matias tällä hetkellä tässä paikan päällä? :)

Juu elikäs sellaista tietoa olen saanut seuraavista peleistä:

Saksa - Itävalta 0 - 2

Kroatia - Itävalta 3 - 2

Hollanti - Ranska ( ei vielä varmistusta, mutta puoliajalla tilanne oli se että hollanti tarvii vielä 5 maalia päästäkseen jatkoon ) Eli kaippa se ranska sitten jatkoon meni :)

Sitten onkin kaikki puolivälierät parit selvillä ja voidaan niitä alkaa tahkomaan.

PUOLIVÄLIERÄT:

Turkki (Maukka525) - Puola (Yonetza)

Kroatia (matias92) - Sveitsi (MaxXxXxball)

Romania (simo h) - Espanja (Yonetza)

Ruotsi (MaxXxXxball) - Ranska (Matias92)

Huomenna vois pelata noi mun ekat pudotus pelit jos Matiaksella on vain aikaa. Olen melkein koko päivän vapaa pelailemaan. Kerro matias vaan aika niin katellaan. :)

Ylös Bottom