Henkka-123
New Member
Vastaus: Jalkapallon MM-kisat 2010 Etelä-Afrikka
Kauan olet seurannut jalkapalloa? Sekö ei ole epärehellistä jos pallo on menossa maaliin niin torjua se käsillä. Se on tätä tulevaisuuden jalkapalloa, ***** hienoa. "Aletaan pelailemaan kädelllä ja torjutaan jokainen maalin menevä laukaus ja toivotaan, että vastustaja epäonnistuu" Te jotka sanotte, että rangaistus oli oikea niin huhuh. Sen oisin ymmärtänyt jos se olisi ollut vahinko, mutta kappas ei ollut, vaan tahallinen. Säälittävää, toivotonja, ja munatonta.
"Vain aurinko lasit päässä" huhuhuh mulla vaan mun sedän 1700 luvulla tuomat Ghana lasit
Sori, mulla ei ole kuin aurinkolasit päässä, voisit itse koettaa miltä maailma näyttää ilman Ghana-laseja. Totta, teko oli väärin. Suarez torjui pallon kädellään maaliviivalta, ja sai siitä sääntöjenmukaisen rangaistuksen, eli punaisen kortin ja Ghanalle rankkari. Vastaavanlaisen rangaistuksen sai täysin samanlaisesta tilanteesta myös mm. Tim Cahill Australian alkulohkopelissä.
Väite, jonka mukaan Uruguay olisi voittanut ottelun epärehellisellä tavalla, on väärä. Gyan olisi voinut laittaa sen pilkun sisään, ja tätä keskustelua ei tarvitsisi käydä. Ghanalaiset mokasivat ihan itse myös rankkarikisan. Mikä siinä voi olla niin vaikeaa tajuta? Peli pelattiin. Rikkeistä annettiin rangaistukset. Uruguay teki viisi maalia, Ghana kolme ja Uruguay voitti. Hieno peli, draamaa ja tunnetta.
Kauan olet seurannut jalkapalloa? Sekö ei ole epärehellistä jos pallo on menossa maaliin niin torjua se käsillä. Se on tätä tulevaisuuden jalkapalloa, ***** hienoa. "Aletaan pelailemaan kädelllä ja torjutaan jokainen maalin menevä laukaus ja toivotaan, että vastustaja epäonnistuu" Te jotka sanotte, että rangaistus oli oikea niin huhuh. Sen oisin ymmärtänyt jos se olisi ollut vahinko, mutta kappas ei ollut, vaan tahallinen. Säälittävää, toivotonja, ja munatonta.
"Vain aurinko lasit päässä" huhuhuh mulla vaan mun sedän 1700 luvulla tuomat Ghana lasit