Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jam Master Jay R.I.P

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

FrankNyberg

New Member
CNN:n uutinen

RUN DMC:n johtohahmo Jam Master Jay ammuttiin kuoliaaksi levytysstudiossa. Kukapa meistä ei tuntisi kappaleita Walk this Way ja It's like that.
Muistoa kunnioittaen, hattu päähän.
:(
 
Eikä ole eka eikä varmaan vika kerta, kun tällaista tapahtuu. Kummaa toimintaa tosiaan. :confused:

Walk this way on muuten Aerosmithin kipale.
 
Jopa tekivät sen kimpassa.

Damit että voi sattua (no Ameriikassa sitä kaikenlaista tapahtuukin), ei sitä näköjään työpaikallaan ole turvassa!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mick
Jopa tekivät sen kimpassa.
Muistaakseni, se oli ensin AeroSmithin, sitten siitä tehtiin kimpassa uusi versio (albumille "Raising Hell"), joka on kuuluisampi kuin orig.
Mutta olen kuullut joskus Walk this Way:n pelkästään RUN DMC.n esittämänäkin.

Olisi pitänyt vaan laittaa it's tricky, sen nyt tietää kaikki. Ja kyllä, se on se biisi siinä SSX:ssä.
Yksi parhaista kappaleista muuten...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Muistaakseni, se oli ensin AeroSmithin, sitten siitä tehtiin kimpassa uusi versio (albumille "Raising Hell"), joka on kuuluisampi kuin orig.

Just näin tarkoitin siis :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Mutta olen kuullut joskus Walk this Way:n pelkästään RUN DMC.n esittämänäkin.

Oo, levylläkin? Ei sattuisi olemaan digitaalisena helposti siirrettävänä ;)
 
Olen välillä miettinytkin, millä mallilla Aerosmithin ura nyt olisi, ellei tuosta Run DMC:n kanssa tehdystä 'Walk This Way'-versiosta olisi tullut suurta hittiä.
Aerosmithillähän tuota edelsi montakin tasapaksua ja jopa melko huonoakin albumia ja muutama live. Vasta 'Walk This Way':n jälkeen bändi tyrkättiin studioon 'Fairbairn* & Frasier*'-tuottajakaksikon ja Desmond Childin* biisien kanssa ja tuloksena syntyi 'Permanent Vacation' (mm. Dude Looks Like A Lady, Rag Doll).


* Fairbairn, Frasier ja Child ovat tuttuja Bon Jovin, Kissin, Van Halenin ja monien muiden bändien ja artistien hittien takaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mick
Oo, levylläkin? Ei sattuisi olemaan digitaalisena helposti siirrettävänä ;)
Ei ole. Mulla oli se joskus muistaakseni jonain live-versiona. Kaikki tuollaiset tuhoutui mulla tulipalossa -94.
 
Mäkin kuulin tänää aamulla radiosta että Jam Master Jay on död. Loisto biisi muuten toi It´s like that...eka räppi biisi josta diggasin. Voisin veikata, että juttu liittyy jotenkin huumeisiin...niinhän ne aina.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Olisi pitänyt vaan laittaa it's tricky, sen nyt tietää kaikki. Ja kyllä, se on se biisi siinä SSX:ssä.
Yksi parhaista kappaleista muuten...
No mutta! Sehän oli aika pitkälti Jason Nevinsin muokkaama versio biisistä...
 
Tuli kyllä aika järkytyksenä mulle, hiljaisia hetkiä ollaan vietetty. Rauha hänen muistolleen.

"Run DMC - Down With The King"
 
Ylös Bottom