Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

James bond

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oze_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kertokaas nyt omistajat tuosta "Agent under fire" -pelistä että minkälaisia viboja se antaa! Näyttää olevan Videopelidivarissakin jo myynnissä, kannattaisiko sijoittaa (ja vielä pariin lisäohjaimeen, minulla kun on vasta kaksi kapulaa?)

Mikäli mahdollista, vertailkaa "GoldenEye", "Perfect Dark" ja "World is not Enough" Nintendo 64-peleihin!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Kertokaas nyt omistajat tuosta "Agent under fire" -pelistä että minkälaisia viboja se antaa! Näyttää olevan Videopelidivarissakin jo myynnissä, kannattaisiko sijoittaa (ja vielä pariin lisäohjaimeen, minulla kun on vasta kaksi kapulaa?)

Mikäli mahdollista, vertailkaa "GoldenEye", "Perfect Dark" ja "World is not Enough" Nintendo 64-peleihin!

PlayStation 2-versiota pelanneena voin sanoa, että kyseessä ei ole mikään kovin laadukas tekele. Tosin eriäviä mielipiteitäkin on kuultu, joten ei minusta kannata välittää. :)

Mukana mm. räiskintää ja kaahailua Bond-tyyliin.. GoldenEyetä muistuttaa osittain, mutta kenttäsuunnittelu on aikamoista kuraa eikä sitä yksinpeliä jaksa kauaa tahkota. Moninpelinä sentään hieman parempi. Sanoisin, että World is Not Enoughin tasoinen.

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa

Jeps, PS2-versio löytyy hyllystä, eikä allekirjoittaneen mielestä mikään kovin ihmeellinen tekele. Itse asiassa yksi läpipeluukerta oli melkein tarpeeksi, mutta muutamia pistebonuksia kyllä kokeilin hankkia. Moninpeli oli suht. ok, mutta parempiakin löytyy, mutta tosin Cube-valikoimassa ei taida toistaiseksi kovin paljon tarjontaa fps-pelien puolella olla...

GoldenEye 007:ään tai Perfect Darkiin on turha vertailla, ei lähellekkään näitä, mutta jos pidit The World is not Enoughista, voi tämäkin olla mieleen.

voisin edellä mainittuihin mielipiteisiin sanoa omani tyyliin

"täysin erimieltä etc."

mutta kun en jaksa.

Riittää kun se on ainut FPS kupelle tällä hetkellä
ja moninpeli on hauskaa !

ja aika moni muukin siinä itseasiassa.

kokeilkaa edes jossakin cube versiota ennenkuin haukutte/epäilette

Ylös Bottom