Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jeff Minter tekee peliä Gamecubelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rseppala
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Muutaman kerran olen nähnyt Reziä todella edullisesti, joten kannattaa pitää silmät auki. PC-SuperStoren 19.90 taisi olla halvin, joskin se liittyi loppuunmyyntiin.

Itse ostin Rezin Espoon Torin Fun Stationista 4.90 euron hintaan, eli ei paha hinta. Peli oli vielä muoveissa, eli se oli täysin uusi. Yksi sellanen taisi jäädä sinne vielä hyllyyn, joten jos kiinnostaa ja asuu lähellä kannattaa käydä katsastamassa. Oli siellä paljon muitakin pelejä tarjouksessa. Mullakin tuli jo jokun verran aikaisemmin ostettua siltä läjä DC pelejä, kun kappalehinta oli vain 2.90 euroa.

Ei kai siitä mitään uutta ole kuulunut.

Kun jutut Unitysta tulivat julkisuuteen, oli Minterillä idea peliin ja joitain viikkoja takana Cuben ominaisuuksien kokeilua. Siitä ei ole kulunut vielä kauan, joten ei ole ihme, ettei mitään ole kuulunut. Pelin valmistumiseen on siis varmasti aikaa.

Llamasoftin saitilla on erittäin aktivinen keskustelufoorumi, josta lisätietoa varmaan löytyy.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Imutin Llamasoftin sivuilta Gridrunner++:n demon ja odotan nyt todella innokkaasti Unityä GameCubelle. :)

Veikkaisin, että Unity tehdään GameCubelle juuri siksi, että Cubelle on muutenkin eniten "massasta poikkeavia pelejä"...ja lisäksi osa niistä jopa myy hyvin. :)

Olen joskus aivan pienenä, en tiedä minkä vuoden ikäisenä, pelannut jotain ilmeisesti Jeff Minterin peliä... muistan erittäin hämärästi vain peliruudun, se oli aika harmaa ja siinä rymisteltiin kamelilla, tai sitten ammuttiin niitä. :)

Ylös Bottom