Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jos omistat XBOX, PC ja nopean yhteyden nettiin...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rocky_Balboa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Kuinka nopealla kytkyimellä olit liikenteessä?
Taloon tulee 100-megainen (megatavuinen, ei megabittinen) linja, joka jaetaan käyttäjien kesken. Tarkkaa nopeutta en tiedä, mutta kun imutukset tulevat 1.3 megaa sekunnissa, niin taitaa sitä tarpeeksi olla.
 
Tässä tulee sitten kertaalleen vielä asiat rautalangasta vääntäen,eli niille jotka eivät asiasta juuri mitään vielä tiedä!

Noista GameSpy Tunnel ja Xbox Connector-softista en sen enempää aio selitellä,koska edellä olevista vastauksista kyllä löytyy tarkat linkit että mistä ne esim. voi käydä imuttamassa jne...

GameSpy tunnel-softa ei sitten yxistään toimi vaan vaatii ensin GameSpy Arcaden johon pitää sitten rekistöröityä käyttäjäksi,eli selvää kauraa niille jotka ovat harrastaneet jo ennekin tätä verkkopelaamista pc:llä jne...

Mikä tässä nyt vielä on selventämisen arvoista Halo-pelin suhteen,niin se että jos haluaa liittyä johonkin GS Tunnelin Halo-servuun,niin kannattaa tarkkailla että sevun pystyttäneellä Hostilla on PAL-versio Halo-pelistä. Hyvä olisi myös että ennen servuun liittymistä Xbox+Halo on jo valmiina taustalla päällä >> Multiplayer >> System Link Play-tilassa(Looking for games...),eli kun GameSpy Tunnelissa ja valitussa Halon PAL-servussa Hosti starttaa pelin,niin pitäisi tähän System Link Play-tilaan ilmestyä mp-peli jonka hosti on valinnut,ton jälkeen homma onkin aika selvää varmaan jokaiselle,että miten se tosta etenee...

Xboxin liittäminen pc:n verkkokorttiin tai verkkopäätteeseen on varsin yxinkertaista,eli Xboxin takaa löytyy RJ45-verkkoliitäntä portti johon sopii aivan vastaavanlaiset cablet kuin on pc:lläkin,tämän RJ45-kaapelin sitten voi kytkeä joko pc:n verkkokortin tai esim. ADSL-päätteen vapaana olevaan täysin vastaavaan liitäntä porttiin,eli yhdistämisen jälkeen vain GameSpy tunnel ja Xbox+Halo päälle em. tavalla ja etsimään toimivaa ja nopean yhteyden omaavaa Halo-servua(PAL)!

HUOM! Suositeltavaa on myös valita sellainen servu joka on vähintään Skandinaaviasta.Servuun liittyvällä pelaajalla on suotavaa olla myös vähintään 128kt/s. oleva laajakaista-yhteys ja aina parempi mitä nopeempi yhteys ja nimenomaan silloin jos haluaa itse hostia Haloa esim. GameSpy Tunnelin kautta,eli käytännössä pitäisi olla vähintään 512kt/s. yhteys jotta Halon hostaaminen onistuisi suht. lagittomasti(Vain muutama hassu pelaaja).

Minun kokemukset rajoittuvat vain "GameSpy Tunneliin" ja Halon-pelaamiseen "256 ADSL-yhteydellä",eli en ole kertaakaan hostinut peliä ja tuskin se edes olisi kannattavaakaan tällä yhteys-nopeudella,ne Suomalaiset jotka tietävät Halon Hostaamisesta tarkemmin,niin antakoon oman kommentinsa jos haluavat...Kokemukseni ovat olleet kuitenkin Halon + GS Tunnelin suhteen yllättävän positiivisia,eli jos löytää vain hyvän servun jossa hostilla on nopee connection,niin homma pelaa kyllä ihan kivasti scandi-servuillakin...Noita servuja on päivisin GS Tunnelissa kuitenkin jo ihan tyydyttävästi vaikka scene saisikin tosta kasvaa vielä rutosti isommaksi! :cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rotuseal
Taloon tulee 100-megainen (megatavuinen, ei megabittinen) linja, joka jaetaan käyttäjien kesken. Tarkkaa nopeutta en tiedä, mutta kun imutukset tulevat 1.3 megaa sekunnissa, niin taitaa sitä tarpeeksi olla.
Jaaha, no sulla on sitten se puoli epäilemättä kunnossa. Kai hostaat tulevana LA:na!? :D Meen kaverille testaan millai noi viritykset toimii, olis kiva jos löytyis jostain "nurkilta" nopee hosti.
 
vähän epäilisin tota 100 megatavua, ficixilläkään kun ei ole sivujensa mukaan kuin 622 megabittiin asti liitäntöjä ja statistiikkojen perusteella kaikki operaattoritkin olisi kiinni 155 mbit linkillä.

minä olen myös tuosta arcadesta kuullut, että lagia olisi selkeesti enemmän, xboxconnectorilla itse olen pelannut 4vs4 ja 9:n pelaajan kaikki vastaan kaikki matseja pohjoismaalaisten kanssa, 300kbit adsl:llä hostasi tyyppi jolla oli 4 pelaajaa omassa laatikossaan kiinni ja loput tuli netistä.

mitä lagiongelmiin tulee niin yleensä tuo tuppaa lagaamaan kaikilla aivan saman verran, eli jos peliin liittyy joku motumies (tai isoveli alkaa varettamaan kuten yhdellä kuulemma kävi) niin saman tien alkaa muillakin nykimään totaalisesti.

kovin hauskoja pelihetkiä en ole päässyt pelin parissa viettämään johtuen pitkälti kädettömistä vastustajista ja toisaalta vastustajien puuttumisesta johtuen, pitäisi ehkä asentaa se arcade jos siellä kerran noin suuria pelaajamääriä on liikkeellä, connectorin listassa kun harvoin näkyy yli kahta hostia.

en myöskään liiemmin tykkää halon moninpelimapeista (isohko hyvälaatuinen videoyhteenveto niistä täältä) - jokseenkin köyhän näköisiä ja köyhästi suunniteltuja, vähän ikäviä sokkeloita tai muuten typeriä teleporttiviidakoita. keskimäärin pelit on tähän mennessä pelattu joko blood gulchissa (se aavikkomappi, hyvin simppeli, liiankin ollakseen kiinnostava) tai battle creekissä (se missä on jäätä).

yleensä peli muutenkin menee pian typeräksi autoajeluksi kun hölmöt ulkomaalaiset ovat niin innoissaan kun pääsevät AJAMAAN AUTOA PELISSÄ!! OMG! saatikka tankkia joka on suht älytön.
 
vielä tuosta kytkennästä.. tässä on xboxconnectorin sivuilta melko lailla hyvä kuva kytkentävaihtoehdoista

kovasti ihmetyttää mikä microsoftin ratkaisu tuohon nettipelaamiseen on, eli miten pelit saadaan se tajuamaan, vai eikö nämä vanhat pelit toimi sitten sen ms:n nettisysteemin kanssa. ehkä pitää erikseen ostaa joku Halo 1.5 jos tahtoo sitä päästä sen kautta sitten pelaamaan.

Mutta sanotaan vielä, että jos PC-versiossa on samat multiplayermapit ("kokonaista" 13kpl) niin siitä ei tule innostumaan tasan kukaan.

Moninpeli ei sinänsä tarjoa yhtään mitään uutta, tiimiviestejä ei ole (ilmeisesti tuo system-link-pelaus kylläkin sallisi mikrofonin kautta ääniviestinnän, mutta siitäpä se lagi vasta tuleekin kun kaikki pelaajat huutelee mikrofoniin systeemissä joka on suunniteltu 100mbit laniin) eikä pelimuodoissakaan ole mitään mitä ei jo ennestään fps:issä olisi joko valmiina tai modeissa näkynyt. Ajoneuvoja on moninpelissä tarjolla kolme, näistä kaikki on maata pitkin liikkuvia: yhden istuttava tankki, yhden istuttava kohtalaisen nopea skootteri, kolmen istuttava jeeppi.

Aseissa ei ole juuri mitään uutta myöskään, ne tavalliset.. snipu, raku, konekivääri ja pari neonväeiplasmapyssyä sekä kranut.

XBox-halo ei ole selvästikään nettipelaamiseen suunniteltu, luulen että system-link-peli on tarkoitettu ihan vaan kavereiden kesken samassa kämpässä pelattavaksi.

Joka tapauksessa www.xbox-league.com pyörittelee jo euro halo 1vs1 liigaa ja taitaa jokou klaaniliigakin olla menossa jos kiinnostaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Jaaha, no sulla on sitten se puoli epäilemättä kunnossa. Kai hostaat tulevana LA:na!? :D Meen kaverille testaan millai noi viritykset toimii, olis kiva jos löytyis jostain "nurkilta" nopee hosti.
Muuten voisin hostatakin, mutta Halo on jo vaihtanut omistajaa.

KimmoKe: juu, en minäkään hevillä usko tuota nopeutta, mutta armas palveluntarjoajani on moista sähköposteissaan väittänyt. But what the hell, pääasia että yhteys pelaa (suurimman osan ajasta).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rotuseal
Taloon tulee 100-megainen (megatavuinen, ei megabittinen) linja, joka jaetaan käyttäjien kesken. Tarkkaa nopeutta en tiedä, mutta kun imutukset tulevat 1.3 megaa sekunnissa, niin taitaa sitä tarpeeksi olla.
Taas vaihteeksi ihan mielenkiinnosta.
Millaisesta talosta mahtaa olla kyse? Toimistohotelliko?
Normaaliin taloyhtiöön ei tuommoista yhteyttä varmasti toimiteta.
Paitsi tietysti Roope-sedän rahasäiliötä tyhjentäen.
Miten yhteys on toteutettu? Onko sulla homePNA kortti koneessa, jos on, niin 1Mb lienee maksimi. Vai onko kyseessä ihan vaan piuhan laittaminen seinään?
ADSL ei tule kysymykseen tässä tapauksessa.
Et kai nyt sekoittanut asioita...siis bittejä, tavuja ja sen semmosia.

ps. omalla 512 linjalla rojut tulevat maksimissaan 55-57kt/s...
Kyllä siitä on 1.3 megaa kaukana.
 
Mitä sitten noihin Halon mp-mappien yleisilmeeseen tulee,niin eihän ne nyt monimuotoisuuden suhteen mitään ihmetyksiä ole,mutta minusta ihan riittävän hienoja silti...esim. tuo aavikkomappi näyttää äkkiseltään tsekattuna varsin yxinkertaiselta,mutta löytyy tuostakakin mp-mapista silti aivan riittävästi väijy paikkoja joissa sitten voi mm. vastapelaajaa tähtäillä sniperinä,toi onkin minusta jopa ihan hauskasta hommaa 1 vs 1-peleissä,eli mp-pelit nyt ei välttämättä ole niin tylsiä kuin ensivaikutelmat ehkä antavat ymmärtää...Halo:sta löytyy kyllä muutama sisätila mappikin joissa sitten on myös sokkeloisia käytäviä ihan riittävästi! Ja joissa taas granujen käyttö merkitykset korostuu.

Nimenomaan Halo:ssa monipuoliset aseet ja niiden toiminnalliset ominaisuudet tekevät myös näistä Halon mp-peleistä mielenkiintoisia(Ihmissolttu hahmoille tarkotetut aseet ovat toiminnoiltaan jopa uskottavamman oloisia kuin monessa realistisiksi luonnehdituissa fps pc-peleissä asiat ovat),siis näin ainakin minun mielestäni...Lisäksi myös tuo seikka,että hahmot liikkuvat maastossa siedettävällä ja uskottavalla nopeudella,eli mp-pelit eivät suinkaan ole samanlaista paskaa kuin Quake ja UT pc-pelit verkossa,joissa hiidetään tukkaputkella ja virtuaalipyssyt tauottomasti paukkuen!
Eikä nuo alienien aseetkaan nyt ihan niin tylsän oloisia jotkut ole,eli niistäkin löytyy pari sellaista hauskasta plasma-asetta joilla on myös mp-peleissä kiva präiskytellä vastapelaajien hahmoja ketoon.

Halo:n ilotulitus-efektit ovat myös aikas munakkaita ja ihan näyttävän näköistä kun läväyttää esim. singolla vastapelaajan tai pelaajat auton kyydistä korkeuksiin.Tiimipeleissä taas nuo ajoneuvot pääsevätkin minusta vasta oikeuksiinsa,pelkällä Deathmatch-pelimuodolla nuo ajoneuvot ovatkin jokseenkin turhia.Kaikissa deathmatch peleissä/mapeissa niitä ei edes ole(sisätila-mapit) tai niitä on vain yhtä ajoneuvo tyyppiä...TDM-pelimuodossa ajoneuvoja on yleensä enemmän tarjolla kuten esim. tossa aavikkomapissa.

Halo:n verkkopelaamisessa pahin vika on minusta siinä että mp-pelien aikana ei ole mahdollisuutta kommunikoida TV-näytöllä(Chat-puuttuu)muiden pelaajien kanssa lainkaan,tämä johtunee yxinkertaisesti siitä syystä,että Halo-peliä kun ei alunperin kuitenkaan suunniteltu online-peliksi ja näin ollen siinä ei ole myös Nettikoodiakaan,ko. softat kuitenkin mahdollistavat tämän pelin pelaamisen verkossa.Tuollainen pelin sisäinen äänikommunikaatio systeemi olis ollu kuitenkin loisto lisä tähän Halo:n mp-peleihin,kuten esim. Tribes2:ssa on asiat toteutettu.Mutta hyvä että Halo toimii edes näinkin hyvin verkossa ja on kyllä minusta jossakin suhteessa taas huomattavasti parempi ja upeampi kuin Tribes 2!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan KimmoKe
vielä tuosta kytkennästä.. tässä on xboxconnectorin sivuilta melko lailla hyvä kuva kytkentävaihtoehdoista
Hei niinkun tuolla jo aikasemmin postasin, niin tilanne on ilmeisesti se että tuota xboxconnectoria ei enää päivitellä.

Sama välpytin (kai) on nykyään nimeltään XBconnect ja löytyy täältä Sinne on näköjään uusi versiokin tullut viime viikolla. Tuolta xboxconnectorin sivuilta haettuja versioita EI siis enää kandee käyttää. Korjatkaa jos oon väärässä, mut näin itse olen ymmärtäny.

Toisaalta, voi sitten olla että tarvii kuitenkin käyttää sitä paskempaa gamespy tunnelia...meinaa jollei tuolta XBconnect systeemistä oikein pelaajia tunnu löytyvän näiltä leveysasteilta? :(

P.S. Kommee video! Onko peräti ihan omaa tuotantoa!?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rotuseal
Muuten voisin hostatakin, mutta Halo on jo vaihtanut omistajaa.
HULLU!!!:eek: Ooksää menny myymään halon!? Mää en kyllä ikinä voisi myydä sitä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kraemer
...Minun kokemukset rajoittuvat vain "GameSpy Tunneliin" ja Halon-pelaamiseen "256 ADSL-yhteydellä",eli en ole kertaakaan hostinut peliä ja tuskin se edes olisi kannattavaakaan tällä yhteys-nopeudella...
Meen kans vloppuna testaileen tätä hommaan vastaavalla yhteydellä. Mulla olis pari kyssäriä sun kokemuksiin liittyen. Olis kiva jos tietäis etukäteen edes vähän, missä mennään!

1) Vaikka niin "hitaalla" yhteydellä ei siis kai kaksinpelejä lukuunottamatta hostaan pystykkään, niin onnistuuko sillä kuitenkin ongelmitta osallistumaan suurempiin peleihin? Eli sellasiin, missä on vaikka yhteensä 4-8 jannua. Oletko huomannut sen suhteen mitään "rajoituksia"

2) Oletko testannut kaverin kanssa jaetulta ruudulta joinata nettipeleihin, jos olet niin miten se homma toimi vai toimiko mitenkään?

Niin ja sitten semmonen homma, että sekä se gamespy arcade + tunnel ja XBconnecti vissiin futaa 2tonnisessa ihan ok. Olis tossa jouten 1 W2k läppäri ja aattelin käyttää sitä siinä hommassa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Hei niinkun tuolla jo aikasemmin postasin, niin tilanne on ilmeisesti se että tuota xboxconnectoria ei enää päivitellä.

"Bio}{azard left from xboxconnector to make his own thing (XBConnect). They are both in development, and they are both supported in our channel at dalnet #xbc."


P.S. Kommee video! Onko peräti ihan omaa tuotantoa!?

kyl
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
1) Vaikka niin "hitaalla" yhteydellä ei siis kai kaksinpelejä lukuunottamatta hostaan pystykkään, niin onnistuuko sillä kuitenkin ongelmitta osallistumaan suurempiin peleihin? Eli sellasiin, missä on vaikka yhteensä 4-8 jannua. Oletko huomannut sen suhteen mitään "rajoituksia"

kuten sanottu, itse pelattiin yhdeksällä pelaajalla. tyypillä joka hostasi oli 300kbit yhteys ja neljä pelaajaa jaetulla ruudulla pelaamassa kotonaan.

2) Oletko testannut kaverin kanssa jaetulta ruudulta joinata nettipeleihin, jos olet niin miten se homma toimi vai toimiko mitenkään?

ihan mainiosti.

Niin ja sitten semmonen homma, että sekä se gamespy arcade + tunnel ja XBconnecti vissiin futaa 2tonnisessa ihan ok. Olis tossa jouten 1 W2k läppäri ja aattelin käyttää sitä siinä hommassa.

nou problem
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan KimmoKe
"Bio}{azard left from xboxconnector to make his own thing (XBConnect). They are both in development, and they are both supported in our channel at dalnet #xbc."
Höh, no voi rähmä. :( Onkohan ne sitten keskenään yhteensopivia, vai onko jo muutenkin vähät käyttäjät jakautuneet nyt kahteen leiriin?

Tota XBconnectia on ainakin kovasti viime aikoina kehitetty, eilen tuli taas uusi versio.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
HULLU!!!:eek: Ooksää menny myymään halon!? Mää en kyllä ikinä voisi myydä sitä...
Sanotaanko vaikka näin: yliannostus FPS-pelejä. Ehkä minä joskus hankin sen taas ja rupean hostaamaan kunnon Suomi Finland Perrrkele -otteluita.
 
Tässä vastaukseni Gimblelle:

1) Kyllähän tuolla 256 ADSL yhteydellä voi ehkä suht.lagittomasti myös hostata Haloa verkossa? Mutta mitä ilmeisemmin vain 1 vs 1-peliä ja siten,että molemmat pelaajat ovat esim. Suomesta.Tuolla yhteydellä kyllä voi sitten taas liittyä Halo-servuihin joissa on enemmänkin pelaajia...itse olen pelannut mm. swedujen-servuilla Halo:n tiimipelejä joissa on ollut max. 4-5 pelaajaa ja nuo matsit ovat pelanneet jotkut todella hyvin sen kummempia lagituksia,joskus pelit ovat lagittaneet minulla aivan alussa,mutta noin 20:nen sekunnin super lagin jälkeen peli on alkanut toimia,jostakin syystä taas kuin unelma? Tollaset mp-pelit netissä joissa on useampia pelaajia samanaikaisesti kehissä,niin vaatii hostilta kyllä jo megabitti-yhteyden,eli mitä nopeempi yhteys niin sitä parempi ja tietysti hyvä olla myös kaikilla pelaajillakin suht.nopeat yhteydet,mutta kuten sanoin,niin 256 ADSL-yhteydellä homma toimii ihan kivasti,paljon on kiinni siitä,että kuinka läheltä hosti on ja kuinka nopea verkkoyhteys hänellä on.
Ainut mikä tässä Halo servuihin liittymisessä on mielestäni skeidaa,niin on se että hyvän ja nopeen servun löytämiseen menee joskus liikaa aikaa...ja nimenomaan se että löytää sellaisen mahdollisimman läheltä! Monesti tulee myös kenkää noilta GS Tunnelin servuilta,jos Halo-servuun liittyvän pelaajan pingi ei miellytä hostia heti alkuun...toi on kuitenkin joskus typerää,sillä tiedän kokemuksesta pc:n verkkopelien pelaajana,että GS ei ole niitä luotetuimpia softia,jotka ilmoittavat pingin aina ja juuri sellaisena kuin se oikeasti olisi,eli pc-pelit toimii monasti verkossa silti hyvin pelaajalla/pelaajilla vaikka GS ilmoittaisikin että jollakin pelaajalla on aivan liian suuri vasteaika jne...GameSpy kun ei ole näissä asioissa ollut kovinkaan optimaalinen servunhaku-softa koskaan! Toisaalta "Kick ass" on kuitenkin ajoittain ymmärrettävää,jos Halo-servun hosti on "yleensä" ulkomaalainen.

2) En ole testannut vielä...eikä oikein jaetulta TV-ruudulta homma minulle iske,eli kyllä Halo pitää näkyä koko näytöllä tai ei ollenkaan! Halon Coperatiivinen-pelimuoto kuulema ei toimi verkossakaan kuin jaetulla ruudulla...Muita mp-pelimuotoja voi myös halutessa pelata verkossa useampi pelaaja jaetulta TV-näytöltä ja hostikin monasti kysyy heti alkuun että onko servuun liittyvillä pelajilla useampia pelaajia takana jne...Eli homma pelaa ilmeisesti ihan kivasti näinkin ja useamalla pelaajalla,jotkut hostit kun GS Tunnelissa jopa vaativat sitä...

- Tosta XBConnector-softasta sen verran,että se vaikuttaa vielä siltä,että porukka ei ole vielä tosta ko. softasta kovin tietoinen,eli eipä tuon kautta juuri Halo-peliseuraa löydä(servu-lista),sitä en tiedä sitten miten tuo softa toimisi tuttujen pelaajien kanssa(Suoraan IP:n kautta)? mIRC:n(#Xboxfin) kauttakin peliseuran etsiminen tuntuu täysin turhauttavalta,eli koko Xbox scene on muutenkin Suomessa vielä aivan perseestä,eli Suomalaisia ja kiinnostuneita Halon pelaajia kaivattaisiin verkkoon helvetisti enemmän ja nimenomaan sellaisia joilla on suht. nopee netti-yhteys!

Varsinaiset Xbox-online systeemit käynnistyvät jenkeissä kesäkuussa ja siitä ei ole ymmärretysti vielä tarkkaa tietoa,että koska se Euroopassa alkaisi toimimaan,toivottavasti mahd.pian tuon jälkeen kun homma alkaa pelittämään jenkeissä? Tuolla jo muutamia Xboxin pelien julkaisujakin ilmeisesti on siirretty myöhemmäksi ajankohdaksi juuri tämän tulevan Xbox-online systeemin takia,eli jotta niihin saadaan myös nettikoodit mukaan jne...
 
Suomalaisia pelaajia on tosiaan kohtalaisen vaikea löytää, täällä nyt sentään tuntuu olevan pari innokasta. Täytyy tosiaan katsoa josko vielä jostain Halon saisin hankittua takaisin, niin pistäisi pelisessiot käyntiin. Samalla voisi testata noita XbConnecteja tms., ja sopia peleistä vaikka irkissä tms.

Yhteydenpito pelien aikana voi kyllä tuottaa hankaluuksia, kun nettiyhteys on jaettu koneelta, joka majailee makuuhuoneessa. Siitä on piuha hubiin, josta lähtee piuha Xboxiin ja kannettavaan. Kannettavalla voisi tietysti vaikka irkkiä samalla, mutta yhteydenjako normaalia nettiliikennettä varten ei varmaan onnistu XbConnectilla?
 
Jep,eli XBConnectorissa on vielä se huono puoli,että chat-yhteydenpito onnistuu vasta kun saadaan yhteys servuun.XBC vaikuttaa jotensakin vielä vähän liian simmppeliltä ominaisuuksiensa suhteen jos asiaa vertaa taas GS Tunneliin...mutta jos esim. Halo-pelille löytyy tuttu ja toimiva scene,niin ko. softa saattaa toimia IP:n kautta varsin hyvinkin,ehkä tätä softaa nimenomaan tuolla tavalla hyödynnetäänkin?

Toi olis kuitenkin suotavaa,että chat-kommunikointi pelaa pc:llä,vaikka nyt ei sitä itse Halo-pelin aikana juuri käytetäkkään,niin muissa asioissa sitä silti tarvitaan...eli Xboxi+TV ja PC on kyllä hyvä olla lähekkäin toisiaan,niin ei tarvi ajoittain aina juosta linnan länsi-siipeen kattelemaan että näkyykö siellä GS tunnelin chat-osiossa asiaa. ;)

GS:ssa kuitenkin on tuokin ominaisuus minusta ihan ehdoton,että voi listata nettipelaajia omalle pelaajalistalle ja tuon ko. listan avulla on sitten myöhemmin taas huomattavasti helpompi löytää GS:sta tuttua ja toimivaa peliseuraa esim. Halo-pelille.

Ne joilla tämä Halo:n pelaaminen netissä onnaa ja on kiinnostusta asiaan,niin ei muuta kuin ruvetaan sopimaan täällä jo alustavasti ajankohtaa,että koska mennään vääntämään halo-peliä verkkoon täysin Suomalaisittain? ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rotuseal
Sanotaanko vaikka näin: yliannostus FPS-pelejä. Ehkä minä joskus hankin sen taas ja rupean hostaamaan kunnon Suomi Finland Perrrkele -otteluita.
Olis se kyllä tosi siisti porukalla nöyryyttää ja varsinkin silloin, jos vastassa on hurreja! :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kraemer
Ne joilla tämä Halo:n pelaaminen netissä onnaa ja on kiinnostusta asiaan,niin ei muuta kuin ruvetaan sopimaan täällä jo alustavasti ajankohtaa,että koska mennään vääntämään halo-peliä verkkoon täysin Suomalaisittain? ;)
Joo, no valitettavasti meikäläisellä ei ole tarkotukseen soveltuvaa nettikytkyintä ainakaan vielä himassa. :(

Mutta esim. tulevana LA:na otan xboxin ja pussikaljaa kantoon ja meen kaverin luo testaan tätä hommaa, eli ei muutakun linjoille vaan kaikki kynnelle kykenevät! :D
 
Ylös Bottom