Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jos omistat XBOX, PC ja nopean yhteyden nettiin...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rotuseal
Juu, Elisalla taisi oletuksena olla kiinni yli 1000(?) menevät portit, soitto pääkallopaikalle auttaa.

Eli siis soitan sinne asiakaspalveluun?
Mitä mä niille sanon? "mä haluun pelaa haloo"?
Sori että olen näin hankala, mutta mä en oikesti ole mikään atk-macgyver
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Mitä mä niille sanon? "mä haluun pelaa haloo"?
Sori että olen näin hankala, mutta mä en oikesti ole mikään atk-macgyver
No kysyt vaan, että onko verkkopelaamiseen tarvittavat portit auki? Tässä tapauksessa tarvitaan tollasia:

6500 (UDP) - For GameSpy Arcade
6700 (UDP) - For GameSpy Tunnel

Noista palomuurihommeleista on juttua mm. tuolla:

http://www.gamespyarcade.com/support/firewalls.shtml
 
NYT TOIMII, hakkaan juuri muutamaa ruottalaista frendin kanssa. (oikeasti saadaan kokoajan turpaan)

Se oli jostai IP-osoitteista kiinni.

EDIT: Hostauskin onnistuu, joten.....
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
NYT TOIMII, hakkaan juuri muutamaa ruottalaista frendin kanssa. (oikeasti saadaan kokoajan turpaan)

Se oli jostai IP-osoitteista kiinni.

EDIT: Hostauskin onnistuu, joten.....
:D :D :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
NYT TOIMII, hakkaan juuri muutamaa ruottalaista frendin kanssa. (oikeasti saadaan kokoajan turpaan)

Se oli jostai IP-osoitteista kiinni.

EDIT: Hostauskin onnistuu, joten.....
Noni! Jos jaksat ja kunto antaa myöden, ni ei muuta kun linjoille sitten illala/yöllä siinä vaiheessa, kun emäntä menee nukkuun!

Me ollaan ainakin kaverin kans tänään linjoilla aamun pikkutunneille asti ja jos vanhat merkit pitää paikkaansa, niin eiköhän kraemerkin siellä suht pitkään pyöri.:D
 
Hostasin äsken teamslayeria, ja porukkaa oli hollannista, tanskasta ja enklannista, eli :confused: ?? luulin ettei sen pitäisi skulaa??
No ei haittaa, hyvin toimi, eikä edes lagannu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Hostasin äsken teamslayeria, ja porukkaa oli hollannista, tanskasta ja enklannista, eli :confused: ?? luulin ettei sen pitäisi skulaa??
No ei haittaa, hyvin toimi, eikä edes lagannu.

Frank, olen seurannut tätä keskustelua. Kiinnostuin siinä vaiheessa kun mainitsit että sinulla on yhteys Elisalta. Itselläni samanlainen. Sinulla täytyy olla ns. julkiset ip-osoitteet käytössä, koska pystyt hostaamaan, eli pystyttämään peli-serverin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Palle


Frank, olen seurannut tätä keskustelua. Kiinnostuin siinä vaiheessa kun mainitsit että sinulla on yhteys Elisalta. Itselläni samanlainen. Sinulla täytyy olla ns. julkiset ip-osoitteet käytössä, koska pystyt hostaamaan, eli pystyttämään peli-serverin.

Niin mutta luulin että voin pelaa vain scandeja vastaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg


Niin mutta luulin että voin pelaa vain scandeja vastaan.

Onko peleissänne kuinka monta osanottajaa ollut kerralla mukana? Miten se 512kbs linja kestää?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Palle


Onko peleissänne kuinka monta osanottajaa ollut kerralla mukana? Miten se 512kbs linja kestää?

Max on ollut oman koneen lisäksi kolme konetta, joista yhdellä kaksi pelaajaa.
No problem
 
Mulla on ongelma. Aina kun käynnistän Gamespy Tunnelin tulee sininen kuvaruutu jotain "Tunnistamaton virhe ohjainportissa..." Ja sitten laiton toiminto, jonka jälkeen ei voi tehdä mitään ja sitten pitää käynnistää kone uudelleen. Olen yrittänyt asentantaa uudelleenkin mutta sekän ei auttanut. Mitä pitäisi tehdä?
Auttakaa apua tarvitsevaa!!! :confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan smaster
Mulla on ongelma. Aina kun käynnistän Gamespy Tunnelin tulee sininen kuvaruutu jotain "Tunnistamaton virhe ohjainportissa..." Ja sitten laiton toiminto, jonka jälkeen ei voi tehdä mitään ja sitten pitää käynnistää kone uudelleen. Olen yrittänyt asentantaa uudelleenkin mutta sekän ei auttanut. Mitä pitäisi tehdä?
Auttakaa apua tarvitsevaa!!! :confused:

Tohon ongelma kysymykseesi on kyllä tolta pohjalta aika vaikeaa antaa tähdentävää vastausta,mutta vaikuttaa siltä että vika ei ole kuitenkaan SG-softassa. Virhe "ohjainportissa" ,onko sulla joku peliohjain kytkettynä PC:n peliporttiin,tosin toi ilmoitus nyt voi tarkoittaa jotakin muutakin...? itselläni oli taannoin jotakin häikkää ton peliohjaimen tunnistamisen kanssa kun asensin uudestaan DirectX 8.1:n...

:rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Palle
Onko peleissänne kuinka monta osanottajaa ollut kerralla mukana? Miten se 512kbs linja kestää?
Minä ainakin luovutin aika nopeasti. Peli tuntuu menevän jatkuvasti takkuiluksi, vaikka olisi jokaisella vain yksi pelaaja per konsoli eli pitäisi riittää noin 128 kbps uprate.

Täällä päässä ollut siis vain yksi pelaaja ja 512 kbps uprate, mutta silti jatkuvasti tökkii. Jollei sitten tuo GameSpy aiheuta hidastusta väliin.

Pingikin on jäänyt alle 200 ms tasolle, kun olen eurooppalaisten kanssa pelaillut. Jostain syystä vain tökkii pirusti.

t. tero
 
Vaihtakaa XBConnectiin...

Keskenään eivät toimi NTSC- ja PAL-koneet, mutta PAL ja PAL toimivat ok. Eli Eurooppa ja Australia toimivat keskenään (~20 maata?). NTSC on USA ja Japani, varmaan myös muu Aasia (tosin onko Xboxia julkaistu muissa Aasian maissa, tiedä sitten esim. Koreasta).
 
Olen uusi käyttäjä, enkä jaksanut lukea kaikkia sivuja tästä aiheesta, mutta ajattelin vain, että eikös se Gamespy asenna jotain SpyWarea koneelle, kun sen asentaa. Korjatkaa, jos olen väärässä.
 
Ylös Bottom