Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Toimii toimii, sää tarvit vaan joko a) hubin tai b) toisen verkkokortin.
Lisätietoja eri nettipeluu setupeista täältä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
Eikös noi hubit ole aika kalliita?
Entä millainen verkkokortti pitäis olla ? Mä oon meinaan ihan tietämätön näissä verkkoon liityvissä asioissa.
Tuo on kait vähän tapauskohtanenkin homma, mut 256 (molempiin suuntiin) pitäisi riittää.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
entä riittääkö toi muna adsl:n nopeus
? se on kait se pienin 256
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muikku
Sain nyt aattona tuon Halon ja pitäs päästä verkkoon sitä mättämään... Omistan tuommoisen ulkoisen adsl-boxin. Olen jo kytkenyt xboxin siihen rj45-liittimellä... Mutta kun kokeilen liittyä xbconnectorila peliin, niin se ei onnistu. Ohjelma ei kuulemma tunnista xboxiani. Se väittää näin:
"We detected that the computer running xbconnect does not have the detected public IP address. This usually means you are behind NAT or using a router. You may need to forward packets from your public IP address to one of the local IP addresses."
Koneessa on palomuuri, joten vaikuttaako se asiaan jotenkin? Vai onko minulla nyt sellainen ongelma kuin Frankilla aikoinaan, että pitää soittaa palveluntarjoajalle, että pistää asiat kuntoon? Vai?
Auttakaa hädässä olevaa![]()
Helppiä äkkiä... Anteeksi kun näin malttamaton olen, mutta on pakko päästä testaamaan![]()
Selität mikä on ongelma. Xbox pitäisi saada nettiin ja kone herjaa tätä. Vai luuletko olevasi ensimmäinen xboxinsa myöntäjä? Kyllä ne osaa, ja helpompaa on kun et salaa mitää vaikka vähän hävettäisikin.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muikku
Ok, mutta mitäs minä sanon? Tuskin alan selittämään mitään, että "Mä haluisin päästä Haloa pelaamaan, että järkätkääs homma kuntoon".Pyydän siis että he laittavat yleisen ip-osoitteen vain mitä?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Selität mikä on ongelma. Xbox pitäisi saada nettiin ja kone herjaa tätä. Vai luuletko olevasi ensimmäinen xboxinsa myöntäjä? Kyllä ne osaa, ja helpompaa on kun et salaa mitää vaikka vähän hävettäisikin.![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
"We detected that the computer running xbconnect does not have the detected public IP address. This usually means you are behind NAT or using a router. You may need to forward packets from your public IP address to one of the local IP addresses."
=
"Huomasimme, että tietokone joka pyörittää XBconnectia ei omista havaittua julkista IP osoitetta. Tämä yleensä tarkoittaa, että olet NATin takana tai käytät reititintä. Sinun ehkä tarvitsee lähettää eteenpäin (tieto)paketteja julkisesta IP:stäsi johonkin läheisiin IP:hin."
Jos tuo nyt mitään auttaa. Suomennos ei ole 100% varma.
Kiitos Ampharos. Mitäs tuo nat muuten meinaa, tietääkö kukaan?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kraemer
Jep,eli FrankNyberg:llä on aivan vastaava Nokian DSL-pääte kuin minullakin...Xboxin kytkentä tuohon on naurettavan helppoa,tarvitaan vain "toinen RJ45-piuha",joita löytyy miltei kaikista liikkeisä joissa vain PC-kamaa myydään.
Tuon Nokian päätteen takaa löytyy 4kpl:tta Ethernet-portteja,jotka on merkattu ETH-1:stä neljään,eli Xbox liitetään RJ45-piuhalla tuon päätteen vapaana olevaan Ethernet-porttiin,minulla se on liitettynä porttiin ETH-2.
RJ45-piuhoja löytyy pc/atk-alan kaupoista sitten eri pituisia ja hinta määräytynee pituuden mukaan,ovat kuitenkin halpoja.
Ei toimi! Tuo MGMT portti on tarkoitettu ainoastaan tuon ADSL purnukan hallinnointia varten...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ramvolter
Olen hankkimassa RJ-45 johtoa, että saisin boxini verkkoon ja olen ostamassa tuon johdon, mutta minua mietityttää voinko kytkeä sen suoraan ADSL laatikkooni jossa on yksi vapaa paikka minkä alla lukee "MGMT" joten olisikohan kenelläkään tietoa onko siitä haittaa/toimiiko. Eihän toi johto paljoo maksa, mutta olisi kiva tietää etukäteen... ainiin mulla on Cisco 667 adsl laatikko, MGMT tarkottaa Management Interfacee ja se on RJ-45. Olen kiitollinen avusta.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jartze
Ei toimi! Tuo MGMT portti on tarkoitettu ainoastaan tuon ADSL purnukan hallinnointia varten...