Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jos On Ongelmia, Lue Tääää!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yoshi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

yoshi

New Member
Onko sinullakin joskus ongelmia pelissäsi? Ei hätää mene vain osoitteeseen www.cheatcc.com Ja murheet kuuluu menneisyyteen.
Sieltä löytyy erittäin yksityiskohtaiset peliohjeet lähes kaikkiin peleihin. ELI MENKÄÄ SINNE ÄLKÄÄKÄ KYSELKÖ TYHMIÄ!

Tai käviskö Gamefaqs? Eiköhän kaikki, tai noh, kaikki järkevät ihmiset löydä itsekin hyviä nettisivuja, joista löytyy varmasti tarpeeksi apua. Käyttäkää hyvät ihmiset Googlea, tai jotain muuta hakukonetta!:cool:

Se tosiaan on popup helvetti, tai oli ennen, jos käyttää vähän järkeä vot mennä suoraan Cube pelejen osioon ja lisätä favoritteihin. Sen jälkeen ei tarvitse kuin klikata osoite Favoriteista, ja tadaa pääset suoraan asiaan, ilman popup helvettiäsi. Ymmärsitkö?.... Älä välitä, en minäkään.

Mikä kaikkia Risoo siinä jos joku kokematon pelaaja kysyy apua?.
Heti käsketään painumaan jonnekin Cheatti sivustolle "Mee sinne älykääpiö" malliin. Minä luulin että peliapu osasto on juuri kyselemiseen tarkoitettu.

Ei minua ainakaan riso. Mun viestilläni ei ainakaan olluut sellainen tarkoitus!
Tai toisaalta oli.... Jos on kerta cheatcc:t ja Gamefagsit keksitty, niin kannattaa niitä käyttää. Sieltä saa apuakin paljon nopeampaa.

Niin, eriasia onkin sitten se, että kysykää vain jos olette todella jumissa. On tosiaankin älykääpiömäistä tulla kyselemään koko ajan neuvoja. Ja toiseksi katsokaa vähän että jos pelillenne löytyy oma Threadi. On tosi tyhmää aloittaa uusi palsta vain jonkin pikkuongelman takia.

Tämä Threadi on muuten hieman väärässä paikassa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Razoc
Tämä Threadi on muuten hieman väärässä paikassa.

miten niin? oikeassa paikassa tämä minusta on koska tämä koskee peliapua. eli kerrotaan kaikille ettei postaa tyhmiä vaan etsii itse.

kuka muuten peleissä apua tarvitsisi?

ideahan on muutenkin ratkaista itse ja siinä on se ilo. mitä olisivatkaan pelit ilman pulmia... ja pähkäilyä. vaikuttaa vähän samalta kuin että ei olisi pulmia jos joku pelaa kirjanen kädessä pelin läpi. tietenkin joku voi joskus jäädä epätoivoisesti jumiin... mutta minä en ole vielä alentunut (ja pelkkiä n64 pelejä on yli 40...). joskus on mennyt viikkojakin kun herää yöllä ja AHA! tulipa mieleen nallepuh-jakso... ja AHA... :sta nimittäin!

Ylös Bottom