Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Joulu törttöilyt

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
"Älä ikinä tee galluppia, ellet itse aio vastata siihen."

Aioin, mutta ajattelin ensin odotella muiden vastauksia. Joko kenellekään ei jouluna tapahdu kämmejä, tai sitten kukaan ei halua nolata itseään.
Tämä nyt ei ole mikään hirveän paha juttu, mutta kerron sen silti. Kerran jouluaattona menin laittamaan parit ulkoroihut pihalle, niinkuin tapana on ollut. Kävelin sitten t-paidassa ulos kovassa pakkasessa viisi roihua käsissä ja liukastuin ulkona. Vaatteet ja kynttilät ihan lumessa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Blaxor
lol viime joulun mä heitin kinkun päi seinää.

Minä tipuin tikkailta, kun yritin joulutähteä laittaa kiinni ja TV:stä tuli mielenkiintoista ohjelmaa samaan aikaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan arttq
Kuusi kaatui päälle:D

(kuusen kaatuminen on yleistä)

Meillä koira kaato kuusen yks joulu, ja samalla kuusen kynttilät poltti mun housut kun jäin alle mulla myös käsiin palo kivat jäljet.
(käsissä vieläki muisto arvet siitä.)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gangster75
Uskoin joulupukkiin. Se on elämäni pahin kämmi.

Minä uskon vieläkin, eikä yhtenäkään jouluna ole tarvinnut pettyä! :) Tänä jouluna toivon erinomaista pelintekijää hattrickiin! :rolleyes:
 
Jouluaatona ei ole tullut pahemmin törttöiltyä, mutta pikkujoulu kikkailut on sitten erikseen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan el Matador
Mä lopetin uskomisen siinä vaiheessa, kun joulupukki tuli Ladalla pihaan...

Mun tapauksessa se oli Toyota Corolla... Ja se ääni oli jotenkin tutun oloinen... sitten tajusin että se oli yks hyvinkin tuttu tyyppi (tunnistin äänestä ja silmistä). Sit mulle yritettiin viel illalla myöhemmin väittää että se oli oikea pukki mutta en enää uskonut. Toihan se pukki kieltämättä odotusta siihen jouluun. Kaueessa lumisateessa ja 20 asteen pakkasessa ulos viemään joulupukkikynttilöitä, että pukki tunnistais että tuolla minua odotetaan. Hermot siinä kyllä meni kun aamu kaheksasta ilta seittemään piti odottaa...
 
Tämä Joulu_törttöilyt_threadi on kyllä kirjoitus_virheitten luvattu maa.

Viime joulu oli ainakin pirun tylsä, vaikka Xbox tulikin.
 
No pienenä minusta oltiin juuri ottamassa valokuvaa joulupukin vieressä seisoessani, huomasin takaa että miehellähän oli tekoparta ja olin sitä juuri kovaan ääneen huutamassa. Valokuvasta tulikin sitten ihan näkemisen arvoinen.
 
Kaveri sai aikoinaan elämää suuremman idean että lähdetään joulupukeiksi (tai siis minä olin aputonttuna) lähitaloihin ja saadaan samalla apua köyhän opiskelijan ahdinkoon pienen korvauksen muodossa. Paikka oli kerrostaloalue Helsingin seutuvilla. Noh, ilmoiteltiin pari viikkoa ennen aattoa ja "tilauksia" tulikin aika mukavasti. Otettiin 8 keikkaa aatoksi ja eikun töihin. Vetimet päälle eli vaarin vanha palttoo ja naamarit ja myssy päähän ym. tarvittavat kilkkeet ja jopa pulkkakin oli mukana (en edelleenkään ymmärrä miksi meillä oli pulkka). Pari ekaa paikkaa meni mukavasti mutta sitten alkoi "glögiä" tippua pukille joka paikassa aika kiitettävästi ja pukin vierailuaika piteni lähes joka keikalla. Tiedättehän varmaan tän perinteisen: "No ottaahan pukkikin nyt hieman lämmikettä kun on niin kylmäkin siellä reellä ajella!" Kaveri huiteli kuumaa juomaa menemään ja minäkin sain osani. Pitkän tarinan loppu oli se että viimeiseen paikkaan mentäessä (olimme 1,5h myöhässä) minä kiskoin joulupukkina olevaa kiroilevaa kaveriani pulkassa hiki tonttulakissa ja jouduin menemään yksin sisälle koska joulupukki oli heittänyt pitkää sylkeä ja parta haisi jo suhteellisen pahalle! Onneksi tuo viimeinen paikka oli tuttu perhe joten ymmärrystä riitti meidän toilailulle (thank god!). Aamulla hävetti niin perkeleesti ja lähiviikot luikittiin pitkin pihannurkkia ettei tulisi "aaton asiakkaita" vastaan. Tuosta on nyt n. 10 vuotta aikaa ja kyllä ollaan monta kertaa saatu hyvät naurut kun tota hommaa on muisteltu!!! :D
 
Viime jouluna kissa oli siinä iässä että kaikkialle piti päästä ja kiikkua. Aattoaamuna se oli nukkumassa joulukuusessa (tekokuusi). Nauroin aivan kippurassa kun nostin sen sieltä. Aivan täynnä "havuja" ja joulukoristeita.

Pukki oli käynyt jo meille ja katoin ikkunasta että minnehän se seuraavaksi menee. No siinä pyörätiellä malluaski taskusta ja veti yhet pitkät sauhut ja painu seuraavaan taloon.
 
Itse muistan naskalina istuneeni joulupukin sylissä, ja partaniekka pyysi kertomaan jonkun vitsin. Siinä sukulaisetkin kannusti, joten meikäläinen kertoi jonkun irstaan, kirosanoja tulvivan vitsin. Kyllä oli huuli pyöreenä sekä pukilla että suvulla :)
Noita glögiä tiiviisti siemailevia pukkeja on kyllä jouluna hyvin liikkeellä... riemuisasti toivottelevat hyvää joulua kadulla askel hiukan horjuen.
Muistan myös eräänä jouluna, kun oli pukki tykännyt glögistä sen verran, että päätti vielä iltamyöhällä (tunteja vierailunsa jälkeen) soitella summeria ja kyseli, että "shaakosh phukkhi vhielä thulla maishthamaan glögiä khun onh nhiin janoinenh?". Faija kertoi pukille, että joulumuori odottaa jo Korvatunturilla, että eiköhän pukin olis jo aika suunnistaa sinne... :rolleyes:
 
Itsekin olen ajatellut että voisi ruveta pukiksi ehkäpä ensi talvena, kun siitä rahaa saa aika hyvin.

En muista mitä mulle on tapahtunu, mut heti ku muistan niin ilmotan :D
 
Ylös Bottom