Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Joulu tulee !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Dan

Member
Otsikon mukaan - Joulu tulee!!!

Mitkä on fiilikset?

Tuoko pukki risuja tai lahjoja (Tuhma vai kiltti)

Oletko itse pukkina? Mitä pistät konttiin? Mitä ostat itselle ;)

Vai oletko kenties yksin koko pitkän joulun?

Fiiliksiä joulusta ...

Vastaus: Joulu tulee !

Rakastan aivan älyttömästi joulua ja koko joulukuuta, kun saa availla joulukalenteria ja tunnelma on katossa. Joulu on rauhan ja ilon aikaa, jolloin pitää ottaa rennosti ja olla iloinen.

Olen laskenut öitä jouluun noin parin kuukauden verran. Nyt on enään 41 yötä! En jaksa enään odottaa. Cool

Rakastan myös suunnattomasti joululauluja, ja erityisiä suosikkeja ovat Joulumaa, Kolme yötä jouluun on ja Valkea Joulu. Joulubiisit saavat minut iloiselle ja jouluiselle fiilikselle.

Meidän jouluperinteent menevät kutakuinkin niin, että aamulla herätään joskus kahdeksan aikoihin, avataan tv ja katsellaan Joulupukin kuumaalinjaa ja muita lasten ohjelmia. Vaikka sitä onkin ikää mittarissa jo jonkun verran, on näitä lastenohjelmia mukava katsella. Siinä ohessa syömme joulupuuroa yms.

Sitten häsäämme johonkin kuuteen asti jouluvalmisteluja, ja n. kuudelta syömme jouluaterian. Sen jälkeen on aaton kohokohta - lahjojen avaus! Tänä vuonna tämä on erittäin jännittävä tapahtuma, nimittäin olen hehkuttanut Wiitä sen verran, että luulenpa konsolin olevan kuusen alla. Eihän mikään ole varmaa, mutta aina on hyvä olla toivoa. Wink

Kun lahjat on avattu (menee yleensä päälle 2 tuntia ;D, no minulla on kaksi sisarta.. ) chillailmemme loppuillan ja minä yleensä pelailen uusia pelejäni (jos olen saanut) yön pikkutunneille asti.

Sitten kun joulu on ohi, on ikävä jo ensi vuoden aattoa. Ja laskenta alkakoon.

Joulu on vuoden paras juhla täälläkin. Siihen yhdistyy niin monta positiivista aspektia, ettei edes se kiire ja ruuhkat kaupoissa pysty sitä pilaamaan. Myös se, miksi joulua vietetään on mielessä.

Siinä tunnelmassa on kiva olla se viikko, mutta nopeasti ne koristeet ja muut viitteet häipyvät sitten viimeistään vuodenvaihteen jälkeen :)

Tänä vuonna joulu meinasi tulla jo marraskuun 17. päivä, mutta päättivätkin siirtää sen maaliskuulle :confused:

Nisupulla sanoi:
Tänä vuonna joulu meinasi tulla jo marraskuun 17. päivä, mutta päättivätkin siirtää sen maaliskuulle :confused:

Joulun saa verkkohuutokaupasta :)

Mutta kyllä - naposteltavaa, pelattavaa, luettavaa, makoilua, rentoilua - sitä joulu minusta on. Pahimmat kiireet duunissakin ovat yleensä jo ohitse ja voi hengähtää hetkisen ja taputella itseään selkään hyvästä vuodesta.

Eikö se jo riitä, että joulusomistuksia ripustellaan ostoloihin jo nyt - täytyykö Konsolifinissäkin rynnäköidä suin päin kohti samaa markkinamiesten krääsähelvettiä? Nyt kun on sentään vasta marraskuu...

37 and counting...

Jaahas, jaahas, taas joulu tulossa. No kaipa rahaa tiedossa jonki verran plus sukkia kauhee kasa, niin ku joka vuos tähäkki asti. No ei siinä mitään. Oishan se joululoma jo ihan kiva kans, mut viel pitää venttailla.

Joulupukki asuu Korvatunturilla!

Ainoa hyvä asia joulussa on lomat. Saa levätä ja syödä kinkkua ja karjalanpiirakoita.. mmm :)

Hyviä lahjoja on turha odottaa, koska perheeni on ollut aina vähän nuuka tuota minun peli harrastustani kohtaa. On vaikea esittää onnellista, kun avaat paketin ja sieltä paljastuu joku charlies angels. Mutta pohjanoteeraus oli kyllä kun pari vuotta sitten ne osti mulle gta 3:sen kun mulla ei vielä sillon ollut pleikkaa.. :)

Joulu tulee ja menee :) noh kyllä sitä saa sitten pikkuisen nauttia lomasta :) kyllä sitä tulee toimittua
pukkina ja ostaa itselleni Wii ja Zelda TP :D

Rankka syksy ollut ni pääsee kunnolla lepäilemään ja rentoutumaan. Tietenkin itse Joulu ja sen mukana tuomat ruuat ja lahjat on loistava juttu. Jos lahjaksi vähäsen rahaa saisi sukulaisilta ja porukoilta jotain pientä kivaa niin olisi hyvä. :)

Itsekkin on tullut huomattua, että odotan yhä enemmän joulua laiskottelun ja yleisen rennosti ottamisen takia.

Ei lahjoissa silti mitään vikaa ole ;)

minä ajattelin mennä jouluna naiseni luo pukiksi.
ja pitäähän sitä jouluna kynttilänvalossa piparista nauttia ja hieman myös torttua maistaa:D

huom. jos näet tässä jotain kaksimielistä niin olet pervo ihminen ja sinulla on likainen mielikuvitus, hyi sinua:D

niin ja joululahjakin on jo selvillä, ostan sille ruoskan.

Joulu.... Tulee taas kiire kyläilemään omat ja emännän sukulaiset läpi,eikä siitä tuu kun n.550km joulu lenkki auton ratis. Iskee nyt jo stressi! Lahjat on sentään jo hommattu. Paitsi ittelle pitänee vielä tuo x360 käydä hommaamassa,niin pääsee sitten rentoutumaan vaikka gears of war:in parissa jouluyön. :D

"Pyydän" ehkä joululahjaksi Zelda Twinligth Priscesin GC version ja One Piece Grand Battlen tai Grand Adventuren...

Eipä tuo joulu nyt niin ihmeellinen ole. Todennäkösesti lahjaksikin tulee villasukat ja suklaata, kuten aiempinakin vuosina :o

Knight sanoi:
joulu pukki on kyl satu hahmo lol
joulupukki ja satuhahmo ovat yhdyssanoja :D

Joululahjaks tilasin GH2 langattomal kitaral. Varmaan vois pyytää yhen paidan ja toppaliivin sekä jotain kirjoja. Siin se.

Ylös Bottom