Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Joulu tulee !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Joulu tulee !

peetuparta sanoi:
joulupukki ja satuhahmo ovat yhdyssanoja :D

Joululahjaks tilasin GH2 langattomal kitaral. Varmaan vois pyytää yhen paidan ja toppaliivin sekä jotain kirjoja. Siin se.

Vilkaseppa toki Knightin viestihistoriaa, ellei sinunkin viestisi ollut jossakin määrin sarkasmia.

[ Itselleni Joulun 'materiaalinen' puoli koittaa 8. Joulukuuta, kun nappaan paikallisesta EBGamesista Wii-konsolin ja Zelda: Twilight Princessin. ]

Joulun rauha, tunnelmallisuus ja hengellisyys tulevat tekemään minulle hyvää. En malta odottaa, että pääsen lomailemaan äidin luokse Kokkolaan - kodin lämpö, ja hyvä ruoka saavat minut haikailemaan jo loman alkua. Saan syödä joulu-herkkuja, nähdä vanhoja ystäviä, ja käydä kirkossa joulu-aattona.

Ah, kuinka ihanaa. <3

En tiedä miten muilla mutta meidän perheessä on jouluna kinkku ja mikä parasta - voileipäkakut. Kinkku ja lohivoileipäkakut on jotain sellaista mitä kannattaa mummon ja tädin tekeminä odottaa -> lahjoista viis ... :)

Hyvää Joulun odotusta kaikille !

Joulu on kyllä parasta aikaa. Aamulla herään jossain 9-10 aikaa. Avaan viimeisen luukun joulu arvasta. Sen jälkeen varmaa katon telkkaa tai olen koneella jonkun aikaa. Jossain vähän yli 12 menemme faijan, isovelin ja ehkä kummin kanssa jos hän on suomessa tuonne hautausmaalle. Viedää kynttilä isäni ja kummini nuoruuden ystävälle. Sen jälkeen kotiin. Kai jotain pikku siistimistä pitää tehdä, faija laittaa jo kinkkua uuniin jne. Illempana kello 6 tulee kummatkin mummot ja setä ja täti kahveelle. Sitten jossain puolentoista tunnin päästä avataa lahjat ja kummastellaan mitä kukin on saanut. Itse saan melkein vaan rahaa, joka sopii minulle. Viime vuonna tuli 600 ja tänä vuonna pitäisi saada sama :D Sen jälkeen valvoskelen yöhön asti ja nukahdan. Heti kun kaupat alkaa lähen etsimään Wiitä.

Ainii pitäähän telkasta kattoo kaikkii näit joulu elokuvia ja piirrettyjä. Se lumiukko video on hyvä. Se tulee aina joku jouluaattona.

Tästä se riemu repes kun Joululoma 2006 on vihdoin alkanut! Hyvää Joulua vaan kaikille säädyille, konekantaan katsomatta! :D

p.s. muistetaan käydä lahjoittamassa joulumieltä myös muille, Joulupata :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Minulla taas alkoi loma epävirallisesti eilen :)
Tuskin mitään tunteja pidetään loppuviikosta ja vaikka pidettäisiin ni en ole menossa :D
Pitäähän sitä nyt pitää Wiille seuraa ettei se aivan yksinäiseksi tule.

Hyviä jouluja vaan kaikille Wiin omistajille ja myös heille ketkä vielä omaansa ole saaneet.:p

Minä tässä saikulla, ja tänään hakeen lisää kun ei tauti helpota. Mutta kyllä se Joulu tulee tännekkin, kaksi 4 kg kinkkua oottelee tuolla uuniin pääsyä..:P Hyvää joulua kaikille !! :)

Jeesukselle kiitos kahdesta lomapäivästä ja vaimon vanhemmille loistavasta joulumätöstä ja juomasta. Hyviä pelihetkiä kaikille.

Plussia: Kinkkua, lanttulaatikkoa, kylmäsavustettua lohta, sillejä, juustoja, viinejä, alkon glögejä, joulupukki, lautapelejä, konsolipelejä, rauhaa, yhdessä oloa :)

Miinuksia: Ylensyöminen, jouluaatto on liian lyhyt, seuraavan aamun lievähkö rapula

Vähän iloista joulumieltä syö tuo Xbox 360:n hajoaminen juuri silloin, kun sitä peliaikaa ja pelattavaakin riittäisi. Noh, aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.

Onneksi jouluna saa syödä lohta, kinkkua, porkkanalaatikkoa ja sienisalaattia. Mmm.... Sipsejä...

Kinkku on ++ :D
Samoin lautapelit porukoiden kanssa + lätkää broidia vastaan, samoin plussaa on punaviini, jouluolut + glögi.
Miinuksia: Mahakasvaa joutuu lenkille tai sit pitää todella extreme koodata <- tuskin onnistuu.

Parasta joulussa on loma, jota on jo nyt kestänyt yli viikon. On aikaa leipoa, kokkailla, laittaa kämppä kuntoon, saunoa ja syödä. Eikä tarvitse karsia pelaamisesta yhtään kun aikaa on riittämiin kaikelle. Tänään pitäisi leipasta pari pellillistä karjalanpiirakoita ja liottaa vähän suolasieniä. Ei tälläiseen riitä voimaa koulu-/työaikana.

Glögiä, pipareita ja suklaata on ollut teemana jo viikon ajan. Aattona sitten äipän keitoksia taas maistelemaan. Mmm... :)

Kohta pääsee taas syömään. Jouluruokaa ei voita kyllä mikään ja lomalla rentoutuminen on parhautta. Saisi tuo lumi vaan pysyä maassa.

Hyvää joulua taas kerran koko KonsoliFINille ja FilmiFINille.

Paavi sanoi:
Vähän iloista joulumieltä syö tuo Xbox 360:n hajoaminen juuri silloin, kun sitä peliaikaa ja pelattavaakin riittäisi. Noh, aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.

Onneksi jouluna saa syödä lohta, kinkkua, porkkanalaatikkoa ja sienisalaattia. Mmm.... Sipsejä...

Auts. Mulle kävi samalla tavalla pari/muutama vuosi sitten PS2:n kanssa. Oli kuukauden vieläpä huollossa. :mad: Ja kun kaveri odotti hirveästi Oblivionia ja sai sen niin eikös sillä juuri hajonnut X360.

Jees. Kyllä se joulun tunnelma vaan on mukava. :) Tänä vuonna kokoonnutaan, viime vuoden tapaan, broidin perheen luokse syöpöttelemään yms. Mitä lahjoihin tulee niin ajattelin ostaa kummipojalle dublo -legoja ja olen itse ollut sen verran kilttinä, että taidan saada uuden mp3-soittimen ja pari lahjakorttia (toisella niistä ajattelin ostaa FFXII:n)
Loma on ehkä hitusen turhan lyhyt; koulu jatkuu jo 2.1.

Pääsin juuri koulusta ja tänään oli myös joulukirkkokin, joka kesti vain 30 minsaa.

Niin aivan... Hyvää joulua vaan kaikille!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tänäänhän tuo loma alkoi, aamusta jopa tunnin viihdyin koulussa "pakollisella" tunnilla, joulujuhlat ja muut hömpötykset jäivät suosiolla väliin.

Joulu, rauhaa, yhdessäoloa, hyviä ruokia sekä tietysti pelaamista ;)

Hyvää joulunaikaa kaikille!

Vielä huomenna töihin, sittenpä tuota joutaa rauhoittumaan pariksi päiväksi. Kunnon ruuat, plus yletön suklaan vetäminen. Parhautta.

NviperO sanoi:
Tänään pitäisi leipasta pari pellillistä karjalanpiirakoita

Oho yleensä helsinkiläiset eivät paljon noteeraa karjalanpiirakoita

Karjalanpiirakat on ehdottomasti oltava joulupöydässä :)

Smirre sanoi:
Oho et taida olla syntyperäinen helsinkiläinen?
Olen kyllä syntynyt Helsingissä, mutta äidin ja isän kautta juuret vie itään niin piirakoista muodostui jo lapsena ehdottomia suosikkeja. Nyt sain vihdoin mummon ohjeen niin pitäähän tuota taitoa alkaa itsekin opettelemaan :)

Hyvää joulua vaan kaikille!

Pelaan vähän mukamas joululahjaksi itselle hankkimiani pelejä (Castlevania, Yggdra Union ja Yoshi's Island DS), luen ja rentoudun. Töitä ja urheilua on ollut sen verran, että henkinen ja fyysinen lepäily on ihan paikallaan :).

Ylös Bottom