Vastaus: Joulu tulee !
Rakastan aivan älyttömästi joulua ja koko joulukuuta, kun saa availla joulukalenteria ja tunnelma on katossa. Joulu on rauhan ja ilon aikaa, jolloin pitää ottaa rennosti ja olla iloinen.
Olen laskenut öitä jouluun noin parin kuukauden verran. Nyt on enään 41 yötä! En jaksa enään odottaa. Cool
Rakastan myös suunnattomasti joululauluja, ja erityisiä suosikkeja ovat Joulumaa, Kolme yötä jouluun on ja Valkea Joulu. Joulubiisit saavat minut iloiselle ja jouluiselle fiilikselle.
Meidän jouluperinteent menevät kutakuinkin niin, että aamulla herätään joskus kahdeksan aikoihin, avataan tv ja katsellaan Joulupukin kuumaalinjaa ja muita lasten ohjelmia. Vaikka sitä onkin ikää mittarissa jo jonkun verran, on näitä lastenohjelmia mukava katsella. Siinä ohessa syömme joulupuuroa yms.
Sitten häsäämme johonkin kuuteen asti jouluvalmisteluja, ja n. kuudelta syömme jouluaterian. Sen jälkeen on aaton kohokohta - lahjojen avaus! Tänä vuonna tämä on erittäin jännittävä tapahtuma, nimittäin olen hehkuttanut Wiitä sen verran, että luulenpa konsolin olevan kuusen alla. Eihän mikään ole varmaa, mutta aina on hyvä olla toivoa. Wink
Kun lahjat on avattu (menee yleensä päälle 2 tuntia ;D, no minulla on kaksi sisarta.. ) chillailmemme loppuillan ja minä yleensä pelailen uusia pelejäni (jos olen saanut) yön pikkutunneille asti.
Sitten kun joulu on ohi, on ikävä jo ensi vuoden aattoa. Ja laskenta alkakoon.