Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Joulu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Joulu ei ole mitään ilman Lumiukkoa ja Joulupukin kuumaalinjaa ja tämä on fakta. ;)


Joo muistan ku yks joulu jäi Lumiukko näkemättä. Lumi suli, pukki kuoli ja lahjat katosivat. Pukin porot tulivat syömään joulu ruuan ja kaatoivat kuusen samalla. Pääsin juuri ja juuri laittamaan huoneeni oven lukkoon ja aamun asti kuului naapurien äänet. -"Tule ulos niin opetan sinut katsomaan Lumiukkoa"
;)
Joulun tunnelman tekee: Lumiukko, ruuat, lahjat, kylmyys ja pimeys (kotona lämpimässä on kodikasta).
Joulutunnelma oli lapsena ihan toinen. Kivaa aikaahan se on vieläkin, mutta lapsena sitä jännitti paljon enemmän.
 
Joulu on oikeastaan aika ahdistava. Ensinnäkin 850km:n ajomatka pohjoiseen. Toiseelta todella paljon töitä tehtävänä siihen aikaan, ja sitten 3/4 vegetariaani perheemme (voitte arvata kuka ei ole vegetariaani) pöydässä ei tarjota kuin jotain saatanan soijakinkkua.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kerouac
Joulu on oikeastaan aika ahdistava. Ensinnäkin 850km:n ajomatka pohjoiseen. Toiseelta todella paljon töitä tehtävänä siihen aikaan, ja sitten 3/4 vegetariaani perheemme (voitte arvata kuka ei ole vegetariaani) pöydässä ei tarjota kuin jotain saatanan soijakinkkua.

Sanot porukoille "Nyt loppu paskan jauhaminen! Meitsi haluu kinkkuu!". Voi mahdollisesti olla että otat damaa siinä ohessa ;)
Jouluruokailu ei ole mitään, ilman isoa ja mehevää kinkkua....
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kerouac
Joulu on oikeastaan aika ahdistava. Ensinnäkin 850km:n ajomatka pohjoiseen. Toiseelta todella paljon töitä tehtävänä siihen aikaan, ja sitten 3/4 vegetariaani perheemme (voitte arvata kuka ei ole vegetariaani) pöydässä ei tarjota kuin jotain saatanan soijakinkkua.

Jos meitsille tarjottais joulupöydässä jotain soijakinkkua, niin vetäisin ruuan tarjoojan narun jatkeeksi ja joisin itseni hengiltä
 
Lumiukko sai minut vihaamaan walking in the airia ja se on todella huono piirretty!
Miten se voi aina syntyä uudelleen joka joulu ja taas sulaa.
Oho spoilasinko jotain?
 
Joulu on kyllä vuoden ankeinta aikaa. Ruuhkat kaupoissa ja niitä saatanan joulurenksutuksia aletaan kaupoissa soittamaan vuosi vuodelta aikaisemmin.

Ahdistaa jo valmiiks, skippaan varmasti tänäkin vuonna :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan harvester
Lumiukko sai minut vihaamaan walking in the airia ja se on todella huono piirretty!
Se on kauhea! Ja se tulee joka helvetin joulu pilaamaan tunnelman. Mä vihaan sitä, VIHAAN. Mä en vihaa mitään niin paljon kuin sitä biisiä ja sitä piirrettyä. En edes Feldonia.
Se biisi ja se piirretty saa oikein mun karvat nousemaan ja se biisi pyörii taas kokoajan päässä, kovaa ja korkealta. Mä haluaisin repiä siltä piirtäjältä sormet irti ja sen biisin tekijää mä puukottaisin sillä sävellyskynällä silmiin! AArgh!
(Pieniä patoutumia....)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan harvester
Lumiukko sai minut vihaamaan walking in the airia ja se on todella huono piirretty!
Wat? Walking in the Air on kyllä paras joululaulu (löytyy jo valmiiks mp3:na ;)) ja Lumiukko on ihan loistava. Noh, makunsa kullakin. :/
 
Lumiukko on aivan hirveä. Pari kertaa oon kattonu ja enää ei maistu. Elämä on ihmeellinen (vai Ihmeellistä on elämä) pitää kyllä joka joulu kattoa.
 
Jouluna olemme usein mökillä.

Siellä (siis jouluaattona ja sitä edellisenä päivänä) yleensä katselemme Jouluna tulevia Aku Ankkoja telkkarista, tai sitten meillä on jotain kunnollistakin puuhaa.

Tänä vuonnakin Joulu on laiskottelun aikaa. :) Syömme jouluna kalkkunaa, ja tietysti... MMmm! JOULUTORTTUJA! Ne ovat niin hyviä! Sitten varmaan vanhemmat kuuntelevat jotain joulu musiikkia.

Jouluaattona menemme aikaisin saunaan (jo joskus neljän aikaan), jotta ehdimme hyvissä ajoin avata lahjat ja syödä, ennen kuin lähdemme ilta kirkkoon (käymme usein illalla, niin ei aamulla tarvitse herätä niin aikaisin).

Joulupäivänä usein luemme kirjoja joita on saatu lahjaksi, tai katselemme videoita, siivoilemme roskia, syömme karkkeja ja kokeilemme pelejä (tai no, aikaisempina vuosina emme ole mökillä mitään pelejä pystyneet pelailemaan, mutta tänä vuonna Xbox mukaan).
 
Jouluaatto on hieno homma, perampaa päivää ei vuodessa olekkaan. Uusivuosi ja juhannus tulee tietenkin heti perässä :p
Ennen joulua kaupassa olevissa koristeissa ja lauluissakaan ei ole mitään vikaa, mutta se kiire ja hälinä on rasittavaa. Minkä ihmeen takia kaikkien pitää mennä yhtä aikaa kaupaan ja miksi kaikki lahjat pitää ostaa kerralla, ei voi sillai pikkuhiljaa ostella niitä jos sattuu näkemään jonkun kivan jutun jonka vois ostaa jollekkin. Itse ainakin teen niin. Ei joulusta kannata ottaa tressiä.

Ilmotan itseni myös antilumiukkopiirettyclubiin. Sitä ei enää kestä, jos sitä on joskus kestänytkään.
 
Tuntuu jotenkin, että mitä vanhemmaksi tulee, niin sitä laimeammalta joulu maistuu.:(
Ainaskin viimeset viis joulua on tääläpäin ollu perkeleen kylmiä, pelkkä 5 minuutin kynttilän haudalle laittaminen jo jäädytti kassit.
No olipa miten ankeaa tahansa, niin maha tulee aina täyteen herkullisesta kinkusta, suklaasta, laatikoista, tortuista sun muista herkuista.:p
Jos täksi jouluksi tilais kasan hittipelejä, ja nautiskelis...:D
 
Jumalauta Fränk ja kumppanit! Ei saa parjata lumiukkoa, se on mestariteos ja kuuluu ehdottomasti jouluun. Tänä vuonna lumiukko saattaa tuntua jopa paremmalta, kun saa kattella sen ekan kerran projektorilla. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Lumiukko on aivan hirveä. Pari kertaa oon kattonu ja enää ei maistu. Elämä on ihmeellinen (vai Ihmeellistä on elämä) pitää kyllä joka joulu kattoa.

Just päinvastoin. Tuo Frank Capran 'Ihmeellinen on elämä' (It's a Wonderful Life) on sellaista tuubaa, ettei mitään rajaa. Lumiukko sen sijaan rulettaa ihan kybällä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gulliver
Tuo FrankNybergin Ihmeellinen Elämä (It's a Nummela Life) on sellaista tuubaa, ettei mitään rajaa.
Kyllä olen tässäkin asiassa ihan samoilla linjoilla.. :p

Mutta jos nyt ihan vakavalla naamalla puhutaan, niin en itsekään ole juuri koskaan pitänyt Lumiukosta. Siitä on ennemminkin vähän pelottavia muistoja, en osaa sanoa miksi. Kuitenkin Lumiukko on aika olennainen osa joulua - vähän niin kuin kinkku.
 
Joulua ei voita mikään. Nytkin luon tunnelmaa soittamalla "Santa Claus is coming to town":a ja pistämällä punaisen diskopallon pyörimään. Vois ostaa pipareita ja glögiä kohtapuoliin.
:)

Väligalluppi, ladelkaa paras joulubiisinne.
Mulla ykkössijan jakaa Jingle Bells ja tip tap tipe...(mikäs sen nimi nyt olikaan...)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
Joulu on kyllä vuoden ankeinta aikaa. Ruuhkat kaupoissa ja niitä saatanan joulurenksutuksia aletaan kaupoissa soittamaan vuosi vuodelta aikaisemmin.

Jep. Olin vuoden eräässä isossa tavaratalossa töissä noin niinkuin opiskelujen ohella ja arvaa rupesiko samat renkutukset JOKA PÄIVÄ minuutin välein ottamaan aivoon.

Mutta kyllä jouluaatto on ihan jees. Silloin on mukava pelailla konsolipelejä ja jouluun liittyy toki hauskoja muistoja.
 
Ylös Bottom