Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Joulu ei ole mitään ilman Lumiukkoa ja Joulupukin kuumaalinjaa ja tämä on fakta.
Täysin samaa mieltä!!
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joulu ei ole mitään ilman Lumiukkoa ja Joulupukin kuumaalinjaa ja tämä on fakta.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kerouac
Joulu on oikeastaan aika ahdistava. Ensinnäkin 850km:n ajomatka pohjoiseen. Toiseelta todella paljon töitä tehtävänä siihen aikaan, ja sitten 3/4 vegetariaani perheemme (voitte arvata kuka ei ole vegetariaani) pöydässä ei tarjota kuin jotain saatanan soijakinkkua.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kerouac
Joulu on oikeastaan aika ahdistava. Ensinnäkin 850km:n ajomatka pohjoiseen. Toiseelta todella paljon töitä tehtävänä siihen aikaan, ja sitten 3/4 vegetariaani perheemme (voitte arvata kuka ei ole vegetariaani) pöydässä ei tarjota kuin jotain saatanan soijakinkkua.
FrankNyberg?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto
Kukas se tässä sitten on: http://www.cmdl.noaa.gov/obop/spo/images/Santa.JPG?
Se on kauhea! Ja se tulee joka helvetin joulu pilaamaan tunnelman. Mä vihaan sitä, VIHAAN. Mä en vihaa mitään niin paljon kuin sitä biisiä ja sitä piirrettyä. En edes Feldonia.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan harvester
Lumiukko sai minut vihaamaan walking in the airia ja se on todella huono piirretty!
Wat? Walking in the Air on kyllä paras joululaulu (löytyy jo valmiiks mp3:na ) ja Lumiukko on ihan loistava. Noh, makunsa kullakin. :/Lainatun viestin kirjoitti alkujaan harvester
Lumiukko sai minut vihaamaan walking in the airia ja se on todella huono piirretty!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Lumiukko on aivan hirveä. Pari kertaa oon kattonu ja enää ei maistu. Elämä on ihmeellinen (vai Ihmeellistä on elämä) pitää kyllä joka joulu kattoa.
Kyllä olen tässäkin asiassa ihan samoilla linjoilla..Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gulliver
Tuo FrankNybergin Ihmeellinen Elämä (It's a Nummela Life) on sellaista tuubaa, ettei mitään rajaa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
Joulu on kyllä vuoden ankeinta aikaa. Ruuhkat kaupoissa ja niitä saatanan joulurenksutuksia aletaan kaupoissa soittamaan vuosi vuodelta aikaisemmin.