Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Joulu

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fetched

Väligalluppi, ladelkaa paras joulubiisinne.
Mulla ykkössijan jakaa Jingle Bells ja tip tap tipe...(mikäs sen nimi nyt olikaan...)

Listan kärkeen on noussut Suck on my Cock (Jingle bell rock parody), kannattaa hakea jos et ole vielä kuullut.;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fetched
Väligalluppi, ladelkaa paras joulubiisinne.
Mulla ykkössijan jakaa Jingle Bells ja tip tap tipe...(mikäs sen nimi nyt olikaan...)
Lumiukon Walking in the Air on ehdottomasti paras, kuten jo mainitsinkin, mutta mainio on myös CKY:n Santa Claus Is Coming To Town-parodiabiisi. ;)
 
Vaihtoehtojoululaulut by designed:

0. Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus - Tiernapojat (feat. muita ihmisiä)
1. DiGi Charat - Welcome to X'mas (tätä ei voi tajuta ellei ole kuullut)
2. Steve Vai - Christmas time is here
3. B'z - Itsuka no Merry X'mas
4. Star Wars Christmas in the Stars - Sleigh ride (C-3PO opettaa R2D2:sta laulamaan)
5. Timo Tolkki - It's X'mas morning (aika... niin)
6. DiGi Charat - Merry Merry X'mas
7. Love Hina Winter Special - X'mas present

tietysti tuo Lumiukon "Walking in the air" on tuolla myös, ainoa että se on tullut kuunneltua puhki Nightwishin versiona :)
 
Paras joulubiisi on "It´s good to be a tonttumies", korjatkaa nimi jos ei ollut oikein (muisti pätkii aika ajoin). Tuo oli legendaarisessa The joulukalenterissa, joka on nyt uusintoina pyörinyt viime vuoden joulukuina. Sarjahan oli hemmetin hyvä ja sopii joulutunnelmaan kuin pipari glögiin kastettuna. :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Paras joulubiisi on "It´s good to be a tonttumies", korjatkaa nimi jos ei ollut oikein (muisti pätkii aika ajoin). Tuo oli legendaarisessa The joulukalenterissa, joka on nyt uusintoina pyörinyt viime vuoden joulukuina. Sarjahan oli hemmetin hyvä ja sopii joulutunnelmaan kuin pipari glögiin kastettuna. :p
Toi biisi pääsi unohtumaan kokonaan, se on kyllä ihan loistava ja legendaarinen.
"But why is it always me?"
"Because, sul on rumimmat kuteet ja pisin naama." ;)
 
The Joulukalenteri

Saisivat tehdä 24 uutta jaksoa tuohon, se on paras joulukalenteri, jonka mä oon eläessäni nähnyt. Hakkaa YLE:n Joulupukin KUUMAlinjat mennen ja tullen.

Näsä r0k rok
 
Re: The Joulukalenteri

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Saisivat tehdä 24 uutta jaksoa tuohon, se on paras joulukalenteri, jonka mä oon eläessäni nähnyt. Hakkaa YLE:n Joulupukin KUUMAlinjat mennen ja tullen.

Näsä r0k rok

Todellaki. Toi oli aivan loistava!
 
Tulihan tuota The Joulukalenteria katsottua, tosin siitä on jo sen verran kauan, että aika on voinut kullata muistot. Taitaa olla ne sarjan musiikit jollain Minidiskillä, pitääpä joku päivä kuunnella läpi.
 
Onhan joulussa tietyt puolensa, mutta ahdistaa kun se täälläkin päin tuntuu alkavan jo lokakuussa.. Ajattelin, että tänä vuonna voisin tehdä läheisilleni lahjat tyhjistä wc-paperirullista ja piippurassista (erilaisia eläimiä) ja katsoa rakoileeko heillä sen myötä tämä "ajatus on tärkein"-ajattelutapa.
Joulukortteja en ole koskaan lähettänyt, enkä lähetä. Parasta joulussa on perheen näkeminen, muuten kun en oikeastaan heitä näekään - matkustaminen on rasittavaa..
 
Hyvää joulua

Hyvät joulut kaikille!

Oma joulu kuluu erossa pleikkarista, mutta varmistin selustan ostamalla kummipojalle autoradan. Joten jotain sähläämistä riittää pyhiksi tuolla Oulun seudulla.
 
Samoin täältä, hyvää joulua vaan kaikille! Minun jouluni menee taas vain ja ainoastaan Cuben ja PS2:n ääressä :). Sen kruunaasi uunituore pleikka, joka putkahti maahantuojalta perjantai-iltana. Eli pitemmitä puheitta syökää, juokaa, rentoutukaa ja nauttikaa joulusta. :)
 
Kaipa tähän sitten pitää iskeä omatkin jouluntoivotukset:

Hei tonttu-ukot hyppikää, nyt on riemu raikkahin aika!
Hetken kestää elämä, sekin synkkää ja pimeää.
 
Täältä lähtee myös hyvät joulut ja uudet vuodet kaikille Konsolifiniläisille. Omiin suunnitelmiini kuuluu ainakin lähes pelitön joulu, ellen sitten innostu PES2:ta hankkimaan. Syökää, juokaa ja olkaa hyvin :)
 
Hyvvvväääääääääjjjjjjoooooooouuuuuuuuuuuuuuuulllllllllluuuuuaaaaaaaaakkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
muistakaa relata, pelata ja syödä hyvin!
 
Hyvää ja rauhallista joulua, sekä uuttavuotta! Pysykää terveenä, itse olen flunsassa, joten ei oikein mikään innosta, eikä huvita pelatakkaan. :(
 
Ylös Bottom