Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jouluaatto LIVETYS

Nonniin, elikkäs homma alkaa olla kokolailla kasassa.

Porukkaa näkyy tulevan ihan kivasti, ja peleiksi tällä hetkellä on tulossa nyt sitten

Gotham 2
Counter Strike
Unreal

Tehdään niin, että kun maksimissaan 8 pelaajaa pääsee gothamiin, niin loput menee sitten esim CS tai Unreal servuille, ja vetästään sellaiset tunnin sessiot kaikissa vähintään. ja porukka vaihtuu eri servuille sitten.

Jos kaikki nuo servut ovat täynnä jostain syystä, niin pistetään MotoGP demo, tai RS3 pyörimään tietenkin niille jotka sitä haluaa pelailla. Ja mikä estää muutenkaan RS3 pelaamisen ? :)

Pääpeleinä nyt kuitenkin PGR2 ja CS sekä Unreal. Servujen ollessa täynnä pelaillaan sitten RS3 tai Motogp Demoa.

T: Skorppa
 
Tälläisen listan sain henkilöistä jotka tulisivat aattona livettämään:

Koodi:
Jericola           Gamertag: Jericola
ScorpioN           Gamertag: ScorpioN LIVE
Halonhakkaaja      Gamertag: Bloodhunteri   
polar_666          Gamertag: Polar 666
Hakkiz             Gamertag: Hakkiz
NCO                Gamertag: NCO
dongaah            Gamertag: Fudgeh
Bruteshark         Gamertag: Bruteshark
Downstream         Gamertag: ?
Batou              Gamertag: Darth Duck
Byte               Gamertag: Bytech
Veeksi    (ehkä)   Gamertag: Veeksi
qscq               Gamertag: Kokki3
BaDari             Gamertag: BaDari
Pottu              Gamertag: Pottu
Napakettu          Gamertag: NapaKettu
dekstar   (ehkä)   Gamertag: ?
Gambler   (ehkä)   Gamertag: Karri
Osirius            Gamertag: OsiriusX
Dead Cat  (ehkä)   Gamertag: Deed Cat
Jeff               Gamertag: dasb00t

Lisäilen vielä listaan pelit ja puuttuvat Gamertagit (niiltä joilla se jo on) Listan mukaan jopa 18 pelaajaa saattaisi tulla livettämään aattona. Tällä määrällä voitaisiin jo miettiä mielenkiintoisia turnauksia. :)

(nem edit: päivitin tuota listaa)
Jericola edit: Kiitoksia :)
edit2: lisäyksiä, lisäyksiä :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
joo no omaa boksia tossa testailin eilen, mutta sitten piti pakata ja pistää pakettii.. :eek:
ja ainoa live peli on toi pgr2. liven kokeiluajalla mukana näin alkuvaiheessa.
 
Minä voisin myös tulla pelailemaan aattona.
peleinä Crimson skies, Counter-strike ja PGR2.
Monelta porukat ajatteli pelata ja mitä pelejä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qscq
Nyt on LIVE back in action :D
Pelaakos moni vielä RTCW? Ja jouluna voisi sitten PGR2 pelailla, jos sitten heti alkuun uskaltaa netissä kaahailla.

Mjaa, nyt kyllä olis PGR2 sijaan hankinnassa Crimson skies, ja en muuten mainitse tuossa kuin, että joululomalla pelitän varmaan, mutta aatosta tiedä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NCO
No kyllä ainakin minä voin tulla pelaamaan sitä ainakin jossain vaiheessa. :D
Minä kyllä valvon sen verran pitkään, että etköhän jossain vaiheessa kerkeä. Hyvä se on harjoitella vähä ennen matseja. ;)
 
Morjens taas mä voin aattona houstaa jotain näistä seuraavista peleistä Unreal,RS3 ja MotoGp demo:)

Livetän tosta 23:00 tohon 05:00 ;)

lähettäkää Firend requesteja jos näitten pelaaminen kiinnostaa

Ja kiitos Jericolalle tosta listasta:)

Bring it on at X-mas
:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ehkä voisin tulla pelaamaan PGR 2:ta jos se kuusen alta löytyy.

Edit: Gamertag on Deed Cat
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dead Cat
Ehkä voisin tulla pelaamaan PGR 2:ta jos se kuusen alta löytyy.
Multa se tulee löytymään kuusen alta aika varmasti, mutta livettäminen ei tule onnistumaan :(
 
Tuntuupa hyvältä palata piiiitkän ajan takaa. Eli vituttaa ku saan kai vast joulupäivänä ton rainbow six, headset paketin. Eli muaki varmaan näkee sit tapanin päivänä ellei jo joulupäivän iltana/yönä. :D
 
Kyllähän tuota varmaan pitäis tulla livettämään pgr 2:sta (saan lahjaksi), CS:ää, RS 3:sta jne...
 
Voihan nakki... ADSL tuli viime viikon torstaina muttei tietenkään olla saatu sitä toimimaan. Niin tyypillistä, niin tyypillistä... Voihan kettulainen.
 
Joulu suunnitelmat muuttuivat sairastumisien vuoksi joten minäkin olen yöllä ehkä mukana. Peleinä PGR2, ESPN NHL Hockey ja Counter Strike.
 
Noniin. Nyt on ruoat syöty ja lahjat jaettu. Yhtään peliä en saanut lahjana, joka vähän harmittaa.

Voitaisiin ruveta miettimään sitten vähän, että miten pelaillaan, mitä pelaillaan ja milloin. :)

Jos tilaa on niin mut voi lisätä frendi-listalle. Pistän boxin hyrräämään ja se sammuu sitten vasta kun pelaajakin. :) (siis ihan väsymykseen, ei viinaan.;) )
 
Joo, elikkä RJ45 on hommattu ja kohta kokeilen viritellä Liveä kehiin.

Onko muuten kenelläkään ollut ongelmia RS3:sen mukana tulevassa kuulokkeessa? Ainakin minulla kun pistää Single Playerissä radioliikenteen kuulumaan kuulokkeesta, kuulostaa omien puhe aivan typerältä. Sellaista vinkumista ynnä muuta esiintyy. Välillä puheesta ei ota mitään selvää. Toivottavasti tuota ongelmaa ei livessä ole.. Saas nähdä.

EDIT: Ja Live toiminnassa. Gamertag: D0wn. Jep, tuo RS3:sen mukana tullut Headset on persiestä. Pitää tilailla se ihan virallinen. Mutta peli jatkuu. Lisätkäähän RS3:sta pelailevat minutkin kaverilistaanne. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Morjens nyt on kinkkua ja suklaata vatsa täynnä ja Livetys alkaa mulla tossa 23.00 ja loppuu tossa 05.00

Mut voi lisätä kaverilistaan jos tilaa teillä riittää:)

Livetän tänään RS3 , UC:tä ja MotoGp:tä mutta en välttämättä tossa järjestyksessä:)

 
Ylös Bottom