Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Minä tulen pelaamaan Top Spiniä. siinä 12 aikoihin vaikka ja sitte illemmalla myös. Pistän kaverihakua päälle samantien.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sonixx
Huomenna (25.12) olisin Livessä ennen puoltapäivää ja sitten uudestaan illalla. Peleinä Top Spin ja Jedi Academy. Invitee kehiin.
Otin kutsun äsken vastaan, mutta K&R vie voiton television käytössä tällä hetkellä. About 18.30 voi sitten ottaa Top Spiniä. Olen sitten äärettömän huono (1 ottelu takana) joten sun pitää vaan kestääLainatun viestin kirjoitti alkujaan NapaKettu
Minä tulen pelaamaan Top Spiniä. siinä 12 aikoihin vaikka ja sitte illemmalla myös. Pistän kaverihakua päälle samantien.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arthuris
Top Spinistä puheenollen: pelaako kukaan nelinpeliä livessä? Kaverin kanssa ollaan pelattu suht pitkään mutta yhteenkään suomalaiseen ei olla vielä törmätty. Olis mukava pelata joskus muitakin kuin ranskalaisia puppeloita vastaan =)
Ihan minä päivänä tahansa. Yleensä Top Spin on koneessa siinä 15-20-aikoihin, koska silloin siellä on muutenkin eniten porukkaa, mutta minulle kyllä sopii lähes milloin tahansa paitsi ei mielellään ennen aamukahtatoista.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan valzu!!!
Kiinnostaisko ketään Top Spinin livetys tässä ennen uuttavuotta, tai miksei silloinkin?