Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jouluaatto LIVETYS

Huomenna (25.12) olisin Livessä ennen puoltapäivää ja sitten uudestaan illalla. Peleinä Top Spin ja Jedi Academy. Invitee kehiin.
 
Panokset kovenee. Bruteshark lähti pelaamaan Rainbow kolmosta ja mulla on serveri auki PGR kakkosessa. Jos kiinnostaa tulla pelaamaan niin tervetuloa. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sonixx
Huomenna (25.12) olisin Livessä ennen puoltapäivää ja sitten uudestaan illalla. Peleinä Top Spin ja Jedi Academy. Invitee kehiin.
Minä tulen pelaamaan Top Spiniä. siinä 12 aikoihin vaikka ja sitte illemmalla myös. Pistän kaverihakua päälle samantien.
 
Heh =) kiitoksia vain osanottajille.

Helvetin hyvä oli unreal kun oli suomalaisia enin osa.
Lagia ei ollut, ja kokemus oli positiivinen!

Samoin PGR2 oli kivaa :)

Eiköhän järjestellä toinenkin samanmoinen jonain viikonloppuna tässä. Itsellä alkaa muutto huomenissa, joten hetki menee kun puhelinyhtiö osaa muuttaa adsln...

Joulun jatkot kaikille!

T: Scorpz
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NapaKettu
Minä tulen pelaamaan Top Spiniä. siinä 12 aikoihin vaikka ja sitte illemmalla myös. Pistän kaverihakua päälle samantien.
Otin kutsun äsken vastaan, mutta K&R vie voiton television käytössä tällä hetkellä. About 18.30 voi sitten ottaa Top Spiniä. Olen sitten äärettömän huono (1 ottelu takana) joten sun pitää vaan kestää :) :)
 
NCO:n kanssa tuli sitten pelattua muutama matsi ja jokaisessa hävisin, mutta yksi matsi oli ainakin todella tasainen, jonka hävisin 1-3 4-2 3-1 ja pari muuta ihan tasaista ja pari selkeää tappiota. Hauskaa oli kuitenkin.

Sitten erittäin iloinen asia oli se, että voitin 170 rankatun tyypin 3-1 4-2 ja olin aivan onnessani. Ranking-pojoja tuli 37 ja sija nousi yli 500 pykälää. Olen nyt 20xx.
 
Top Spin

Kiinnostaisko ketään Top Spinin livetys tässä ennen uuttavuotta, tai miksei silloinkin?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Top Spinistä puheenollen: pelaako kukaan nelinpeliä livessä? Kaverin kanssa ollaan pelattu suht pitkään mutta yhteenkään suomalaiseen ei olla vielä törmätty. Olis mukava pelata joskus muitakin kuin ranskalaisia puppeloita vastaan =)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arthuris
Top Spinistä puheenollen: pelaako kukaan nelinpeliä livessä? Kaverin kanssa ollaan pelattu suht pitkään mutta yhteenkään suomalaiseen ei olla vielä törmätty. Olis mukava pelata joskus muitakin kuin ranskalaisia puppeloita vastaan =)

Kaverini kanssa pelailen nelinpeliä silloin tällöin. Meidän ranking on jotain 400 ja gamertagini on NCO. Pistäppä mut kaverilistallesi niin voidaankin joskus sitten pelata vastakkain.
 
Re: Top Spin

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan valzu!!!
Kiinnostaisko ketään Top Spinin livetys tässä ennen uuttavuotta, tai miksei silloinkin?
Ihan minä päivänä tahansa. Yleensä Top Spin on koneessa siinä 15-20-aikoihin, koska silloin siellä on muutenkin eniten porukkaa, mutta minulle kyllä sopii lähes milloin tahansa paitsi ei mielellään ennen aamukahtatoista.

Minun Gamertagi on NapaKettu. Voin pyytää sinut tai sinä minut. Katsotaan kumpi kerkeää ensin.
 
Ylös Bottom