Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Joululahjaostokset

Jarmo Hänninen

New Member
Pistetäänpäs pientä kyselyä kehiin, että mitä sitä on tullut hankittua elokuva, dvd ja/tai laitteistorintamalla lahjaksi itselle ja/tai lähimmäisille.

DVD rintamalla on tullut hankittua vain kaksi asiaa... isukille eräs suomenruotsalainen sotaelokuva ja pikkuveljelle ankkalinnan joulua 3d-muodossa ;)

Vastaus: Joululahjaostokset

Itselleni Matrixin ultimaattinen keräilijäboksi ilman tönkkönaaman patsasta, Return of the Kingin SEE ilman kaupunkia ja Tähtitrilogia (=Star Wars). Tosin en nyt omaa lovea kuluttanut, vaan heitin ne vanhemmille tuhlattavaksi. Joulua odotellessa.

-Pjork

Jarmo Hänninen sanoi:
...isukille eräs suomenruotsalainen sotaelokuva...

Tuon leffan vois kyllä kans laittaa korvantaakse muistiin, vois vaikka siskoille ostaa lahjaksi.

Slash80 sanoi:
Tuon leffan vois kyllä kans laittaa korvantaakse muistiin, vois vaikka siskoille ostaa lahjaksi.

Jeps. Etulinjan edessä myytiin loppuun Pietarsaaressa kun tuli myyntiin. Tosin kylässä ei oikeastaan muita devuliikkeitä ole kuin Prisma ja Citymarket :)

Isukille tuli ostettua Clintin Ruoska ja sitte Waynen joku leffa mitä en nyt muka saa päähän...

Noh, toiko se pukki nyt sitten mitään elokuviin tai vastaavaan viittaavaa. Varmasti Tarantino-boksi, Star Wars-boksi ja LotR-saaga löytyy tämän joulun jälkeen melkoisen monelta. Itse sain osakseni Alias 1.tuotantokauden jaksot sisältävän boksin, johon olen enemmän kuin tyytyväinen, sillä sitä olin toivonutkin - enää ei tarvitse pelkästään uneksi Jenniferistä ;) pikkuveli sai devurintamalla ainoastaan Joulu Ankkalinnassa DVD:n. Molemmista varmaan pukkaa arvostelua joskus vuoden vaihteessa.

Sami Turunen sanoi:
Avovaimolle tuli ostettua Tina Turnerin tupla-dvd.

Hih, äitini sai samanlaisen ;) Itse ostin Simpsoneiden neljännen tuotatantokauden lahjaksi veljelle ja sain Anger managmentint sekä Valtion vihollisen.

Mutsille musiikki-cd, siskolle Butterfly Effect -DVD ja faijalle (koko perheelle) Canon Ixus 40 digikamera + 512Mb:n muistikortti...

Jarmo Hänninen sanoi:
Tarantino-boksi... LotR-saaga
Juurikin nuo liittyivät omaan DVD-kokoelmaani.

Faijalle tuli ostettua Framom främsta linjen eli Etulinjan edessä, tuo Åke Lindmanin sotaelokuva, tosin VHS-muodossa kun vanhukset eivät vielä ole siirtyneet DVD-aikaan.

Veljelle ostin 3 dvd:tä: Kangaroo Jack, Spy Kids 2, Paahde.
Ja vanhemmille 4 dvd:tä: Vähät rakkaudesta, Rakkautta vain, Sweet Home Alabama,
Babe - urhea possu & Babe suurkaupungissa -tupla, eli oikeastaa niitä oli 5.

Noista Babe -elokuvista puuttuu dubbaus suomeksi,huomasin vasta kotona.
Ei se vanhempia haittaa, mutta sukulaisten lapset edelleenkin sitten kuluttaa niitä suomi VHS versioita.

Ostin äitimuorille kaksi ensimmäistä Harry Potter -leffaa, kun hän oli niitä toivonut. Ihmettelin kyllä tovin pyyntöä, mutta mikäpä siinä sitten. Katsoi ensimmäisen leffan ja tykkäsi siitä. :rolleyes:
Kaverille ostin Ritari Ässä -DVD:n, vaikka "Kaksi levy" -teksti häiritseekin. Mutta sisältö ja Maikkelin seikkailut ovat kuitenkin tärkeimpiä!

Itse satuin tekemään AIVAN mahtavan löydön Stockmannin halpis laatikosta, Butterfly effect hintaan 9,90... :eek:

Gio sanoi:
Kaverille ostin Ritari Ässä -DVD:n, vaikka "Kaksi levy" -teksti häiritseekin. Mutta sisältö ja Maikkelin seikkailut ovat kuitenkin tärkeimpiä!

Tuo "kaksi levy" -julkaisu kannattaa jättää suosiolla omaan arvoonsa, sillä sehän on vaan ensimmäisen tuotantokauden ns. best of -kollaashi maikkelin ja kittin seikkailuja. Kannattaa tähdätä siihen boksiin ;)

Jarmo Hänninen sanoi:
Tuo "kaksi levy" -julkaisu kannattaa jättää suosiolla omaan arvoonsa, sillä sehän on vaan ensimmäisen tuotantokauden ns. best of -kollaashi maikkelin ja kittin seikkailuja. Kannattaa tähdätä siihen boksiin ;)

Juu, toki boksi pitää joskus hankkia, kokoelmalevy meni vain lahjaksi. En ihan heti ole kuitenkaan valmis investoimaan kaverin lahjaan 80 euroa, ostakoon boksin itse jos sitä halajaa. Kokoelmalevy sai nyt kelvata lahjaksi. :p

Reaper sanoi:
Itse satuin tekemään AIVAN mahtavan löydön Stockmannin halpis laatikosta, Butterfly effect hintaan 9,90... :eek:
Huu, aika kiva. Tota vois ehkä käydä itsekkin yrittämässä kattoa, varmasti ei löydy enään :rolleyes:

Ylös Bottom