Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Joululahjatoiveita?

WinsaX

New Member
Moikka!
Olen 13v toivon joululahjaksi PS3 ja tähän jotain ikäiselleni sopivaa peliä siihen.Olen miettinyt LittleBigPlanettia(En osaa kirjoittaa ehkä sitä kunnolla:eek:) ja joitain autopelejä mutta olen ajatellut enemmän jotain seikkailu,arcadea myös jotkin pyssypelit käy kunhan ei oo sitä verta ja sellasta niin älyttömästi:cool:.


Tänne voi laittaa myös omia pelejä joita jouluna hankkii...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Joululahja toiveita?

Jonkin verran ideoita löytyy varmasti tästä linkistä. Osa noista peleistä on selkeästi nuoremmille lapsille suunnattuja, mutta joukossa on toki myös melkoisesti pelejä, jotka kiinnostavat niin nuorempia kuin vanhempiakin tasapuolisesti.

LittleBigPlanet on oikein mainio tasohyppelypeli ikään katsomatta, autopelejä löytyy Need For Speedit arcademaisempaan menoon, ja enemmän simulaatioon keskittyviä taasen ovat Gran Turismo 5 , WRC (rallia) ja F1 2010 (formula).

Uncharted-pelit (1&2) ovat puolestaan kehuja keränneitä seikkailu/ammuntapelejä. Batman: Arkham Asylum on myöskin varteenotettava vaihtoehto, sekoitus tutkimista, hiiviskelyä ja lähikontaktitaistelua.

Mikäli urheilupelit kiinnostavat, niin FIFA ja NHL ovat takuuvarmoja hankintoja.
 
Vastaus: Joululahjatoiveita?

Blur on myös hyvä autopeli, varsinkin onlinessa. Kisa ei ole ohi vaikka jäät alussa vähän jälkeen kun powerupeilla voit kuroa eron kiinni.
 
Vastaus: Joululahjatoiveita?

Jos nyt et sitä verta halua, niin ostapa Gran Turismo 5.
Saisit kyllä suosiota jos tarttuisit COD:iin... mutta en suosittele, en tosiaankaan...:cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Joululahjatoiveita?

Ihan sama minä poika pyyän suoraa tuon Red Dead Redemptionin....;)





Edit:Mikä toi COD on?
 
Vastaus: Joululahjatoiveita?

Joo,kiitos. No ei sekää oo mikää pelottava/hirmunen...

Ihan näin vaan vinkkinä että jos jonkun COD:in aiot hankkia niin en todellakaan suosittele hankkimaan yksinpeliä varten, kauheeta roskaa ovat siltä saralta.

Jos taas nettimoninpeli puoli kiinnostaa niin codit maksavat itsenä hyvin nopeasti takaisin.
 
Vastaus: Joululahjatoiveita?

No niin, jos kyseinen herra on 13v, niin sitten voi jättää CoDit ja Red Deadit hyllyyn. Vähän respektiä nyt neuvoihin..

Tässä omia vinkkejä autopeleistä:
*GT5 (esittelyjä tuskin tarvitaan)
*ModNation Racers (karting-menoa)
*Need for Speed: Hot Pursuit (Criterion-laatua)

LittleBigPlanet on tietenkin todella hyvä (muista, että siitä on nyt GOTY-painos jolla saa enemmän vastinetta rahoille: Little Big Planet: Game Of The Year Edition PlayStation3 Game - Play.com (UK) - Free Delivery )
 
Vastaus: Joululahjatoiveita?

Toivo hyvää joulumieltä. :D Eeei ny sentää.
Gran turismo 5 ja need for speed hot pursuit sopii sulle iha hyvi. Ite oon 15-vuotias.

Tosin mun veli joka on 13 pelaa black opsia ja gta iv. Eikä se mitää oireita saa, ellei kuole jatkuvasti. :p
 
Vastaus: Joululahjatoiveita?

Jos vähäänkä autopelejä tykkäät ajella, pyydä Gran Turismo 5, paras auto peli tähän asti ja siihen kylkiäseksi G27ratti, ni et halua muuta pelatakkaan...
Ja sitten vielä Peking-Olympialais peli sekä Vancouver-talviolympialais peli, ni johan sielu lepää...
Ja jos urheilua kaipaat lisää, niin EA Sports Active 2, johan oot rantakunnossa keväällä ja saat tyttöjä enemmän kuin isäs on niitä nähny ;)
 
Vastaus: Joululahjatoiveita?

Huomenta!
Juu,en minä noista peleistä mitää saa mut se on eri asia antaako mutsi niitä pelata...
Aika selkeesti on tuo LB, Mutta kun se LBP2 tulee tammikuus nii sit jos vaikka ostais sen koska sitten ykköst ei jaksa pelata ollenkaan.


Edit: Toi rattihan maksaa ihan hemmetisti!
 
Vastaus: Joululahjatoiveita?

Mutta kun se LBP2 tulee tammikuus nii sit jos vaikka ostais sen koska sitten ykköst ei jaksa pelata ollenkaan.

Tosipelaajat aloittaa aina ykkösestä. ;) Vakavasti puhuen tuo peli ei ole kauhean pitkä tai työläs, joten ekaa peliä ei voi muuta kuin suositella. Omia kenttiä kannattaa alkaa tosin ehkä tekemään vasta kakkosessa, koska parannuksia on luvassa työkaluihin ym.

Ja sun pitää nyt pelata kortit oikein. Kuten huomaat, niin se LbP1 GOTY on n. 25e uutena. Pyydät sen vaikka joltain sukulaiselta ja sitten täysihintaisen pelin vanhemmilta. ;)
 
Vastaus: Joululahjatoiveita?

Ratchet and Clank pelejä voisin suositella. PS3:lle löytyy kolme R&C peliä.

Jos autopelit kiinnostaa niin ModNation Racers on sopivan kevyttä ajelua. GT5 on myös hyvä valinta jos tykkää realistisemmasta menosta.
 
Vastaus: Joululahjatoiveita?

Tässä nyt pari:

- SmackDown vs. RAW 2011 (Hyvää tappelua, ei kovin raakaa, tosin ikäsuositus on 16)
- Sly Collection - eikös ilmesty tässä lähiaikoina?

Siinä nyt ainakin 2.
 
Vastaus: Joululahjatoiveita?

Täältäkin pisteet LittleBigPlanetille, ratcheteille ja sly collectionille. Ja tietysti, jos tykkäät laulaa tai soittaa, niin joku Rock Band 3 (tai mikä tahansa guitar hero tai rock band) tai singstar ois kans hyviä. (Ei oikeen meinaa muuta keksiä, ku jotenki toi pelihylly on täynnä K16 ja K18 pelejä :confused:)
 
Vastaus: Joululahjatoiveita?

Suosittelen Call Of Juarez: Bound in Blood -peliä. Sopivan pituinen yksinpeli ja nettipeli on hauskaa, kun tottuu näppäimiin ja mappeihin. FPS Cowboy mättöä, paljon mukavempi peli kuin RDR. Tässä multiplayer trailer:
[video=youtube;s9uioiepYog]http://www.youtube.com/watch?v=s9uioiepYog&feature=related[/video]
 
Vastaus: Joululahjatoiveita?

Seuraava PS3-peli jonka tulen ostamaan on kyllä LBP2. :)
Mutta kyllä mä ehkä toivon Brutal Legend:iä. :)
 
Ylös Bottom