Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Tämä kyllä oli vanhassa BBS:ssä mutta kyllä se varmaankin tänne kelpaa.
Eli mitäsi oikein Toivotte/Saatte/Saitte?
Itse Saan:Mega man Battle Network pelin GBA:lle.
Mitäs itse olette mieltä tästä MMBN:stä?
Itse en saa varmaankaan GBA (tai edes GBC)-pelejä joululahjaksi, mutta joulurahalla jonka tulen saamaan ostan varmaan The Legend of Zelda: Oracle of Seasonsin! Ja Oracle of Agesin ostan varmaan sen jälkeen! Joululahja-peleinä saan varmaankin Jak & Daxterin PS2:lle ja Spider-Man 2:n PS1:lle.
Minulle olisi tiedossa PS2-peli Silent Hill 2.. GBA-joulupeliksi riittää tällä hetkellä juuri äskettäin saamani Mat Hoffman's Pro BMX, josta arvosteluakin pitäisi väsätä..
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Trevor GBA:n joulupelit ovat kyllä sitä tasoa ettei niitä pukinkonttiin asti päätynyt. Sen sijaan sain pelejä Dreamcastille.
Älä ole niin negatiivinen! Kyllähän Mega Man: Battle Network, Doom, Wario Land 4 ja Super Street Fighter 2 näin joulujulkaisuna maistuvat enemmän kuin tarpeeksi.
Itse sain GBA:n verkkovirta- muuntajan, sekä N64:n Tony Hawk´s Pro Skater 2:n. Ryntäsin kyllä heti tapaninpäivän jälkeen ostamaan GBA:n Shaun Palmer´s Pro Snowboarderin.