Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Joulupelit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja GBA Fan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

GBA Fan

New Member
Tämä kyllä oli vanhassa BBS:ssä mutta kyllä se varmaankin tänne kelpaa.
Eli mitäsi oikein Toivotte/Saatte/Saitte?
Itse Saan:Mega man Battle Network pelin GBA:lle.
Mitäs itse olette mieltä tästä MMBN:stä?

GBA Fan
 
Itse en saa varmaankaan GBA (tai edes GBC)-pelejä joululahjaksi, mutta joulurahalla jonka tulen saamaan ostan varmaan The Legend of Zelda: Oracle of Seasonsin! Ja Oracle of Agesin ostan varmaan sen jälkeen! Joululahja-peleinä saan varmaankin Jak & Daxterin PS2:lle ja Spider-Man 2:n PS1:lle. :)
 
Minulle olisi tiedossa PS2-peli Silent Hill 2.. GBA-joulupeliksi riittää tällä hetkellä juuri äskettäin saamani Mat Hoffman's Pro BMX, josta arvosteluakin pitäisi väsätä.. :D

- Esa
 
Ai ai, eipä taida yhtään GBA-peliä pukin konttiin päätyä, mutta pitää pärjätä noilla nykyisillä ja onhan niitä jo ihan mukavasti kertynytkin.
 
GBA:n joulupelit ovat kyllä sitä tasoa ettei niitä pukinkonttiin asti päätynyt. Sen sijaan sain pelejä Dreamcastille.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Trevor
GBA:n joulupelit ovat kyllä sitä tasoa ettei niitä pukinkonttiin asti päätynyt. Sen sijaan sain pelejä Dreamcastille.

Älä ole niin negatiivinen! Kyllähän Mega Man: Battle Network, Doom, Wario Land 4 ja Super Street Fighter 2 näin joulujulkaisuna maistuvat enemmän kuin tarpeeksi.

Ja tulee niitä Sega-pelejäkin, Trevor. Myöhemmin.

- Esa
 
Itse sain GBA:n verkkovirta- muuntajan, sekä N64:n Tony Hawk´s Pro Skater 2:n. Ryntäsin kyllä heti tapaninpäivän jälkeen ostamaan GBA:n Shaun Palmer´s Pro Snowboarderin.:)
 
Ylös Bottom