Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
En mie niinkään Kumpee haukkunut vaan niitä,jotka (eteläläiset,ja lähinnä tarkoitan nuorisoa) valittavat niin pienistä asioista,että isompaa hirvittää.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan
Ikävä jatkaa aiheen vierestä, mutta kun jossain pyydettiin veikkaamaan seuraavaa peeloa, niin eiköhän peli ole täten selvä!
Kohtelias kannattaa aina olla. Sen verran myös ainakin itse yritän noudattaa netikettiä, että on eri asia alkaa solvata kadulla kuin netissä - täällähän kuka vaan voi esiintyä sellaisena kuin itse itsensä kuvittelee, mitään selkärankaa ei osoita tuollainen täysin anonyymisti heitelty solvaaminen noin vähäpätöisestä asiasta. Kumppe reagoi aika rauhallisesti, mikä hänen kunniakseen. Hän vain toivoi leutoa ilmaa haudalla käyntiin, ei kai siitä näin kannata hihojaan polttaa.
Onko sulla rohkeutta pyytää anteeksi Kumpelta ?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Kun asuin pohjoisemmassa kävelin kouluun 45 asteen pakkasessa. Silloin jo melkein inisytti kun matkaakin oli kolme kilometriä. Se on aika pitkä taival 45 asteen pakkasessa. Tänne etelään muutettuani olen huomannut, että kun kaikki menee junalla, bussilla tai metrolla tai ratikalla jengi inisee jos joutuu kävelemään 200 metriä. Nynnyjä nämä stadin kundit ja gimmat
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan prawn
Hohoho...Taas näitä v*tun piipittäjiä,jotka valittaa pienestä pakkasesta.Olet ilmeisesti etelästä,vai?
En ota enää kantaa tähän asiaan.Kuolemahan tässä tulee,jos jatkan.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Patovahti
Äläs sano. Kaverin serkku muutti just tänne Uudellemaalle. Asunut koko ikänsä Pyhätunturilla ja kalisee kuin luuranko ja marmattaa kuinka kylmä on, kun pakkasta on jopa -4 astetta.
-PV-
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Lumiukko ja "flying in the aiiiiir" pilaa taas mun joulun kuitenkin.
![]()
Sitä ei pääse karkuun. Muistot vainoavat minua....Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Se on walking in the air. Mun mielestä Lumiukko on ihan hyvä ohjelma. Ja jos se pilaa joulun ja koko seuraavan vuoden, ei sitä varmaan tarvitse katsoa.
Hehe, Lumiukko roks!Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Sitä ei pääse karkuun. Muistot vainoavat minua....
Juuei. Vielä sanakin lumiukosta ja heitän köyden riman ympäri.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Ei enää Lumiukko- tai "Walkin' In Da Air" -keskustelua!! Sain niistä ihan tarpeekseni viime kerralla.