Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Just Cause 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ShotcowS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Just Cause 2 [PS3]

Jumbojetin löydät ainakin sieltä kansainväliseltä lentokentältä joka sijaitsee niitten kaupunkien lähellä.

Ja jos suihkarilla meinattiin sitä yksityisjettiä, niin ainakin Mile High Clubilta (Ilmalaiva) löytyy semmoinen.

Peli tuli pelattua läpi jo hyvän aikaa sitten, ja kyllä mukaan mahtui monen monta hienoa tilannetta. Tehtävätkin olivat tarpeeksi hauskoja, vaikka muutamia turhan samanlaisia tehtäviä mukana olikin. Pelin maailma vain kärsii vähän hengettömyydestä, mikä on tämän pelin kohdalla omasta näkökulmastani ehkäpä se suurin ongelma.

Onko ehdotuksia millä ohjelmalla saisi tehtyä videota hidastuksien kera?
Onnistuuhan tuo ihan sillä joka koneen Windows Movie Makerillä. Parempaa laatua jos haluaa, niin sitten mennään ihan maksullisten ohjelmien pariin. Paras esimerkki lienee Sony Vegas.

itse en oikeen demoon tykästynyt tätä kokeilin ja tätä myötä en peliäkään ostanut, pelissähän ei ole muuta sisältöä : tuhoa, tapa . onhan se kivaa tietysti joksikin aikaa mutta tylsäki se menee kun jonkin aikaa pelaa!

itse en oikeen demoon tykästynyt tätä kokeilin ja tätä myötä en peliäkään ostanut, pelissähän ei ole muuta sisältöä : tuhoa, tapa . onhan se kivaa tietysti joksikin aikaa mutta tylsäki se menee kun jonkin aikaa pelaa!

Demo antaa kyllä aika pintapuolisen kosketuksen itse peliin. Ja onhan tuossa muutakin sisältöä kuin tuhoa ja tapa, Kuten haasteiden suorittaminen. Jotka eivät muuten sitten ole kaikki ihan helppoja.

50 tuntia siihen meni, mutta juuri äsken napsahti Platina. Aijai kun oli hienoa kuulla trophyn "bling"-ääni. :)

Kieltämättä huippupeli ja todellakin sain rahoilleni vastinetta: 45e = 50h.

50 tuntia siihen meni, mutta juuri äsken napsahti Platina. Aijai kun oli hienoa kuulla trophyn "bling"-ääni. :)

Kieltämättä huippupeli ja todellakin sain rahoilleni vastinetta: 45e = 50h.

50h ja platina? Jos ihan aikuisten oikeesti olet saavuttanut platinan tossa ajassa niin onnittelut. Minulla pelattuna 50h ja prosentit 50%. Tekijätiimikin totesi jossain haastattelussa, että peliin tulee uppoamaan kaikki saavutukset keräten n. 75-100h. Toisaalta, sullahan ilmeisesti ei prosentit ole 100? Sitähän ei kai vaadita platinapyttyyn?

50h ja platina? Jos ihan aikuisten oikeesti olet saavuttanut platinan tossa ajassa niin onnittelut.

Ei. Vaaditaan vain 75% :)
Mulla oli kaksi tallennusta:

1) Normal-tasolla ("Päätili") menin alkuun läpi ja sitten aloin keräilemään niitä faction tavaroita ja 100% paikkoja (sain yhteensä 100% n. 280). Tein myös nuo "104 ajoneuvoa". Netistä katsoin sijainnit. Kaikkia sijainteja ei löytynyt, mutta onnekseni minulla oli LE, jonka avulla sain 2 ajoneuvoa extraa. Aika n. 43h.

2) Hardcore-tasolla menin SUORAAN juonen läpi. Aika n. 7h.

Miten hoidit napin takan oleva trophyn?

Kill 50 enemies in a row with inventory weapons without losing health.

Muistaakseni tohon trophyyn riittää ettei näe punasta, vähän osumaa voi kyllä ottaa. Mulle se pompsahti ihan erityisemmin yrittämättä, ja hyvä niin, hakemalla haettuna niin ois varmaan vaan mennyt hermot.

Mulla ei enää peliä oo, mutta ihan uteliaisuudesta niin onko joku jo löytänyt se Vanderbilt Leisure Linerin? Onneks tuli se jäätelöauto ladattavaks niin sain mun 104 ajoneuvoa täyteen ja platinumin siinä samalla.

Miten hoidit napin takan oleva trophyn?

Kill 50 enemies in a row with inventory weapons without losing health.
Se tuli ihan itsestään. Molemmissa käsissä Submachine gunilla vaan kaadoin jätkiä. :)

Mulla ei enää peliä oo, mutta ihan uteliaisuudesta niin onko joku jo löytänyt se Vanderbilt Leisure Linerin?
Se tietääkseni on bugi, ettei sitä ole. Tai no, jotkun sanoo, että sitä on vain yksi kappale ja se kruisailee ympäriinsä ihan randomilla, mutta yleisempi selitys on se, että jokin tiedosto on väärin jolloin sitä autoa ei käytännössä ole edes olemassa koko pelissä. PC-versioon sen saa, kun lataa jonkun korjaustiedoston.

Sain itsekkin tästä platinan muutama päivä sitten.

Tilastoja:
98% peli läpi
Yht. 102h pelattu
Kaikki Faction Itemit löydetty
Kaikki tukikohdat kylät löydetty (369/369)
367/369 paikoista 100% (3 pääkaupungin osaa jäljellä)
Korkein base jump 6510m

Ei kyllä enään jaksa kauheesti tätä pelata.

Itselläni meni noin 40 tuntia storymoodin läpäisyyn. Eli toisin sanoen puuhailin helvetinmoisesti kaikkea muuta siinä ohessa. Nyt noin 60h ja 60% takana ja silti vielä lukemattomia tutkimattomia paikkoja edessä. On se Panau vaan nasta paikka.

Ymmärrän kyllä ettei JC2 sovi kaikille. Itse olen aina viihtynyt hiekkalaatikoissa, eikä tehtävien läpäisy tai pelin eteneminen ole koskaan minulle ollut se pääasia. Suurimman osan välimatkoista suoritan edelleen kulkuvälineillä enkä extractionilla, sillä tässä pelissä itse matka on usein hauskempi kuin päämäärä.

Alla hieman omia kokeiluja videotallennuksen kanssa. Koottu pleikkarin 30 sekunnin automaattisista tallennuksista (hieno ominaisuus!). Ensimmäisessä videossa ihaillaan Panauta, toisessa tuhotaan sitä.

Kun demoa pelasin ni aattelin että ihan uskomaton peli! Sit ostin pelin 70 eurolla, ja se oli virhe. Olisi pitänyt odottaa joku puol vuotta kun sit hinta on 40€. Peli ei ole 70€ arvoinen. Verratkaa esim Red Dead Redemptioniin. Ja täs ei oo ees multiplayerii. Ainoa kiinnostava tekeminen on enää trophyjen kerääminen.

Mutta, ihminen tekee virheitä, :cool:, valitettavasti...

Olen myös itse käsittänyt että tämä on pelattavan arvoinen peli vaikkei siitä 70€ maksaisikaan.
Nyt ajattelin lähiaikoina sen hommata kun hinnankaan ei pitäisi olla enään kovin paha.

Kun demoa pelasin ni aattelin että ihan uskomaton peli! Sit ostin pelin 70 eurolla, ja se oli virhe.

Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa. Pelin hintahaitari on 40-70e niin menit sitten ostamaan sieltä kalleimmasta paikasta. Toisaalta, itse olisin maksanut saman julkaisupäivänä jos sitä ei olisi halvemmalla saanut. Nykypeleissä tuntuu tekemistä riitävän n. 10h ja tässä sitä on kuitenkin n. 100h. Multiplayeria toki tässä pelissä kaivattaisiin, mutta kyllä tuo yksinpeli rahalle vastinetta antaa.

Ylös Bottom