Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Just Cause 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ShotcowS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Just Cause 2 [PS3]

Onko joku saanut Panau International Airportista 100%?? Oon kierrellyt ja kaarrellut sitä, mutten mistään löydä mitään, ja on 95%.
Tää on siis se iso lentoasema, josta lähtee niitä 747 (474) matkustajakoneita.

Siinä kulmimmaisessa avoinaisessa hangaarissa on ainakin generaattori tms, jonka löytämisessä mulla kesti aika kauan. Käyhän kurkkaamassa onko se vielä ehjänä.

Se oli jo tuhottu, paikka oli
siinä ajotien vieressä,porttien lähellä josta pääsee autolla ajamaan lentokentälle, 2 jotain sähkökaappia.

Minulla on aina ongelmaa näiden kanssa :rolleyes: Aina on melkein tuhottu, mitään ei löydy mutta hartaan etsinnän jälkeen siellä on joku pieni satelliittilautanen seinässä tai katolla joku radiotolppa... Kerran tunsin itseni tyhmäksi kun oli viimenen juttu tuhoamatta.. Lopulta hokasin että se oli generaattori jonka ympärillä olin koko ajan juossut... Nolotti :D

Onko joku saanut Panau International Airportista 100%?? Oon kierrellyt ja kaarrellut sitä, mutten mistään löydä mitään, ja on 95%.
Miten sen bensa-aseman laita siinä kentän ulkopuolella?

Minulla on aina ongelmaa näiden kanssa :rolleyes: Aina on melkein tuhottu, mitään ei löydy mutta hartaan etsinnän jälkeen siellä on joku pieni satelliittilautanen seinässä tai katolla joku radiotolppa... Kerran tunsin itseni tyhmäksi kun oli viimenen juttu tuhoamatta.. Lopulta hokasin että se oli generaattori jonka ympärillä olin koko ajan juossut... Nolotti :D

Meikällä taas oli yleensä aina jossain alueen laitamilla öljyputki, joka piti sabotoida. On se kumma että vaikka hekolla aina lenteli ensin alueiden yläpuolella ja tuhosi paikkoja antaumuksella, ei niitä putkia kuitenkaan hoksannut.

Mulla on 97% Mitään sielt ei kyllä löydy.
Jotenki ihmeellistä et jengeil pitäs olla koko paikka hallus ja se panaun presidenttiki tapettu, mut poliiseja on entistä enemmän.
Tuhosin yhen propaganda trailerin ja patsaan ni heti tuli heat level 4 :O

Pystyykö tässä Ps3 versiossa, vaikka mennä jonnekkin vuorelle, tallentaa, sammuttaa peli ja sitten myöhemmin aloittaa uudestaan sieltä vuorelta? Pc versiossa ainakin pystyi... :confused:

Miten tuollainen peli on voinut mennä täysin ohi??
Plussan kautta sai tutustua siihen onneksi ilmaiseksi.
Kaaoksen aikaansaaminen erittäin viihdyttävää ja räjähdykset näyttäviä, varsinkin kun pisti monta kohdetta yhtäaikaa tuhannen päreiksi.
Grafiikan osalta maisemat olivat siitä huolimatta välillä upeitakin. Mikäs siinä liidellessä taivaalla ja agenttimainen melodia taustalla.

En päässyt rosenteissa kuin melkein puoleen väliin mutta tunteja kuluikin vain reilut 20h.

Miten tuollainen peli on voinut mennä täysin ohi??
Aivan :) Itse hankin pelin julkkaripäivänä koska olin ennakkohypetyksen uhri. Hypetys ja silloinen demo ei pettänyt odotuksia ja tätä on tahkottu todella paljon. Kyseessä on peli, jota en myy pelihyllystä ikinä. Sen verran hauska sandboxi kyseessä ja ainoo mitä ehkä kaipaa, on monipeli. Noh, se luultavasti korjaantuu Just Cause 3:ssa :)

ainoo mitä ehkä kaipaa, on monipeli. Noh, se luultavasti korjaantuu Just Cause 3:ssa :)
Niinpä, tosin onhan kakkosessakin jo moninpeli.
[video=youtube;KAwz7yRWpxI]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KAwz7yRWpxI#![/video]

Ylös Bottom