Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Miten sen bensa-aseman laita siinä kentän ulkopuolella?Onko joku saanut Panau International Airportista 100%?? Oon kierrellyt ja kaarrellut sitä, mutten mistään löydä mitään, ja on 95%.
Tää on siis se iso lentoasema, josta lähtee niitä 747 (474) matkustajakoneita.
Minulla on aina ongelmaa näiden kanssaAina on melkein tuhottu, mitään ei löydy mutta hartaan etsinnän jälkeen siellä on joku pieni satelliittilautanen seinässä tai katolla joku radiotolppa... Kerran tunsin itseni tyhmäksi kun oli viimenen juttu tuhoamatta.. Lopulta hokasin että se oli generaattori jonka ympärillä olin koko ajan juossut... Nolotti
![]()
Onko joku saanut Panau International Airportista 100%?? Oon kierrellyt ja kaarrellut sitä, mutten mistään löydä mitään, ja on 95%.
Tää on siis se iso lentoasema, josta lähtee niitä 747 (474) matkustajakoneita.
Ei pysty, peli jatkuu lähimmästä faction strongholdista.Pystyykö tässä Ps3 versiossa, vaikka mennä jonnekkin vuorelle, tallentaa, sammuttaa peli ja sitten myöhemmin aloittaa uudestaan sieltä vuorelta? Pc versiossa ainakin pystyi...![]()
AivanMiten tuollainen peli on voinut mennä täysin ohi??
Niinpä, tosin onhan kakkosessakin jo moninpeli.ainoo mitä ehkä kaipaa, on monipeli. Noh, se luultavasti korjaantuu Just Cause 3:ssa![]()
Niinpä, tosin onhan kakkosessakin jo moninpeli.
EiOnkohan tähän peliin ps3 puolella moninpeliä?