Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Känni- ja krapulathread

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Nyt alkaa kyllä pieni humalatila olla :) Juotu jo n. puoli litraa 70% tunnissa :p
Mitähän tänään keksisi olisiko ehdotuksia :p
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Nyt alkaa kyllä pieni humalatila olla :) Juotu jo n. puoli litraa 70% tunnissa :p
Mitähän tänään keksisi olisiko ehdotuksia :p
Tämä on niin tätä teinimeininkiä. "Vtu mä oon juonu niin ja niin paljon ja mä oon ollu putkassa jne jne. En oo ees humalassa ja juon vaan lisää!!11!"

Oikeasti. Juoda puoli litraa 70% noin nopeasti ei ole enää edes fiksua. Tosin taitaa tuossa olla se perinteinen "nettilisä".
Tosin tämähän on vain minun mielipiteeni.
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Tämä on niin tätä teinimeininkiä. "Vtu mä oon juonu niin ja niin paljon ja mä oon ollu putkassa jne jne. En oo ees humalassa ja juon vaan lisää!!11!"

Oikeasti. Juoda puoli litraa 70% noin nopeasti ei ole enää edes fiksua. Tosin taitaa tuossa olla se perinteinen "nettilisä".
Tosin tämähän on vain minun mielipiteeni.

Känni krapula tredi tämä onkin :D Eikä se puoli litraa niin paljoa ole mitä luulette. Tietysti nettilisä siinä varmaankin oli :D :) Mutta nyt on kyllä olokin sen mukainen että. Takapihalta heräsin :p
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Känni krapula tredi tämä onkin :D Eikä se puoli litraa niin paljoa ole mitä luulette. Tietysti nettilisä siinä varmaankin oli :D :) Mutta nyt on kyllä olokin sen mukainen että. Takapihalta heräsin :p

Vai ei puoli litraa 70% tunnissa ole paljoa?Pahoittelen, mutta olet joko helvetin tyhmä 22-vuotias tai
alkoholisti. Kavereillani on usein tapana istua alas puolikaan kossun kera ja juoda se siinä sitten juurikin n. tunnin sisään. Kovat on pojilla kännit olleet, vaikka kummatkin aikamoisia sieppoja ovatkin. Voin vain kuvitella missä örvellyksessä olet ollut tuon 70 % pullon jälkeen...Noh jokainen hakee elämäänsä jännitystä omalla tavallaan.
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Haha mitä juttuja. Ettei vaan oo vedetty niitä kuuluisia internet mielikuvituskännejä ja samalla venytetty sitä omaa virtuaalikäärmettä sitärataa että oikee sihisee.

70%, 0.5l, 30min eikä oo edes paha. Moi.

Siksarista saa hyvän nousun päälle, ite tapaan alotella semmosel ennenku lähtee baariin. Tää viikonloppu tuli oltua selvinpäin ku on lääkekuuria alla, yllättävän piristävää vaihteeks.
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Haha mitä juttuja. Ettei vaan oo vedetty niitä kuuluisia internet mielikuvituskännejä ja samalla venytetty sitä omaa virtuaalikäärmettä sitärataa että oikee sihisee.

70%, 0.5l, 30min eikä oo edes paha. Moi.

Siksarista saa hyvän nousun päälle, ite tapaan alotella semmosel ennenku lähtee baariin. Tää viikonloppu tuli oltua selvinpäin ku on lääkekuuria alla, yllättävän piristävää vaihteeks.

Nooh. Se kyllä riippuu henkilöstä tosiaankin :) En kyllä ollut juonut niin paljoa :D käänipölinöitä ne oli niin kuin aikaisemmin ilmoitin... puolta vähemmän mennyt koska illan aikana oli se n. 7dl mennyt pulosta :) Ainahan pienessä "pienessä" tulee ylimääräistä sekaan. Se on normaalia ja olen pahoillani asiasta :| itse en kyllä sikasarista saa muuta, kuin pahan mieoen :(
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Heppa ja hyvä meisinki!

Alkaa pikku hiljaa olemaan suht hilpeä meininki päällä meikäläisellä. Tuli avattua tänään terassikausi eli siis ensimmäiset oluet parvekkeella auringon paisteessa. Ai että kun maistui hyvälle!

Oluen viitoittamalla tiellä jatketaan tämä ilta/yö ja toivotaan ettei mitään typerää tule tehtyä :) No harvoin sitä tulee typeryyksiä tehtyä jos totta puhutaan.

Sexhibition-messuille kaverit pyyteli mutta avokki oli toista mieltä. Minkä takia, kysyn ma??

Tere vaan kaikille ja känni päälle!
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Toi 70% juttu menee samaan kategoriaan kun joskus taannon eräs kertoi vetäneensä jotain saman vahvuista raakana. Jossain vaiheessa selvis että oli sekoittanut 40% ja 30% keskenään ja se oli sit sen vahvuista, yeah right. Sama homma kun juo kaljaa niin kannattaa sekoittaa niitä ensiks kymmenkunta pulloa jollon se on paljon vahvempaa...
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Toi 70% juttu menee samaan kategoriaan kun joskus taannon eräs kertoi vetäneensä jotain saman vahvuista raakana. Jossain vaiheessa selvis että oli sekoittanut 40% ja 30% keskenään ja se oli sit sen vahvuista, yeah right. Sama homma kun juo kaljaa niin kannattaa sekoittaa niitä ensiks kymmenkunta pulloa jollon se on paljon vahvempaa...

Johan kirjoittajakin myönsi, että omiaan laittoi sillon mukaan. Tosiasia on, että keksityt jutut näkyy läpi..
Muuten tää on varsin hauskaa luettavaa- kun itsekkin on.. :)
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Jooh, kalsarikännit kuvioissa täälläkin. Dokaan himassa ja kiroan kohtaloani. Xbox saksassa huollossa ja GTA IV julkaisupäivä lähenee..

Ei kukaan ihminen ansaitse moista kohtaloa :/
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Jeps, kalsarit kalsarit... Itse en ole baariin vielä ehtinyt, kun tuntuu tämä läppärillä kirjoittelu hauskemmalta:D. Rai Rai!
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

l
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

eilen pienen painostuksen uhrina piti lähteä grillailemaan ja nesteyttämään atleettista kehoaan.
no mukavaa oli, tulipa useammallekkin konsolifinin jäsenelle soiteltua keskellä yötä..
aamulla ei (onneksi) edes kankkusen juhakaan vieraillut.

tänään sitten liennytystä muutaman kylmän lonkeron ja saunan avustuksella.. :)
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Juuri saavuin kotiin :p Tavan mukaan sammunut olin taas vieraalle soffalle :( Avovaimo taas hyvin tyytyväinen tuntu olevan kun heräs möykkääni :( Menempä omalle soffalle nukkumaan. Öitä :)
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Tuli tossa eilen juhlistettua kaverin tupareita ja olo on nyt myös sen mukainen. Erittäin vahvaa dagen efteriä siis pukkaa:D. Noh, hauskaa oli, ja rahaakin sain palamaan yllättävän vähän, joten oli se sen arvoista.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom