Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kännykät

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kaps
jos et voi olla erossa puhelimestasi korkeintaan 2vk pätkiä niin älä edes harkitse Siemen M50 puhelinta. Silloin kannattaa ottaa Nokia 5210.

Ei nyt merkkiä tarvitse mennä vaihtamaan, jos suojauksia puhelimeen tarvitsee niin ottaa sitten Siemens ME45.
 
3310 joss logona nintendon logo, harmaat kuoret ja soittoäänenä neuvostoliiton kansallislaulu :D
 
Käytössä tällä hetkellä Siemens c45 soittoäänenä The Trooper ja Nokia 5510 soittoäänenä Would You Love A Monsterman? Logoja en käytä
Käytöstä on poistettu Nokia 3110, 5110 ja 3210
 
Ericsson A2618s. Ostin siskolta halvalla, kun hommasi uuden. Ei ole ollut vikoja ja toiminut hyvin yli vuoden, vaikka lähes kaikki tuttuni ovat haukkuneet sen aivan lyttyyn. Kaksi taajuutta ja Li-Ion -akku ovat ainoat, mitä normaalikäytössä puhelimelta tarvitsen. Hommasin siihen kultakuoret, joten näyttää ihan hienolta :)
 
Oma ihana rakas 5110:ni täytti just 3v 7kk 2vk, ja hyvin jaksaa. Kertaakaan ei oo vielä pitäny huoltaa, soittelen tällä vielä vanhainkodissa (jos sillon on vielä verkko pystyssä).
 
6110 enkä ihan heti ala uuteen vaihtamaan, varsinkin kun nämä kätevät "vaihtokuoripuhelimet" tuntuvat ihan leluilta, ja muut on taas niin kalliita.
 
Nokia 6150, joka kyllä valitettavasti on pikkuhiljaa leviämässä käsiin, jolloin joudun ostamaan uuden puhelimen.
 
N7650. Vanha 7110 lähti isovanhemmille lahjaksi.

Mutta kylläpäs täällä on paljon kolmossarjalaisia. Hyh, onneksi olen kokenut valaistuksen, enkä ikinä tule enää ostamaan moista :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Mutta kylläpäs täällä on paljon kolmossarjalaisia. Hyh, onneksi olen kokenut valaistuksen, enkä ikinä tule enää ostamaan moista :D

Kyllä täälä on paljon Nokialaisia. Onneksi olen kokenut valaistuksen enkä ikinä tule enää ostamaan moista :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Kyllä täälä on paljon Nokialaisia. Onneksi olen kokenut valaistuksen enkä ikinä tule enää ostamaan moista :p

Mitäs ongelmia sulla on Nokialaisten kanssa ollut? ;)

Itselläni ei 5130:n kanssa ollut oikeastaan mitään vikoja, samoin 3330 toimi ihan nätisti. 7650:n sain jotenkin sekaisin, ei enää lähtenyt käyntiin. Ilmeisesti asentamani ohjelma onnistui sekoittamaan puhelimen käyttöjärjestelmän jotenkin. No, tuo oli reilun viikon huollossa (softavian takia kävi Saksassa, hyvä Nokia), sen jälkeen toiminut todella hyvin.

SE P800 kyllä houkutteli tuota ostaessa, hintaa vaan oli ruotsin poikien tuotteella vähän turhan paljon, joten jatkoin Nokian asiakkaana.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Kyllä täälä on paljon Nokialaisia. Onneksi olen kokenut valaistuksen enkä ikinä tule enää ostamaan moista :p
Kaikissa kännyköissä on vikansa, mutta noksun uusissa malleissa ominaisuudet kyllä pieksee jotkut motorolat ja eeriksonit vaikka oikealla kädellä.

Besides, suurin osa lisäpalveluista kännyköihin suomessa on kohdistettu nokioihin.
 
NOKIA 3210 since y2k.

Kännyköistä oli muistaakseni puhetta aikaisemminkin...

Itse ajattelin päivittää puhelimeni Siemensin C55 -luuriin. Onko kenelläkään kokemuksia käytöstä? Ts. onko ilmennyt jotain ongelmia tms.?
 
Re: NOKIA 3210 since y2k.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Itse ajattelin päivittää puhelimeni Siemensin C55 -luuriin. Onko kenelläkään kokemuksia käytöstä? Ts. onko ilmennyt jotain ongelmia tms.?
Kirjoitin ekalle sivulle, että omistan C55 ;)
Jos pidät mielellään puhelinta repussa tms. paikassa, en suosittele ostamaan mitään melodisilla äänillä varustettua puhelinta. Ei nimittäin kuulu soittoääni kovin hyvin repusta.

Entiseen 6110 verrattuna C55 tuntui älyttömän pieneltä. Piti vähän opetella näin pientä käyttämään aluksi :D, eihän puhelin painakaan kuin vaivaiset 80g.

Muutenhan C55 pieksee kaikki muut puhelimet alleen hinta-laatusuhteessa. Datakaapelin (ei orig. kaapeli)kanssa voi tietysti ilmaiseksi kokeilla ja pistellä luuriin soittoääniä, ems-kuvia, logoja, java ohjelmia. C55:ssa ei ole vakiona mukana esim. kalenteria ja pakkohan se oli saada, javalla tuli näppärästi ja ilmaiseksi.

p.s Tuleva firmware 18 kuulemma nostaa soittoäänien voluumia. Luurin hinta on 200e.

Siemens S55 on aika halpa namupakkaus kanssa, bluetooth ominaisuuksien kanssa.
 
Ylös Bottom