Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kännykät

Vastaus: Kännykät

sen myönnän että iphone on kyllä turha soneran kytkykauppana, mutta kun sen kräkkää niin voit tehdä sillä vaikka mitä

Niin ja samalla menee se takuu sitten.

ja vielä iphonen kestävyydestä, verrattuna vaikka nokialaisiin, näyttö ei naarmuunnu vaikka kuinka yrität.

No kyllä siihenkin niitä naarmuja tulee. Mutta kaikkiin puhelimiinhan saa näitä kalvoja ja jotkin kalvot ovat näitä joihin ei kuulemma terävällä esineelläkään saa raaputettua jälkiä.
 
Vastaus: Kännykät

Älkää liittäkö iPhonea tuollaisiin insinöörimäisiin techwhore listoihin.

Videopuhelut ja Sonerapakko ovat toki insinöörimäistä techwhoreilua Applelle. Kuka muka haluaisi käyttää puhelintaan muulla kuin Soneran liittymällä?! Videopuhelut?!? Äh, noob-nörttipelleille moiset! :)

Onneksi puhelimissa on vaihtoehtoja, niin löytyy jokaiselle jotain. Toiset käyttävät jopa useampia luureja tyyliin työpuhelin ja vapaa-ajan puhelin. Hjuva niin!
 
Vastaus: Kännykät

app storesta voit ladata luuriin reittiGPS:än, ja kartat ominaisuudella löydät haluamasi kadun vaikka kiinasta, ja kartta näyttää myös missä olet tällä hetkellä.

No vähän heikosti toimii nuo GPS ohjelmat, jos ei puhelimessa ole GPS:ää. Kyse oli siis ensimmäisestä iPhonesta, jossa tuota ei ollut.
 
Vastaus: Kännykät

No kyllä siihenkin niitä naarmuja tulee. Mutta kaikkiin puhelimiinhan saa näitä kalvoja ja jotkin kalvot ovat näitä joihin ei kuulemma terävällä esineelläkään saa raaputettua jälkiä.

Öhh.. Mulla on ollut 2G iPhone käytössä Huhtikuusta 2008 asti ILMAN mitään suojakalvoja. Näytössä ei ole yhtään naarmua. Kyllä tuota iPhonea saa aika julmasti kohdella jos meinaa jotain jälkiä tuohon saada.
 
Vastaus: Kännykät

Öhh.. Mulla on ollut 2G iPhone käytössä Huhtikuusta 2008 asti ILMAN mitään suojakalvoja. Näytössä ei ole yhtään naarmua. Kyllä tuota iPhonea saa aika julmasti kohdella jos meinaa jotain jälkiä tuohon saada.

No sehän riippuu juuri täysin käytöstä. Mutta niin kuin sanoin niin niitä suojakalvoja löytyy kaikkiin puhelimiin. Joten näytön naarmuuntuminen ei ole ongelma missään puhelimessa, jos niin haluaa. ;)
 
Vastaus: Kännykät

Jokos iphonella voi välittää tekstiviestejä?

Onhan se sellanen showoflelu mitä on sitten kiva esitellä, mutta taitaa olla jonkun verran matkaa ennen kuin siitä on business-puhelimeksi.
 
Vastaus: Kännykät

No sehän riippuu juuri täysin käytöstä. Mutta niin kuin sanoin niin niitä suojakalvoja löytyy kaikkiin puhelimiin. Joten näytön naarmuuntuminen ei ole ongelma missään puhelimessa, jos niin haluaa. ;)

Niin saahan niitä toki :D Mutta iPhoneen ei ole ainakaan tuollaisia tarvinut ostaa. Onhan mullaki toi jo parit kerrat asfalttiin lentäny komeassa kaaressa, mutta mitään jälkiä ei ole missään kohtaa iLuuria.
 
Vastaus: Kännykät

Nyt ostin sit tuommosen lg:n ku990i mallin ja ainoa kysymys on, että pitäisikö tässä olla joku kynä mukana? Kyllä tuota käyttää ilmankin vallan mainiosti, mutta varmaan helpompi jotain hömppää muokata kynällä..? Pirun hyvä luuri mun käyttöön. Saa äkkiä lisättyä pätkiä youtubee ku löytyy suoraan valikosta :)
 
Vastaus: Kännykät

Niin saahan niitä toki :D Mutta iPhoneen ei ole ainakaan tuollaisia tarvinut ostaa. Onhan mullaki toi jo parit kerrat asfalttiin lentäny komeassa kaaressa, mutta mitään jälkiä ei ole missään kohtaa iLuuria.

sama täällä, ja sitäpaitsi mun samsungin läppäpuhelimen sisänäytössä on enemmän naarmuja kun iphonen 3,5'' näytössä, jossa niitä on nolla.
 
Vastaus: Kännykät

Vanha puhelin pitäisi päivittää uuteen itse olen ajatellut Nokia E63 Kellään kokemuksia?

Täältä löytyy samanlainen ja voi suositella! Paras puhelin mitä ollut tähän mennessä. Esimerkkinä nettisurffailu, joka onnistuu jälkikäteen haetun Mini Operan voimalla erinomaisesti. Täysiverinen qwerty-näppis ja enään ei tarvitse turvautua ihquihin lyhenteisiin.
 
Vastaus: Kännykät

Täältä löytyy samanlainen ja voi suositella! Paras puhelin mitä ollut tähän mennessä. Esimerkkinä nettisurffailu, joka onnistuu jälkikäteen haetun Mini Operan voimalla erinomaisesti. Täysiverinen qwerty-näppis ja enään ei tarvitse turvautua ihquihin lyhenteisiin.

Juuri tuo näppis houkuttelisi ja nettiäkin tulee kiitettävästi käytettyä
 
Vastaus: Kännykät

Miten saan tuon lg:n ku990i:n liitettyä tietokoneeseen. Pöytäkoneessani ei satu olemaan bluetoothia ja mitään kaapelia ei mukana tullut :(
 
Vastaus: Kännykät

Miten saan tuon lg:n ku990i:n liitettyä tietokoneeseen. Pöytäkoneessani ei satu olemaan bluetoothia ja mitään kaapelia ei mukana tullut :(

No ei sitä muuten saa yhdistettyä. Kai sinulla on jonkun muun vehkeen mukana on tullut miniusb johto? Sillähän se pitäisi onnistua ellei siinä ole sitten joku LG:n oma versio usb-liitännästä.
 
Vastaus: Kännykät

N73 ME tuli noin 2,5 vuotta sitten hankittua liittymäpaketissa. Uudesta asti tietokoneeseen liitettävä usb-johto ei ole toiminut kunnolla (piti itse pitää kiinni puhelimen liitännässä, jotta säilyi yhteys koneeseen), kännykän oma laturi hajosi noin vuoden käytön jälkeen ja mukana tullut 2 gigan muistikortti kadotti suurimman tiedostoista noin vajaan 2 v. jälkeen.

Siltikin pidän ihan kohtuullisen hyvänä puhelimena (3,2 megapikselin kamera, nuo 2 gigaa muistia jne), mutta yleisen laadun suhteen olisi jatkossa toiveita parannuksesta... vastaavia ongelmia ei ole tosin aiemmissa omistamissani "nokialaisissa" ollut.
 
Vastaus: Kännykät

5800 toimii edelleen allekirjoittaneella moitteettomasti. Kysymyksiä ko. luurista saa esittää. Olen kahlannut sen hyvin läpi...

Yksi hyvä ominaisuushan on tietenkin Symtorrent, jolla voit ladata ne haluamasi mediat torrent sivustoilta (toki vain ja ainoastaan tietty lailliset) :p

Slick on myös kätevä. Ohjelma yhdistää kaikki messengerit, aimit yms. ja pystyt käyttämään niitä vaivattomasti luurissas niinku pc:lläski.

Tuolla joku taisi mainita, että tähän luuriin saa 4 yhteystietoa aloitusnäyttöön. Oikein, mutta saat toki ihan mitkä tahansa neljä kuvaketta. Itsellä on pikalinkki soittimeen, kalenteriin, facebookiin ja kuva/videogalleriaan.

Itseäni ihmetytti kommentti vaikeista valikoista. En oikein tajunnut miten 5800 valikko eroaa iphonesta radikaalisti valikoiden suhteen. Samalla tavalla saat ne pikkuneliöt sinne kuvakkeikksi nätisti järjestykseen. Jos haluat saat systeemin myös luettelomaiseksi ja voit järjestää sen miten haluat.

Muutenkin iphone hehkutus on vähän harhaanjohtavaa ja se on luotu jostain tyhjästä. Käyttökokemuksena 5800 ja iphonella ei ole paljoa eroja. Jonkinlainen perversio kai täytyy olla, jos ylivertaisesti pitää vain toisesta. iphonessa on toki paljon siistejä juttuja, mutta sen huonot puolet käänsivät minulle ainakin pelin nokian voitoksi ja tällä polulla olen ollut tyytyväinen. Olen säästynyt mm. itunesin asentamiselta ja voin rauhassa dragdroppailla kansioni suoraan luurin MUISTITIKULLE, jonka voin päivittää koska vaan. 16gb on tällä hetkellä ihan sopivasti. Turha niihin spekseihin tosiaan on tuijottaa (Matkapuhelimet vertaa ja lyd edullisin matkapuhelin VERTAA.FI:st) koska nokia vie ne suvereenisti. Käyttökokemuksina molemmat luurit ovat tosi vaivattomia käyttää. Nokia nyt sattuu viemään hinta/laatu suhteen + ominaisuudet.

Kertokaas iphone omistajat onko teillä koskaan luuri jumittanut? Onko resetti auttanut? "Akku pois ja takasin" kikkaa tuskin voi tehdä?

Pidän nokiastani, mutta yritän olla mahdollisimman objektiivinen tutkaillessani muita luureja. Toivoisin, että tähän viestiin myös vastattaisi mahd. objektiivisesti ja perusteltaisi niitä mielipiteitä.
 
Vastaus: Kännykät

No ei sitä muuten saa yhdistettyä. Kai sinulla on jonkun muun vehkeen mukana on tullut miniusb johto? Sillähän se pitäisi onnistua ellei siinä ole sitten joku LG:n oma versio usb-liitännästä.

No ei satu olemaan mini-usb kaapelia, mutta pitääpä siskolta kysyä... :(
 
Vastaus: Kännykät

5800 toimii edelleen allekirjoittaneella moitteettomasti. Kysymyksiä ko. luurista saa esittää. Olen kahlannut sen hyvin läpi...

Miten olet tullut toimeen sen kosketusnäytön kanssa? Sehän tuossa puhelimessa on aika tahmean oloinen / epätarkka.

Kertokaas iphone omistajat onko teillä koskaan luuri jumittanut? Onko resetti auttanut? "Akku pois ja takasin" kikkaa tuskin voi tehdä?

No eiköhän iPhonessa ole joku resetti nappula. HTC:sta ainakin semmoinen löytyy, niin ei tarvitse ruveta repimään mitään akkuja irti.
 
Ylös Bottom