Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kännykät

Kertokaahan mulle kannattaako ottaa vakavasti harkintaan jonkin muun luurin ostamista kuin iPhone 4:n tai 3Gs:n? Macin omistajana olisi luonnollinen jatke ostaa tuo iPhone 4, mutta lähinnä tuo Sonera tossa hommassa v-ituttaa...

Eipä mäkin kanssa mikään muu pelaa juurikaan kunnolla yhteen, mut miks otat soneralta, tilaa esim briteistä nyt kun takuu on oikeasti Euroopan laajuinen
 
Vastaus: Kännykät

Eikös Androiditkin synkkaannu iTunesin kanssa? Macistille iPhone on kyllä selkeä ykkösvaihtoehto. Android hyvä kakkonen.
 
Vastaus: Kännykät

Itseltä löytyy tällä hetkellä käytöstä Nokian 5530 Express Music kapula. Hetken mielijohteesta menin vuosi sitten ostamaan vaan nyt kyllä vähän kaduttaa kun ei tuo kosketusnäyttö ole oikein se käytännöllisin aina. Tai onhan sillä kiva räplätä ja hieno puhelinhan se on, mutta tympäsee kun ei uskalla puhelinta taskussa pitää ettei naarmuunnu (vaikka onkin suojakalvo). Piti sellane suojapussukkakin ostaa ja silti tuntuu ettei tuota uskalla mukana missään kantaa.

Joku kiva peruspuhelin olis varmaan parempi meikäläiselle. Mun vanha puhelin oli hyvä mut siinä tuli sitten pientä probleemaa ja piti uus ostaa.
 
Vastaus: Kännykät

Ainoa siinä ulkomailta tilatussa kapulassa on se, että jos haluaa päivitellä softaa niin sehän tuppaa menemään lukkoon vai kuinka? Nimittäin en ala maksamaan 90 e hintaista kk-maksua 24 kk. Järkevintähän se olisi tilata ulkomailta ja ottaa vaikka Saunalahden 50e liittymä kylkeen.
 
Vastaus: Kännykät

Ainakin täällä monet elektroniikkakaupat myy melkein pelkkää Nokiaa. Vastaus oli, että 90% ihmisistä kuulemma ostaa nokian vieläkin, johtuneeko paikkakunnasta vai sijainnista yleensä.

hmmm.. täällä on muutkin merkit edustettuna ihan hyvin minun mielestä. Nokian karvalakkiluureilla on iso siivu myynneistä, mutta älypuhelimia (pitäisi) hyllyissä olla muitakin kuin Noksua. :)

Kertokaahan mulle kannattaako ottaa vakavasti harkintaan jonkin muun luurin ostamista kuin iPhone 4:n tai 3Gs:n? Macin omistajana olisi luonnollinen jatke ostaa tuo iPhone 4, mutta lähinnä tuo Sonera tossa hommassa v-ituttaa...

Kyllä Androidin voi ottaa ihan hyvin mukaan harkintaan. HTC Desire ja Samsung Galaxy S ovat siinä leirissä tällä hetkellä kukkulan kuninkaita.

Paatuneelle Mäkkimiehelle muun merkkinen puhelin voi kyllä osoittautua hankalaksi palaksi, että sitä ajatellen iPhone on turvallinen valinta. Eikä tarvitse tinkiä mistään, no.., jokusen euron kuukaudessa joutuu maksamaan veroa mielihyvästä...

Katsele myös Telefinlandin puolelle. Soneran halpabrändi, sama verkko, halvemmat hinnat. iPhone 4 ei siellä vielä ole myynnissä, koska perinteiden mukaisesti Sonera ryystää alkukiimassa ensin kermat päältä.
 
Vastaus: Kännykät

Itseltä löytyy tällä hetkellä käytöstä Nokian 5530 Express Music kapula. Hetken mielijohteesta menin vuosi sitten ostamaan vaan nyt kyllä vähän kaduttaa kun ei tuo kosketusnäyttö ole oikein se käytännöllisin aina. Tai onhan sillä kiva räplätä ja hieno puhelinhan se on, mutta tympäsee kun ei uskalla puhelinta taskussa pitää ettei naarmuunnu (vaikka onkin suojakalvo). Piti sellane suojapussukkakin ostaa ja silti tuntuu ettei tuota uskalla mukana missään kantaa.

Joku kiva peruspuhelin olis varmaan parempi meikäläiselle. Mun vanha puhelin oli hyvä mut siinä tuli sitten pientä probleemaa ja piti uus ostaa.

Mulla on Nokia 5530 pyörinyt noin puoli vuotta taskun pohjalla. Suojakalvo on näytössä aina ollut, eikä kyllä ole yhtäkään naarmua näyttöön vielä ilmestynyt. Eli ei se näyttö niin helposti naarmuunnu. :)

Tosin ei tietenkään kannata samassa taskussa pitää minkään avainten tai vastaavien esineiden kanssa..
 
Vastaus: Kännykät

Mikähän on tällä hetkellä toimivin viritys N900:lle Live Messenger korvikkeeksi?

Kyllä tuo Pecan plug-in toimii edelleen ainakin omassa PR1.2:ssa ilman ongelmia. Kokeile asentaa uudestaan Pecan ja päivittää uudempaan versioon.

Itse käytät Pidginiä ainoastaan Office Communicatoriin, kaikki muut menevät laitteen oman softan kautta.
 
Vastaus: Kännykät

hmmm.. täällä on muutkin merkit edustettuna ihan hyvin minun mielestä. Nokian karvalakkiluureilla on iso siivu myynneistä, mutta älypuhelimia (pitäisi) hyllyissä olla muitakin kuin Noksua. :)

Joo, en ota kytkyjä. Ostin suoraan nyt netistä tuon Sony-ericssonin. Kävin jopa toisessa "cityssä" kattelemassa luureja ja just yksi ihminen yritti sonerakytkyllä pakkonaittaa mua taas nokialle. Usko se sitten viimein että ei kiinnosta kuin androidit. Ainoa noksu joka etäisesti oli kiinnostava, alkoi nimikkeellä N8. Ja ei, en jaksa odottaa.

Kumman Nokia orientoituneita tuntuvat olevan yhä ihmiset. Ei kait siinä, tietääpä aina mitä saa. Itse tykkään seikkailla vaihtoehtojen välillä ja on aina vara mistä valita, ei vain sitä "samaa" vuosipäikkäriä. :cool:

Niin ja sen kapulan nyt satuin nappaamaan tuolta ja otin hiukan isomman muistilärpäkkeen matkaan myös. :)
 
On parikin nelosta, täytyy testata

edit: vastasinkin tonne homppuun mut: itse tein 20minuutin testipätkän, ja nollaa näyttää, eli jotain hämärää tossa on :S
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kännykät

vastasinkin tonne homppuun mut: itse tein 20minuutin testipätkän, ja nollaa näyttää, eli jotain hämärää tossa on :S

Testasitko siirtyykö iTunesiin? Eli siellä on oma kohta noille.

Sinänsä outoa, ettei Apple ole korjannut näitä ongelmia vieläkään, vaikka raportteja tuntuu olevan ainakin vuoden takaa. Olisiko sitten vain niin, että "massa" ei käytä tuota sanelinta, eikä valituksia sitten niin paljon tule.. Apple Storessa on myös monta sanelin-softaa, joten ehkä ne toimivat paremmin.
 
Vastaus: Kännykät

QuakeCon pyörähti käyntiin ja id Softwaren koodiguru John Carmack ällistytti kansaa upealla iPhone-demolla. Carmack näytti id Tech 5 pelimoottoria pyörimässä iPhonella 60 ruutua sekunnissa upealla ulkoasulla. PS2 ja Xbox kalpenevat tuon rinnalla. Demo pyöri iPhone 4:llä mutta toimii kuulemma myös 3GS:llä. Jotain pelin tapaista julkaistaan ensi vuonna mutta jo tänä vuonna tulee tarjolle joku pieni maistiainen.

id Shows Off 'Rage' Running on iPhone 4 at 60 Frames Per Second - Mac Rumors

Uskomatonta miten tekniikka kehittyy. Älypuhelimilla tuon tasoista grafiikkaa. :D Harmi vaan, että FPS:t eivät oikein sovi kosketusnäytöille.
 
Vastaus: Kännykät

Doomia on pelattu jo kivikautisella 6600 luurilla joten olisihan se vähän noloa jos nykyisillä luureilla ei pystyttäsi parempaan :D
Lisättäköön vielä, että näyttäähän tuo ihan hyvältä mutta täytyy muistaa että kyseessä on parin pienen huoneen teknologia-demo ilman tekoälyä ja mahtaako juuri minkäänlaista fysiikkamallinnustakaan olla mukana? Mutta kyllähän nuo mobiilipelit on hieman kehittyneet Matopelistä.
 
Vastaus: Kännykät

Lisättäköön vielä, että näyttäähän tuo ihan hyvältä mutta täytyy muistaa että kyseessä on parin pienen huoneen teknologia-demo ilman tekoälyä ja mahtaako juuri minkäänlaista fysiikkamallinnustakaan olla mukana?

No ainahan nää tekkidemot on parempia kuin lopullinen tuote. Vielä tämän vuoden puolella pitäisi kuitenkin ilmestyä joku pelattava demo.
 
Vastaus: Kännykät

Saatko kuvan tuosta näppiksestä sitten kun luurin saat haltuusi?
Olisipa joku sivusto josta näkisi kaikki puhelimet joissa on fyysinen qwerty-näppis ääkkösillä.
 
Vastaus: Kännykät

Saatko kuvan tuosta näppiksestä sitten kun luurin saat haltuusi?
Olisipa joku sivusto josta näkisi kaikki puhelimet joissa on fyysinen qwerty-näppis ääkkösillä.

Joo, otan kuvan vaikka sitten ja lähettelen tänne, että näet vielä omin silmukoin ja toki ilmoitan jos EI ole. Jostakin tuli muistaakseni lukeneeksikin että siinä pitäisi olla, ihan käyttäjän/ostajan silmin sanottua siis. Mutta en nyt löydä sitä sivustoa tähän hätään kun pitäisi lähteä reissuun.
 
Ylös Bottom