Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kännykät

Vastaus: Kännykät

Noin kävin just ostamassa ja 300 riistettiin pankkitililtä. Ihan hyvältä laite tosiaan vaikuttaa. Tuli vielä joku Guitar hero mukana :D
edit: on muuten aika hyvä tää käsialan tunnistus. taidanpa jatkossa kirjottaa viestit niin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kännykät

Pari viikkoa sitten vaihdoin kaksi ja puoli vuotta vanhan N73:n juuri tuohon 5800 Xpress Musiciin ja olen ollut erittäin tyytyväinen.
Eniten etukäteen mietitytti kosketusnäytöllä viestin kirjoittaminen, mutta sekin luonnistuu kuin vettä vaan.

Omalta osaltani voin suositella kyseistä vekotinta.

Itsellä ollut n. 2 vuotta nokia n73 ja olen katsellut tuota 5800 Xpress Musicia.
 
Vastaus: Kännykät

Itellä ollut tämä N81 8gb ja on toiminut moitteettomasti.Ei tarvitse erillistä mp3-soitinta kun tuohon mahtuu paljon musiikkia. :p

Hankinnassa on kyllä tuo Nokian 5800 tai sitten iPhone ("Suhteiden" kautta saisin halvalla).
 
Vastaus: Kännykät

Pari vuotta ollut Nokian 5700, ja tarkoitus olisi kohta vaihtaa saman merkkiseen N97.
 
Vastaus: Kännykät

Kokeilkaa joskus jotain muutakin kuin Symbiania (Nokiaa). Saatatte jopa yllättyä vaihtoehdoista, iPhone varsinkin aukaisee silmät paatuneimmaltakin kännykkäkonkarilta.

Suomalainen valitsee Nokian isänmaan puolesta on jo taakse jäänyttä elämää ja hyvin kulahtanut virsi :)
 
Vastaus: Kännykät

Kokeilkaa joskus jotain muutakin kuin Symbiania (Nokiaa). Saatatte jopa yllättyä vaihtoehdoista, iPhone varsinkin aukaisee silmät paatuneimmaltakin kännykkäkonkarilta.

Suomalainen valitsee Nokian isänmaan puolesta on jo taakse jäänyttä elämää ja hyvin kulahtanut virsi :)

Plus vielä tämä iki ihana Lex Nokia.
 
Vastaus: Kännykät

Kokeilkaa joskus jotain muutakin kuin Symbiania (Nokiaa). Saatatte jopa yllättyä vaihtoehdoista, iPhone varsinkin aukaisee silmät paatuneimmaltakin kännykkäkonkarilta.

Suomalainen valitsee Nokian isänmaan puolesta on jo taakse jäänyttä elämää ja hyvin kulahtanut virsi :)
Omena muuten olisi hyvä, mutta siitä puuttuu itselleni liikaa ominaisuuksia joihin Nokiassa on jo tottunut esim: video kuvaus ja bluetooth känny-känny lähetys. Tosin onhan siinä paljon plussiakin kun Nokiaan verrataan, mutta ehkä sitten joskus.. :)
 
Vastaus: Kännykät

Kokeilkaa joskus jotain muutakin kuin Symbiania (Nokiaa). Saatatte jopa yllättyä vaihtoehdoista, iPhone varsinkin aukaisee silmät paatuneimmaltakin kännykkäkonkarilta.
Miksi kokeilla muuta jos tykkää Nokiasta. Itse hankin juuri 5800 XM:n ja olen varsin tyytyväinen. Kaverin iPhoneakin kokeilleena tiedän millainen puhelin on kyseessä, ja ihan hyvä se onkin, mutta silti pysyn mielummin Nokiassa. Samsungin kosketusnäyttö puhelimista en osaa mitään sanoa.
edit: Ja iPhone on saanut jo ihan liian teini maineen päälleen. :/
edit2: Mutta itse puhelin on kelpo kapistus. :)
 
Vastaus: Kännykät

Itse muutamia kosketusnäytöllisiä puhelimia käyttäneenä voin todeta että itselle ne ei sovi, eivätkä tuo mitään uutta käytön puolelle. Itsekkin käytän Nokiaa juuri tuon Symbian S60:n takia. Muutamat ohjelmat olen ostanut siihen (Profimail, Total Recall jne) ja qwertyi-näppis on ehdoton (E61i). Enemmän dataan ku puhun puhelimeen :rolleyes:
Eipä toi Nokiakaan enään mikään suomalainen taida kovin olla.

Jos pitäisi listata tärkeimmät ja tarpeettomimmat ominaisuudet niin tärkeimmät olisi qwertyi, Symbian S60 ja 3G HSDPA/HSUPA, tarpeettomimmat kosketusnäyttö ja kamera.

Tässä olen tuumaillut ostavani E71 valkoisena, sais tämä vanha E61i jäädä työkännyksi.
 
Vastaus: Kännykät

Nokian E63:n datatoiminnot oikeastaan ensimmäisen kerran tositoimissa, kun yhteyttä ulkomaailmaan hoidettiin mökiltä käsin tällä kapulalla.

Selaimena Opera Mini, joka käytettävyydeltään pesee luurin oman tarjokkaan. Hyvin pärjäsi, eikä tarvinnut tyytyä vain sivustojen mobiili-versioihin. Täysi qwerty-näppis auttaa asiassa myös paljon. Jopa videot Youtubesta onnistuu - tosin hyvin lyhyellä puskuroinnilla, joka tekee niiden seuraamisen kylläkin aika työlääksi. Siirtonopeuksia ei tullut seurattua, kun suurinosa sivuista oli kuitenkin maltilla rakennettu. Valokuvien kohdalla voi valita, ladataanko niitä ollenkaan vai ei ja jos, niin millä kuvanlaadulla. Muotoilut meni melko usein kohdalleen. Hyvin onnistui surffaus yhdellä kädellä, kun toisella käännettiin samaan aikaan pihviä grillillä :D

Sen kivuliaan wap-vaiheen jälkeen voisi sanoa kännykällä surffaamisen olevan vihdoin sillä tasolla, joka tekee siitä käypäsen välineen silloin kun lankaa ja tietokonetta ei ole tarjolla. Näin ainakin kotimaassa ja kiinteällä kk-hinnalla.
 
Vastaus: Kännykät

Morjens

Kolme vuotta tainnut olla jo Nokia E50 käytössä. Ei ole Symbianin ominaisuuksiakaan tullut käytettyä pitkään aikaan, vaikka sen takia ostinkin tämän luurin. Pakko vielä mainita edellinen luuri joka oli Siemens SX1. IMO paras puhelin ikinä, vaikka akkukesto oli täysi vitsi ja softa kaatuili joka päivä :rolleyes:. Harmittaa vieläkin, kun menin sen myymään.

E50 lähtee vaihtoon sitten kun hajoaa. Laturi sanoi sopimuksensa irti tänään, ehkä se on enne...
 
Vastaus: Kännykät

PERKELE! Eilen taas yks kännykkä lens seinään heti aamusta. Tais olla toinen alle vuoteen jonka oon hajottanu:mad:. Sille ei kerta kaikkiaan maha mitään että se kännykkä osuu aina ensimmäisenä kätöseen ku aikoo heittää jotain seinään:mad:. No onneks maksoin siitä vaan vissiin 10e ja uus känny on tulossa jossa on oikein mp3-soitin :D jipii! Tulee tarpeeseen.
 
Vastaus: Kännykät

Terve, niin mulla ois tollanen Nokia 5800 jonka sain n. 2-3viikkoa sitten. Nyt siinä on ilmenny ongelma joka on: Kun sen sammuttaa, ja laittaa uudestaan päälle niin se tilttaa siihen NOKIA kohtaan.. Sitten ainoa tapa koittaa laittaa uudestaan sitä päälle on että ottaa akun pois ja kokeilee noin 1-10krt samaa prosessia -.-' Onko kellään ilmennyt samanlaista ongelmaa?
 
Vastaus: Kännykät

Perkele! oma Nokialainen (N73) meni sitte lopullisesti kakaksi, navigointi nappula ei ota mitään komentoa vastaan, aina ei auta edes sammutus ja käynnistys, sekä kännykkä ei lähetä eikä näytä vastaanotettuja Multimedia-viestejä :mad: sekä nettiin en ole päässy yli vuoteen tällä masiinalla, joten menin tänään sitten liikkeeseen ja kysyin, notta missäs näitä leluja korjataan? No tietenkin täältä Lahesta on hävinnyt toi kännykänkorjausmesta ja nyt lähin on Helsingissä... no ei siinä mitään, mutta kun se niiden hinnasto korjaamiselle on tuolla taivaissa! Ensinnäki se että alkaa mitään tekemään, maksaa 55€, siihen päälle se niiden 60€/h:ssa sekä tietenkin varaosat, tulee kännykän korjaamisesta kalliimpaa, kuin uuden ostamisesta!
Joten päädyin sitten päivittämään kännykkäni Nokian N79:iin, joten onkos foorumilaisilla minkäänlaisia kokemuksia ko.kännykästä? Hintakaan ei ole mikään "suuri", vain 330€ :D
 
Vastaus: Kännykät

Nokia 7610 Supernova ollut käytössä nyt joulusta saakka, ja toimintakyky on yhä huipussaan. Puhelin on osoittautunut erittäin näpsäkäksi kaikin puolin. Musiikkisoitin ja muut perusominaisuudet erittäin kunnossa. Lisäksi 3,2 megapikselin kameralla on mahdollista ottaa aikuisten oikeasti todella hyviä kuvia!
 
Vastaus: Kännykät

Nokia 7610 Supernova ollut käytössä nyt joulusta saakka, ja toimintakyky on yhä huipussaan. Puhelin on osoittautunut erittäin näpsäkäksi kaikin puolin. Musiikkisoitin ja muut perusominaisuudet erittäin kunnossa. Lisäksi 3,2 megapikselin kameralla on mahdollista ottaa aikuisten oikeasti todella hyviä kuvia!

totta. mun tässä N73:ssa on myös toi 3,2mekapikselin kamera ja kuvat on aikas hyviä, harmi vain kun ei o optistatsuumia :(
Mutta onneks tossa mun tulevassa N79:ssä on 5mekapikselin kamera :p
 
Vastaus: Kännykät

Terve, niin mulla ois tollanen Nokia 5800 jonka sain n. 2-3viikkoa sitten. Nyt siinä on ilmenny ongelma joka on: Kun sen sammuttaa, ja laittaa uudestaan päälle niin se tilttaa siihen NOKIA kohtaan.. Sitten ainoa tapa koittaa laittaa uudestaan sitä päälle on että ottaa akun pois ja kokeilee noin 1-10krt samaa prosessia -.-' Onko kellään ilmennyt samanlaista ongelmaa?

Päivitä siihen firmware Nokia Software Updaterilla . Tuossa laitteessa on sen verran uuden sukupolven softa, että siihen jo tullut jo useita päivityksiä jotka korjaavat kaikenlaisia ongelmia, tuovat myös uusia ominaisuuksia. Muista ottaa puhelimesta backup Nokia Suiten avulla ennen päivitystä ja ota muistikortti pois päivityksen ajaksi. Päivitys nollaa puhelimen täysin ja tyhjentää myös muistikortin jos sellainen on sisällä.

Nokia Suomi - Laitteen ohjelmistopäivitys - Asiakastuki ja ohjelmistot
Nokia Europe - Update Nokia 5800 XpressMusic support
 
Ylös Bottom