Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kahvia?

Vastaus: Kahvia?

Ja aina kun menee jonnekin kylään niin pöydässä on vaan sitä hienoa sokeria, no sitte kun pyytää palasokeria ni tungetaan vielä lusikkakin mukaan prkl :D

Mun kaverit on alkanut ostamaan palasokeria, mikäli satun törmäämään paikalle. :D Hienosokeri on kauheaa, tai minen ole oppinut käyttämään. :>
 
Vastaus: Kahvia?

4 mukia menee päivässä kahvia maidolla maustettuna. Paitsi aamulla töissä pitää vetää yksi mukillinen automaattikahvia mustana. Joisin varmaan arikisin enemmänkin, mutta ei tota automaattimyrkkyä voi juoda kyllä tota aamu mukia enempää. Onneks ruokatunnilla saa sitten ihan oikeata kahvia, mutta paras kahvi on kyllä illalla omasta keittimestä tuoreeltaan otettu. Sitä menee sitten 2 mukia.


Edit: Kannattaa muuten opetella tuo sokeri pois kahvista. Kahvi on parempaa ilman sokeria, eikä sokeria ei kannata turhaan imeskellä ihan vaan maun takia.
 
Vastaus: Kahvia?

Kulta Katriinaa 1/3 osa maitoa ja pala/teelusikallinen sokeria, kuppi tai kaksi päivässä näin lomalla.
Jahka tuo koulu taas alkaa niin tuloo juotua aina siellä koulussa se yksi kuppi ekstraa.
 
Vastaus: Kahvia?

Päivässä 1-2 mukia menee. Itselleni ostan aina Presidentin tummaa paahtoa ja mukaan menee tilkka maitoa tai kermaa. Ennen käytin sokeria mutta nykyään en enää.
 
Vastaus: Kahvia?

Yleensä kahviin maitoa sen verran, että vähän saadaan väriä. Kotona laitan yhden palan sokeria kahvikuppiin, kun keittelen yleensä sellaiset kahvit, että laitan enemmän kahvia suhteessa mitä vettä. Muualla sitten ilman sokeria juodaan.
 
Vastaus: Kahvia?

Kolme isoa kuppia menee päivässä. Pääasiassa Presidentin tummaa paahtoa ja viikonloppuisin tulee jauhettua itse omat kahvit. Sokeria tai maitoa en sotke kahviin. Mustana se on aina parasta!

Kaipaisin vinkkejä mistä saisi hyvin papuja ostettua? Kiitoksia.
 
Vastaus: Kahvia?

Kyllä,Kiitos.:)
Aamut ei lähde käyntiin ilman sumppia ja aamu tupakkia.
Yleensä tulee juotua n.5 isoa kuppia per pvä. Pari lusikkaa sokeria ja tilkka maitoa sekaan.
 
Vastaus: Kahvia?

Päivä tärähtää käyntiin puurolla sekä kupillisella kaffia.
Duunissa tulee kipattua pakolliset kahvit naamariin ja tuleehan tuota kotonakin juotua. Legenda kertoo, että niin kauan kuin olen osannut istua, olen juonut kahvia... nytkin kaffit nokan alla <3

Kahvi nautitaan sokerin ja maidon kera, näistä toki tingin jos tilanne vaatii.
 
Vastaus: Kahvia?

Kahvia juon paljon, joidenkin mielestä liikaa. Aina mustana sokeripalan kanssa. Edessänikin on tyhjä kahvikuppi, jonka voisi kyllä käydä täyttämässä. :)
 
Vastaus: Kahvia?

Liraus valkeaa sekaan niin namia on.

Kyllä hyvän ja huonon kahvin erottaa olipa seassa maitoa tai ei. Kolmisen kuppia tulee juotua päivässä.
 
Vastaus: Kahvia?

Juon kahvia vain erityistapauksissa, eli kun joku kenraali sitä tarjoilee ;)
 
Vastaus: Kahvia?

Suodatinkahvi mustana, mieluiten pavuista jauhettuna ja paahtoaste yli 3. Aina kun mahdollista niin tupla espresso.

Duunin takia tuli ennen nautittua 10-15 annosta päivässä. Nyt normimäärillä 3-7 annosta.

Näin valmistat parempaa kahvia:

- pese vähintään kerran viikossa lasikannu ja suodatinyksikkö ruokasoodalla (2rkl soodaa 1l vettä)
- kalkinpoisto kerran kuukaudessa
- Säilytä kahvit ja pavut ilmatiiviissä astiassa jääkaapissa.
- Älä siirrä kahvia omasta myyntipakkauksesta pois.
- sekoita kahvi suodatuksen jälkeen.
 
Vastaus: Kahvia?

Kyllä juon kahvia, maidon ja sokerin kera. Myös tupakki ja kalja maistuu, kaikista soisin pääseväni eroon.:eek:
 
Vastaus: Kahvia?

Kyllä juon kahvia, maidon ja sokerin kera. Myös tupakki ja kalja maistuu, kaikista soisin pääseväni eroon.:eek:
täsmälleen sama rimpsu kuin Foxilla :)

oikeastaan kahvi on pahin näistä kolmesta, sitä kuluu päivän aikana huomattavasti, 8-12 kuppiakin saattaa päivässä valua kurkusta alas...
 
Vastaus: Kahvia?

Kyllä juon kahvia, maidon ja sokerin kera. Myös tupakki ja kalja maistuu, kaikista soisin pääseväni eroon.:eek:

Noh? Juurihan oli tutkittu että kahvi vähentää diabetesriskiä. ;) Kuten tuolla ylläolevassa linkissä sanotaankin. Itsekkin tulee varmaan se pannullinen vähintään kiskottua, mutta on suhteellisen vaikea yhtälö päästä eroon niin tupakista kuin kahvistakin. Ne kun kuuluu yhteen minulla. Ainakin.

Jonkun tutkimuksen mukaan myös kahvissa on antioksidantteja. ;)
 
Vastaus: Kahvia?

Jos joku tarjoaa niin sitten, itse en myrkyistä vapaaehtoisesti maksa. Mustana ilman sokeria tulee nautittua. Ja jos kahvia juo, niin omasta mielestä paras vaihtoehto on pieni kuppi vahvaa espressoa
 
Ylös Bottom