Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shocky
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Samaa tavaraa on sitten Aasiasta, Jenkeistä tai euroopasta...
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Dualshok on paaaaljon kestävämpi.

Kyllä sen tiedän että on kestävämpi mutta kuinka paljon kestävämpi hintaansa nähden, ei viitsi maksaa lähemmäks 60 ohjaimesta joka hajoaa taas vuoden sisällä. Ps1:sen ohjaimet kestänyt seinään heittoa/vettä 6vuotta eikä mikään nappia ole jumissa tai analoogit natise. Mikä vi**t nykyajan vehkeitä vaivaa.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Kyllä sen tiedän että on kestävämpi mutta kuinka paljon kestävämpi hintaansa nähden, ei viitsi maksaa lähemmäks 60 ohjaimesta joka hajoaa taas vuoden sisällä. Ps1:sen ohjaimet kestänyt seinään heittoa/vettä 6vuotta eikä mikään nappia ole jumissa tai analoogit natise. Mikä vi**t nykyajan vehkeitä vaivaa.

Sixaxis kestää n.6kk ennen kun tatit menee "vituiks"

Dualshock nyt ollut yli vuoden eikä edes oireile, ja sillä on vispattu reippaasti kovempaan tempoon kuin sixaxis ohjaimilla vispasin.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Sixaxis kestää n.6kk ennen kun tatit menee "vituiks"
Julkaisupäivänä ostetun PS3:n Sixaxisin tatit ovat edelleen täysin moitteettomassa kunnossa. Riippuu siis ihan käyttäjästä ja käytön paljoudesta.

Ylipäätään en ole saanut yhdenkään Pleikkarin ohjaimia rikki ikinä.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Julkaisupäivänä ostetun PS3:n Sixaxisin tatit ovat edelleen täysin moitteettomassa kunnossa. Riippuu siis ihan käyttäjästä ja käytön paljoudesta.

Ylipäätään en ole saanut yhdenkään Pleikkarin ohjaimia rikki ikinä.

Mulla meni sixaxis:sta tatit niin pirun "löysiks" tosin jonku vuoden sillä pelasin ja se oli kovas käytös ku broidiki viel sillo pelas
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Ostin myös julkaisussa PS3, sen Sixaxis ohjaimen tatit alkoi kitistä n.6kk jälkeen. Kiituutin niillä viellä jonkun aikaa kunnes alkoi kaverit valittaa kun tattien vikinä kuului mikistä koko ajan, jolloi ostin uuden sixaxis ohjaimen. Sama homma n.6kk ja kitisee taas. Noh uutta hakemaan paikallisesta Puolenkuun pelien liikkestä, mutta mitäs sillä on hyllylkä Japanista importattuja Dualshock 3 ohjaimia. Sellainen kyyttiin, ja sillä on tämäkin viesti kirjoitettu.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Ostin myös julkaisussa PS3, sen Sixaxis ohjaimen tatit alkoi kitistä n.6kk jälkeen. Kiituutin niillä viellä jonkun aikaa kunnes alkoi kaverit valittaa kun tattien vikinä kuului mikistä koko ajan, jolloi ostin uuden sixaxis ohjaimen. Sama homma n.6kk ja kitisee taas. Noh uutta hakemaan paikallisesta Puolenkuun pelien liikkestä, mutta mitäs sillä on hyllylkä Japanista importattuja Dualshock 3 ohjaimia. Sellainen kyyttiin, ja sillä on tämäkin viesti kirjoitettu.

Njoo ei se pa*ka kestä mitään. :mad: Täytyy varmaan laittaa valkoinen duali tilaukseen ja köyhtyä päälle 65. Vatun kallista puuhaa. :(
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Mulla tuli konsolin mukana 2 SIXASISta ja niillä on menty jo melkein 2 vuotta eikä mitään muuta ongelmaa ku että tatit välillä vähän natisee mutta ei haittaa. Enkä mä sitä toista käytä ollenkaan, ainoostaan jos pelaa kaksinpelii se on käytössä.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Mulla tuli konsolin mukana 2 SIXASISta ja niillä on menty jo melkein 2 vuotta eikä mitään muuta ongelmaa ku että tatit välillä vähän natisee mutta ei haittaa. Enkä mä sitä toista käytä ollenkaan, ainoostaan jos pelaa kaksinpelii se on käytössä.

Sulla sattunut sitten hyvät kappaleet jos on näitä läpinäkyviä, itellä alkoi nyt vasta kuukausi sitten natista ja jäädä tatit jumiin nyt viikon sisällä mennyt natin ihan kauheaksi pelaaminen on suorastaan Vmäistä eikä hauskaa. :rolleyes: Pikkasen OT:ta :o
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Sulla sattunut sitten hyvät kappaleet jos on näitä läpinäkyviä, itellä alkoi nyt vasta kuukausi sitten natista ja jäädä tatit jumiin nyt viikon sisällä mennyt natin ihan kauheaksi pelaaminen on suorastaan Vmäistä eikä hauskaa. :rolleyes: Pikkasen OT:ta :o

Läpinäkyviä? Ei ole edes mitään hyviä kappaleita, mä en vaan heittele niitä seinille vaikka välillä mieli tekis ja pidän niistä muutenkin hyvää huolta. Kyllä PS2:lla sillon Battlefield 2 MC aikoina aika ahkerasti tuli ohjainta heitettyy päin seinii, kuitenkaan ei ykskään hajonnu:rolleyes:
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Läpinäkyviä? Ei ole edes mitään hyviä kappaleita, mä en vaan heittele niitä seinille vaikka välillä mieli tekis ja pidän niistä muutenkin hyvää huolta. Kyllä PS2:lla sillon Battlefield 2 MC aikoina aika ahkerasti tuli ohjainta heitettyy päin seinii, kuitenkaan ei ykskään hajonnu:rolleyes:

Sixaxis ohjaimia on käsittääkseni kahta versiota mustia läpinäkyviä ja sitten niitä mistä ei näy läpi ja ne ovat kait kestävämpiä näin on minulle kerrottu ja sitten tietenkin dualit mitkä on taas paljon kestävämpiä kuin kumpikaan sixaxis malli. Ja ps1:n ja 2:sen ohjaimethan kestää nyt mitä vaan. Minkä takia nykypäivän tehdään näin pas*aa kamaa joku voisi valaista minua tässä asiassa kiitos.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Itselläni on alkanut kahdesta ohjaimesta vasen tatti narisemaan ja jumimaan ankaran codituksen seurauksena. Jotenkin tuo sprinttaaminen hajottaa noita tatteja, kun niitä painetaan alas sellaisessa kulmassa. Kolmannella ohjaimella en ole viitsinyt edes pelata codia ettei sekin hajoa.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Sixaxis ohjaimia on käsittääkseni kahta versiota mustia läpinäkyviä ja sitten niitä mistä ei näy läpi ja ne ovat kait kestävämpiä.

Voin vahvistaa tuo ensimmäisen, että on olemassa kahta mallia. Huollosta vuosi sitten tulleen 40 GT-mallin mukana tuli läpinäkymätön kapula, mutta tuo on ollut säilössä odottamassa kahden läpinäkyvän ohjaimen hajoamista, joten en kestosta osaa mitään sanoa.

Itselläni on alkanut kahdesta ohjaimesta vasen tatti narisemaan ja jumimaan ankaran codituksen seurauksena. Jotenkin tuo sprinttaaminen hajottaa noita tatteja, kun niitä painetaan alas sellaisessa kulmassa. Kolmannella ohjaimella en ole viitsinyt edes pelata codia ettei sekin hajoa.
Narun jatkeeksi vaan nämä laiskat kooderit kun eivät halua peleihinsä pelaajan vapaasti määriteltäviä nappeja. Esim. Codissa L3:een voisi ihan hyvin heittää vaikka secondary kranaatin, sitä kun ei itse tullut kovin paljon käytettyä ja juoksunappia tulee raiskattua useampi kerta minuutissa.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Ohjain jumittaa silloin tällöin XMB:ssä, esim tänään menin lukemaan viestiä niin siitä en päässyt pois/vastaamaan viestiin. Piti ohjain käynnistää uudelleen että rupes pelittämään. Kyseessä vasta ostettu Dualshock 3, samaa teki vanha Sixaxis. Onko muilla samaa ongelmaa?
 
ps3 ohjaimen tattiongelma

Minulle nhl 09:n hakkaaminen on tuottanut sellaisen ongelman että 3 ohjaimen tatit ovat menneet lyhyessä ajassa täysin muusaksi. Tattien kumi päällyset ovat irtoneet kaikista 6:sta tatitsta ja pysyvät hyvälläkin pikaliimalla vain 2 päivää. Lisäksi tatit jumiutuvat paikoilleen kun niistä päästää irti. Missään muissa peleissä ongelmaa ei ole tullut vastaan vaikka mielestäni olen kovemmin runkuttanu niitä joissain fps ja futispeleis. Jos oikein muistan nii jostain noita tatteja voisi ostaa ja jopa erivärisiäkin? Paljon hintaa ja onko noita kuinka helppo vaihtaa? Kerran koitin aukaista ohjainta ja enkä kirveelläkää saanu sitä auki ja tuntui että olisi hajonnut käsiin jos olisi vähän enemmän voimaa käyttänyt.

Onko dual shock ohjaimet yhtään kestävämpiä?
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Itsellä ollut pleikkari nyt 20kk.

Ensimmäisen 10kk aikana meni kaksi laitteen mukana tullutta Sixaxista täysin kelvottomaan kuntoon; tatit kitisivät ja jäivät jumiin tiettyihin asentoihin, CoDia pelatessakin äijät kävelivät/ryömivät/tähtäilivät ilman lupaani.

Sitten tilasin Aasian mantereelta valkoisen Dualshockin (n. 40e postikuluineen) ja viimeiset 10kk on kulunut sen kanssa ongelmitta, vaikka pelaamisen määrä on suunnilleen sama kuin aikaisimmilla ohjaimilla yhteensä.

Vähän on vasen tatti löystynyt, mutta muuten selvästi parempaa tekoa kuin alkuperäinen Sixaxis.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Kannatan dualin ostamista, paljon laadukkaampi kuin sixaxis ja tärinät vielä plussaa. Aasiasta tilatessa ei tarvitse maksaa itseään kipeäksi. Itse tilasin YesAsiasta tammikuussa 2008 ja edelleen on ohjain erittäin hyvässä kunnossa. Klik!

Toimitus kesti parisen viikkoa.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Lähipäivinä pitäis saapua duali + triggerit, oli jo aikakin uus ostaa kauheeta pelata sixaxisella.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Hep
Tuli tälläinen ongelma että oli ylimääräisenä ohjaimena tuollainen Logitechin cordless precision ohjain ja siitä on ilmeisesti joku pöllinyt sen vastaanotin osan (siis mikä tulee PS3:seen kiinni) onko mitään tietoa kellään että voiko semmoisen lähettimen ostaa tai tilata jostain??? vai onko se ohjain nyt sitten tiensä päässä?:confused:
 
Ylös Bottom