Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Mulla on kans slimmi konsoli ja ohjaimet pätkii. Toi nollaus autaa, mutta ei poista ongelmaa.
Äsken latasin playstationin sivulta uudestaan ton 3.10 päivityksen ja asensin ulkoisen kovon avulla uudelleen pleikkariin.
Nyt olen käynnistänyt koneen uudelleen vajaa 10 kertaa kahdesta eri ohjaimesta ja joka kerta on ohjain löytynyt. Testakkaa ja raportoikaa!
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Ei poistanut päivitys ohjainongelmia. Toinen DS ei suostu toimimaan, kuin piuhassa kiinni. Kaikki mahdolliset kikat koitettu:confused: Auttoiko päivitys ketään, ohjaimien osalta?
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Saako yesasiasta tilattua ps3 ohjaimia eurooppaan? Kait tuo punainen asia versio eurooppa konsolin kanssa toimii?
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Täällä suunnalla ei ole enää ohjain ongelmia ollut päivityksen jälkeen...näyttäisi tehonneen...
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Meillä päin ohjaimet meni vaan enemmän sekaisin tästä päivityksestä. Kaveritkin valitelleet samaa. Eli katoaa näppäimiä kesken pelin ja ohjaimen resetointi on auttanut sitten.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Itellä mukana tulleen ohjaimen kanssa ongelmia edelleen samal taval ku aikaisemminkin, mutta ostin kaverilta pilkkahintaan vanhan ps3 ohjaimen (jossa ei oo värinää) ja mitään ongelmia ei oo sen kans ilmennyt
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

En ilmeisesti ole yksin tän ongelman kanssa... Eli ostin tuollasen 250Gb:n pleikan ja ohjain ei aina tahdo toimia kuin pelkästään johdon päässä... Käynnistyy kone kyllä PS-nappulasta mutta sitten jää diskovalot vilkkumaan kaikkiin neljään kohtaan... Myös Sonyn oma langaton mikki tekee saman, eli kone ei aina sitä löydä... Onkos siis koneen bluetooth vastaanottimessa joku ongelma vai pelkästään joku softa bugi?:( Pitäisikö kone pistää huoltoon vai vaan odotella...? :confused:
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Kuten tätä ketjua taaksepäin selaamalla olisi selvinnyt, oli edellisessä (3.10) firmwaressa bugi, joka aiheutti tuon ohjainongelman. Uusimmassa (3.15) firmwaressa on mm. tuo ohjainongelma korjattu. Päivitäs konsoli ja kokeile uudelleen. :) Konsoli ei pakota päivttämään uusimpaan firmwareen, sillä se on vapaaehtoinen.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Kuten tätä ketjua taaksepäin selaamalla olisi selvinnyt, oli edellisessä (3.10) firmwaressa bugi, joka aiheutti tuon ohjainongelman. Uusimmassa (3.15) firmwaressa on mm. tuo ohjainongelma korjattu. Päivitäs konsoli ja kokeile uudelleen. :) Konsoli ei pakota päivttämään uusimpaan firmwareen, sillä se on vapaaehtoinen.

Kuten muutama viesti sitten mainittiin niin puhe oli uusimmasta päivityksestä, ainakin itellä, eli ei korjannut ongelmaa. Tuosta vilkkumisesta muuten pääsee eteenpäin kun pitää tarpeeks kauan ps nappia pohjas (useamman sekunnin)
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Minkäslainen tuo Dual Shokin kantama on?
Ajatus olis vetää huoneesta toiseen 15-20m HDMI-piuhalla kuva&ääni toiseen telkkuun ja ohjaimet pelais noin 9 metrin päässä konsolista? Siis PS3 toisessa huoneessa kuin isompi tv. Pelipaikan ja PS3 välissä laatoitettu lastulevyseinä ja ehkä hitusen tiiliseinääkin.
Onnistuuko? Ei viitsis ostaa turhaan pitkää HDMI-johtoa jos ei sit ohjaimet toimiskaan...

:confused: Kiitos jo etukäteen viisaampien avusta!
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Minkäslainen tuo Dual Shokin kantama on?
Se on juuri tuota 10 metrin luokkaa, eli voi toimia tai sitten ei. Olosuhteet vaikuttavat asiaan sen verran paljon, että varmaa vastausta ei voi antaa kuin itse paikan päällä kokeilemalla.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Minkäslainen tuo Dual Shokin kantama on?
Ajatus olis vetää huoneesta toiseen 15-20m HDMI-piuhalla kuva&ääni toiseen telkkuun ja ohjaimet pelais noin 9 metrin päässä konsolista? Siis PS3 toisessa huoneessa kuin isompi tv. Pelipaikan ja PS3 välissä laatoitettu lastulevyseinä ja ehkä hitusen tiiliseinääkin.
Onnistuuko? Ei viitsis ostaa turhaan pitkää HDMI-johtoa jos ei sit ohjaimet toimiskaan...

:confused: Kiitos jo etukäteen viisaampien avusta!

Testaaa? Kaveri menee säätään ohjaimella toiseen huoneeseen ja ite ohjaat mitä pitää tehdä. Ei tietenkään idioottivarmaa mutta takuulla suuntaa antava.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Minkäslainen tuo Dual Shokin kantama on?

Itelläni ohjain toimii jopa noin 20m päästä täydellisesti vaikka välissä on yksi kipsilevyseinä ja yksi paksu betoniseinä. En siis pelaa noin, piti vaan joskus kokeilla ja kämpästä loppuu pituus ennenkuin ohjaimen yhteys katkeaa :D
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

olettekos kiinnittänyt huomiota että,ohjaimienkin ikä on vain n vuosi.
mulla menossa kolmas pleikka ja neljäs ohjain.:eek:
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

olettekos kiinnittänyt huomiota että,ohjaimienkin ikä on vain n vuosi.
mulla menossa kolmas pleikka ja neljäs ohjain.:eek:
Ei ole tullut kiinnitettyä huomiota. Julkkaripäivän PS3:n ohjain on edelleen ihan täydessä iskussa.

En tiedä, miten ihmiset noita Pleikkarin ohjaimia käyttävät ja kohtelevat, koska PS1-ajoista asti kaikki kapulat ovat meillä pysyneet moitteettomassa kunnossa.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Ei ole tullut kiinnitettyä huomiota. Julkkaripäivän PS3:n ohjain on edelleen ihan täydessä iskussa.

En tiedä, miten ihmiset noita Pleikkarin ohjaimia käyttävät ja kohtelevat, koska PS1-ajoista asti kaikki kapulat ovat meillä pysyneet moitteettomassa kunnossa.

Käytössä kulmat pyöristyneet julkkaripäivän ohjaimista (ostin erikseen toisen) + tatit samalla pyöristyneet.

Hyvin kyllä pelittävät, sen minkä olen noista Sixaxisteista huomannut-> Kulumisen seurauksena sisuskalut näkyy paremmin :p. Itsellä siis ensimmäinen PS3 menossa ja 3 ohjainta joista 1 valkoinen DS3, musta DS3 tilattu, tullee tammikuussa.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Mulla on ollu tuo FragFx v.2 (langalline) 8.kuukautta, mutta nyt eilen se alko tekee itestää mitä sattuu ja lakkas välii toimimasta (pelasin CoD4). Otin sitte kaikki johot irti ja tänää koitin sitä nii ensi pelas ihan normaalisti eli hyvin, mutta sitte yhtäkkiä CoD4:ssa peni pause päälle ja kun laitoin sen aina pois nii mun ukko oli kyykyssä pistooli käessä :eek: Sitte vähä väliä se teki sitä koko ajan ... alko V*T*T*A* :mad: Ja välii sitte se taas jämppäs otin sen USB irti ja laitoin takas sitte toimi, mutta välihin se liikku itestää kokoajan sivuille nii, että mun ukko pyöri ja katsoi ylöspäin tai alaspäin...:mad: Eikä se siittä parantunu tekee kaikkee mitä sattuu... Onko kellää mitää hyviä ideoita mistä tämä saattaa johtua? Toki on mulla vielä takuuta vähä jäljellä :eek:
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Miten ne asetukset pitää noissa ohjaimissa olla jotta pystyy Crash Team Racingia pelaamaan nelinpelillä.
 
Ylös Bottom