Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Kokemuksia kellään tuosta? Onko enempi ps3 vai boxin tyylinen toiminaltaan?
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Osaako kukaan kertoa mikä avuksi kun tuon sixaxiksen tatin päällinen pyörii? Tulee jotain nestettäkin sieltä alta.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Mites noi sixaxiksen jumittuneet tatit voisi korjata? Luin joskus että avaamalla ohjaimen ja ruiskuttamalla niitä voiteluhommia sieltä ohjaimen sisältä käsin tatin alle auttaisi mutten kyllä ole varma miten tai minne ne ruiskutetaan.

Löysin meinaan eilen vanhan pölyttyneen sixaxiksen ja ajattelin kokeilla avata sen, mutta se jumittaminenhan vaan paheni vaikka ruiskutteli kaiken maailman litkuja sinne tatteihin. Mitään ohjeita tämän tekemiseen?

Ennen en jaksanut avata kun sain samantien uuden Dualshockin ja nyt kun toissapäivänä vahingossa astuin sen päälle niin se R2 meni pois paikoiltaan ja piti avata ja tunkea se takaisin, niin nyt kun tuli kokemusta avaamisesta niin jaksoin vaivautua avaamaan vanhankin ohjaimen ja tossa se on hyllyllä avattuna kun en jaksanut kiinni laittaa niin jos jotain keksitte niin kertokaa, jos saisi vaikka siitä toimivan ohjaimen.

E: Niin ja kurhela: Vertailin DS3 ja Sixaxis ohjaimia ja tatit ovat identtiset...
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Laitetaa nyt tänne.. mistä löytäis halvalla adapterin Xbox ohjain ps3:elle? Jossain oli ~80e mun mielestä aika paha hinta. Jostain halvemmalla tai jotain kikkoja millä sais toimiin pleikalla boxin ohjaimen?

Buy XCM Cross Battle Adapter 2.0 (PS3) - Play-Asia.com

Tuommoisen tilasin ja erittäin tyytyväinen olen näin alkuun ollut. Minkäänlaista lagia ei ole havaittavissa ja napitkin voi tarpeen tullen vaihtaa miten haluaa (esim liipasinten toiminnot päikseen). Toimii siis langallisen xbox-ohjaimen kanssa. Tärinätkin pelaa hienosti.

Tuli vähän yllättäen reilussa viikossa ja ilman tullimaksuja, vaikka pakkauksesta päätellen oli pakettia availtu.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Mistä lähtis halvalla tuommoinen valkoinen Dualshock 3? Suomessa maksaisi puolenkuunpelit.comissa 57,80€ posteineen, turhan suolainen summa. Lähtisikö jostain ulkomailta halvalla?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pelasin tänää mw2 ja söin sipsii ja nyt mun ohjain on iha rasvas millai mää saa sen puhtaaks onks fairi hyvää vai hajooks se kuori
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pelasin tänää mw2 ja söin sipsii ja nyt mun ohjain on iha rasvas millai mää saa sen puhtaaks onks fairi hyvää vai hajooks se kuori

Pesuaineveteen (esim. Fairy) kasteltu rätti on ok kunhan rätti on puristettu niin kuivaksi, ettei siitä ei enää tipu vettä edes puristettaessa. Vettä ei saa joutua ohjaimen sisään.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Mulle tuli eräänlainen probleema ton Dualshock3Sixaxis-ohjaimen kanssa tässä eräänä iltana..
Olin päivittämässä tätä uutta Ps3-päivitystä koneeseen suoraan netin kautta ja laitoin sen sammumaan päivityksen jälkeen.
No aloin sitten eilen kattomaan yhtä Blueray-leffaa Ps3:lta niin tämä ohjain ei suostu ottamaan tuohon Ps3:een yhteyttä? Ne kaikki ohjaimen valot vaan vilkkuu, mutta ei tapahdu mitään muuta?
Mun on pitänyt vaan siitä lähtien ottaa se lyhyt usb-johto ohjaimen ja konsolin välille, joka aina jossaki välissä pääsee ärsyttämään sen lyhkäsen välimatkan johdosta..
Johtuiskohan tuo "yhteyskatko" uudesta päivityksestä?
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Johtuiskohan tuo "yhteyskatko" uudesta päivityksestä?
Mahdollisesti, mutta todennäköisempää on, että syystä tai toisesta ohjaimen paritus on vaan "unohtunut". Parita se uudelleen alla olevien ohjeiden mukaisesti.
Q: Miten paritan PS3-ohjaimen?
A: Sammuta ohjain ja paina sen pohjassa olevaa pientä resetointinappia. Seuraavaksi liitä ohjain Pleikkariin USB-kaapelilla ja paina PS-nappia.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Mikäköhän Dualshock kolmosta vaivaa, kun ei saa enää virtaa? Toimii vaa kun on usbilla kiinni, mutta ei lataudu. Koitin myös reset nappulaa, mikään ei tunnu toimivan.:confused:
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Mikäköhän Dualshock kolmosta vaivaa, kun ei saa enää virtaa?
Akku on mahdollisesti tullut tiensä päähän tai esimerkiksi hieman irronnut liitoksistaan ohjaimen putoamisen seurauksena.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Päivitin tänään aamulla ps3:sen firmiksen 3.30:een. Käytin kaukosäädintä homman suorittamiseen, jonka jälkeen sammutin konsolin. Äsken ajattelin pelata ja käynnistin konsolin siitä sen omasta hipaisupainikkeesta (en ohjaimen ps-napista). Sitten yritin käyttää pleikkaa kaukosäätimellä, ei tapahdu mitään. Noh, otin dualshockin esiin, ja yritin laittaa sen päälle. Kaikki 4 valoa alkaa vilkkumaan, vilkkuu hetken ja kaikki sammuu. Kokeilin myös kahdella sixaxiksella, ja sama juttu. Yritin parittaa dualshockia sekä sixaxista uudelleen pleikan kanssa, ohjaimet alkavat latautumaan ja toimivat normaalisti, mutta kun usb-johdon irroittaa, alkaa taas valoshow hetkeksi, kunnes taas kaikki valot sammuu. Apua!
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Yritin parittaa dualshockia sekä sixaxista uudelleen pleikan kanssa, ohjaimet alkavat latautumaan ja toimivat normaalisti, mutta kun usb-johdon irroittaa, alkaa taas valoshow hetkeksi, kunnes taas kaikki valot sammuu.
Uutisen kommenteista löytyi tällainen niksi:
Sain korjattua siten, että johto kytkettynä vaihda ohjaimen numeroksi 2, sitten johto pois ja paina ps nappia. Sitten se yhdistää ja voi vaihtaa ohjeimen numero takaisin ykköseksi.
Olisiko tuosta apua?
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

kokeiles sammuttaa se pleikkari, laita piuhal ohjain kiinni ja sit käynnistä ohjaimesta. Itselläni käynyt joskus samoin mut yleensä joku tommonen näppäily auttaa
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Niin ja eikös tuosta ohjaimesta muistaakseni löydy resetointi nappikin jostain. Sitä voisi myös kokeilla, jos ei muu auta.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Kaadoin boolia ohjaimen päälle, lakkasi toimimasta. Oli viikon "kuivauksessa" pöydällä, jonka jälkeen toimimattomana avasin sen. pyyhkäsin hiukan sisältä ja kokeilin piuhan laittaa kiinni, sehän toimi. todennäköisesti toimimattomasta oli vaan akku loppunut :p

Nyt vaan ongelmana on se, että en saa takakuorta kiinni, R2 pomppaa pois aina kun meinaa saada kiinni, jos R2 on vielä tallessa kun kuori on kiinni, L1 ja R1 näpit on jumissa. Olisko kellään niksejä tähän? Tai onko tietoa huoltaako jotkut puljut näitä järkevään hintaan?
 
PS3 ohjain ongelma

mulla on ongelma. Koitan saada Toimimaan mun läppärin kanssa PS3 sixaxis ohjainta, jotta voisin pelata PES5 peliä sillä. Menen sinne ohjauspaneeliin, missä sen ohjaimen voi "kalibroida", mutta kun olen sen tehnyt, ja menen itse peliin, niin ei toimi. Johtuuko tämäkin Vistasta, vai teenkö jotain väärin? Windowsin valikoissa se tunnistaa sen pleikka ohjaimeksi, ja itse pelissäkin on mahdollisuus laittaa PLAYSTATION3- Controller.

:confused:
 
Ylös Bottom