Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Vastaus: PS3 ohjaimet

kieltämättä koomisen näköistä, joku on photoshopilla vähän leikkaa-liimaa-liitä-periaatteella korjaillut vanhaa kunnon dualshock2:sta.

uskon hartaasti että saamme rumble-rangin. (toivon itseasiassa.)
 
Vastaus: PS3 ohjaimet

Oliver sanoi:
Se on vain DualShockissa oleva logo ja sen alapuolella näkyy vielä analog-valon paikka.
En ole pitkään aikaan dualshockia nähnyt joten ei siitä muista paljon mitään.
 
Vastaus: PS3 ohjaimet

Saisi olla aika pitkäsorminen kaveri, että tuolle ristiohjaimelle kädet taipuisi:D
 
Vastaus: PS3 ohjaimet

Kun minä katson tuota ohjainta, mulle tulee jostain syystä heti mieleen XBOX 360 ohjain.
Mulle kelpais nykyisen ohjaimen ulkonäkö, sisälle tunkettu vain tärinä:)
 
Vastaus: PS3 ohjaimet

Tuollainen ohjain ei edes olisi huono ratkaisu. Mutta siis vähän tyylikkäämmäksi vain :D Ennen olen aina ollut Sonyn ohjaimen puolella mutta olisi kyllä ihan hyvä että sitä hieman muunneltaisiin että saataisiin toi ysäri ohjain nykyajalle... Kunnon liipasimet nykysen Sixxaxisen liipasimien tilalle! Bumerangi ohjain voisi olla oikeasti ihan hyvä vaihtoehto mutta tatit eivät saisi olla vain liian lähekkäin.
 
Vastaus: PS3 ohjaimet

Toimiiko USAsta hankittu ohjain EU-PS3ssa? Entäs muut lisähärpäkkeet?
 
Vastaus: PS3 ohjaimet

Onko kukaan tääl koittanu laittaa sixaxista tietsikkaan kiinni? Jos on niin toimiko? Ja minkä ohjeitten mukaan? Ite oon eilisen illal yrittäny väntää ja kääntää mut en saa toimii...
 
Vastaus: PS3 ohjaimet

100NX sanoi:
Toimiiko USAsta hankittu ohjain EU-PS3ssa?
Eiköhän tuo toimi, itse tilasin yhden ohjaimen Kanadasta, ja ongelmaton kapula on tuo ollut tähän asti.
 
Vastaus: PS3 ohjaimet

ReuBAni sanoi:
Onko kukaan tääl koittanu laittaa sixaxista tietsikkaan kiinni? Jos on niin toimiko? Ja minkä ohjeitten mukaan? Ite oon eilisen illal yrittäny väntää ja kääntää mut en saa toimii...

http://zedomax.com/blog/2006/12/09/ps3-hack-ps3-six-axis-controller-can-be-used-in-windows/

noilla ohjeilla ja ajureilla toimii täydellisesti ainakin omalla koneella.
kun laitat ohjaimen kiinni ni tuo ps3sixaxis_en.exe täytyy käynnistää ja sitten painaa ps nappia.
 
Vastaus: PS3 ohjaimet

Demonoid sanoi:
Muut ohjaimet on paskaa, sonyn on parhaimpia.
Itsekin olen samaa mieltä, mulla on kaksi ohjainta PS3:meen ja tietysti sixaxis.

PS2 mul on kolme ohjainta ja niitä sonyn ohjaimia tietenkin. harkitsin joskus tota logitechin langatonta mutta ajattelin että toi Sonyn oma on parenmpi
 
Vastaus: PS3 ohjaimet

ReuBAni sanoi:
Onko kukaan tääl koittanu laittaa sixaxista tietsikkaan kiinni? Jos on niin toimiko? Ja minkä ohjeitten mukaan? Ite oon eilisen illal yrittäny väntää ja kääntää mut en saa toimii...

Hyvin pelittää, tuli hommattua ohjain ennen varsinaista konetta helmikuussa.
 
Vastaus: PS3 ohjaimet

Sainhan sen toimii. \o/ Tol ohjeel mä iha alusta saakka yritinki, mut äsken tuli tehtyy jotain toiste =).
 
Vastaus: PS3 ohjaimet

en minäkään oikein saa sitä toimimaan kun nyt latasin se zip. sitten asensin sen ohjelman. sen jälkeen yritän avaa sitä ps3sixaxis_en se avaa nopeasti sitten sulkeutuu. kun yritän painaa ps nappia ei tapahtu mitään vaan vilkkuu ne neljä valo. mitä oikein tein väärin??
 
Vastaus: PS3 ohjaimet

minullkaan se ei ensimmäisellä kerralla ruvennu toimimaan mut ku tein kaikki uusiks ni rupes pelittää. kokeile tehä sitä libusb:n testi ohjelmaa ja painele sitä ps nappia. tai sit siinä peliohjaimien valikossa kokeile sitä testaa juttua ja painele siinä ps nappia jos ei toimi.
 
Vastaus: PS3 ohjaimet

siffonen sanoi:
minullkaan se ei ensimmäisellä kerralla ruvennu toimimaan mut ku tein kaikki uusiks ni rupes pelittää. kokeile tehä sitä libusb:n testi ohjelmaa ja painele sitä ps nappia. tai sit siinä peliohjaimien valikossa kokeile sitä testaa juttua ja painele siinä ps nappia jos ei toimi.
kyllä se jotekin rupesi toimimaan vaikka kaikki valot vilkkuu. vai onko se tarkoitus?? kyllä pelissä voi painella nappeja mutta napit olivat mitä sattuu takaisin oli jotain vasen tatti painellus ja valitse joku oikea tatti... pystyykö jotekin säätää?
 
Vastaus: PS3 ohjaimet

Tässä paremmat ajurit Sixaxiseen. Itse en saanu toimimaan tota libusb hommaa mut tällä toimi heti ja paljon helpommalla.
 
Vastaus: PS3 ohjaimet

http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20070807/ggl06.htm
Logitechiltä on näköjään tulossa PS3:lle ohjain, jossa "liipaisimet" ovat aavistuksen koverat, alkuperäisten kuperien sijaan. Muutenhan tuo näyttää samalta, kuin PS2:lle saatava Cordless Action Controller, mikä taitaa olla pätevin PS2-tarvikeohjain.

Ja tuohon voi ihan itse vaihtaa akut tai patterit, mikäli kokee sen mahdottoman tärkeäksi. ;)
Tukea ei kuitenkaan ole liikkeentunnistukselle, eikä konsolia voi käynnistää ohjaimesta.

Tyhmä homma myöskin on, että vehje ei käytä PS3:n bluetoothia vaan toimii USB-porttiin kiinnitettävän palikan kautta. Ilmeisesti Sony ei anna tarvikefirmoille lupaa käyttää bluetoothia, sillä muilla lisähärpäkkeilä näyttäisi olevan sama juttu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom