Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Mun ongelma on tämä. Kun yritän pelata ja ladata ohjainta samaa aikaa ja tulee pieni tärähdys ohjaimen 4 valoo vilkkuu ja palautuu normaaliksi (siihen menee joku 4 sec) ja niinkäy 5 sekunnin välein ei tää ohjain tai pleikka ennen niin pilkun viilaaja ollut. Siis mitä v**ua
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Gioteck HF-1 FPS Wireless Controller PS3-peliohjain | Tuotekuvasto | Verkkokauppa.com

Kenelläkään mitään kokemuksia tuosta ohjaimesta? Erehdyin koskemaan xboxin ohjaimeen, ja nyt pitäis pleikkariin saada jotain fiksua tilalle.

Itse malttaisin mieleni ja odottaisin revikoita tulevasta (ja Nisun jo mainitsemasta) Speedlink XEOX -ohjaimesta: Will you buy the new Xbox 360-styled controller for your PS3? -- PlayStation Universe
 
Mun onkelma on sellane että ku pelailtii kaverinkaa BO:ta ni yhtäkkii lähti tyyppi vaa vasemmallle ja alas. sama oli valikoissa. Aamulla kokeilin ni ei ees käynnistyny ohjain. Ku pistin latauspiuhan ni valot välkkyy mut ei lähe päälle.

Osaako joku auttaa?:confused:

Resetoi ja parita ohjain uudelleen. Eli ohjaimen takana on pieni nappi jota täytyy painaa esim kynän kärjellä. Sitten ohjain kiinni pleikkaan ja menoks. Jos ei toiminu niin ilmoita.

Mun ongelma on tämä. Kun yritän pelata ja ladata ohjainta samaa aikaa ja tulee pieni tärähdys ohjaimen 4 valoo vilkkuu ja palautuu normaaliksi (siihen menee joku 4 sec) ja niinkäy 5 sekunnin välein ei tää ohjain tai pleikka ennen niin pilkun viilaaja ollut. Siis mitä v**ua

Voisitko kenties selittää hieman tarkemmin? Ymmärsinkö siis oikein? Eli ohjain käynnistyy mutta värinätoiminto sammuttaa ohjaimen. Niinkö se menee?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Mikäs mahtaa olla vikana kun sport championshipin pisti päälle niin ilmoittelee vaan et yhdistä kamera jatkaaksesi,pari kertaa se tunnisti kameran mut kohta tuli taas sama sanoma ja nyt se ei tunnista kameraa ollenkaan?Kone käytetty pois päältä ja kokeiltu kumpaankin usb-porttiin..Eye-kameraan kyllä tulee se sininen valo..

Silloinkin kun se tunnisti kameran niin move-ohjainta ei saanut kalibroitua kun siinä kameran kuvassa näkyi vaan pysähtynyt kuva eikä ollenkaan livekuvaa.

Kamera on ollut pleikkarissa kiinni kokoajan mut en ole sitä tarvinnut nyt muutamaan kuukauteen ja ne harvat kerrat kun aijemmin sillä pelailin niin toimi täysin.

Onko kellään mitään hajua mikä on vikana,onko muilla ongelmia tuon kameran kans ja onko välissä tulleet päivitykset voinu saada tuon sekaisin??
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Mikäs mahtaa olla vikana kun sport championshipin pisti päälle niin ilmoittelee vaan et yhdistä kamera jatkaaksesi,pari kertaa se tunnisti kameran mut kohta tuli taas sama sanoma ja nyt se ei tunnista kameraa ollenkaan?Kone käytetty pois päältä ja kokeiltu kumpaankin usb-porttiin..Eye-kameraan kyllä tulee se sininen valo..

Onko kellään mitään hajua mikä on vikana,onko muilla ongelmia tuon kameran kans ja onko välissä tulleet päivitykset voinu saada tuon sekaisin??

Tarkistappa nuo kameralaitteiden asetukset. Saattaa siellä olla vika eikä Eye-kamera ole käytössä.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Tarkistappa nuo kameralaitteiden asetukset. Saattaa siellä olla vika eikä Eye-kamera ole käytössä.

Kun sinne valikkoon menee niin lukee vaan ettei löytynyt yhtään laitetta:(Eipä sieltä kameralaitteiden valikosta voi mitään tehdä kun ei tunnista kameraa.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Kun sinne valikkoon menee niin lukee vaan ettei löytynyt yhtään laitetta:(Eipä sieltä kameralaitteiden valikosta voi mitään tehdä kun ei tunnista kameraa.

Saattaa olla, että johto on vioittunut. Antaa virtaa, muttei kuvaa. Älä nyt kuitenkaan vielä hae uutta. Kokeile jonkun kaverisi mahdollista eye-kameraa ensin. Jos ei sekään toimi niin sitten on johto kyllä kunnossa ja vian täytyy olla jossain muualla.

Kannattaa rakentaa myös ''recovery menusta'' tuo tietokanta uudelleen. Siinä ei menetä mitään tietoja. Katso FAQ:sta miten pääset ''recovery menuun'' :)
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Saattaa olla, että johto on vioittunut. Antaa virtaa, muttei kuvaa. Älä nyt kuitenkaan vielä hae uutta. Kokeile jonkun kaverisi mahdollista eye-kameraa ensin. Jos ei sekään toimi niin sitten on johto kyllä kunnossa ja vian täytyy olla jossain muualla.

Kannattaa rakentaa myös ''recovery menusta'' tuo tietokanta uudelleen. Siinä ei menetä mitään tietoja. Katso FAQ:sta miten pääset ''recovery menuun'' :)

Jep,toisella pleikkarilla kokeiltiin kameraa niin pari kertaa kuva välähti joten johdossa on vika.Takuu ylittynyt kuukaudella joten pitänee rueta tutkimaan saako tuota enää minkään takuun piiriin uutta..
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Takuu ylittynyt kuukaudella joten pitänee rueta tutkimaan saako tuota enää minkään takuun piiriin uutta..
Asiallisesti reklamoiden ilmainen takuuvaihto lähes satavarmasti onnistuu.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

(esimerkki mun ongelmasta) kun te pelaatte jotai ja otat ton lataus piuhan irti niin noi valot alkaa vilkkuu eikä ohjain toimi muutamaa sekunttii ja sit se palautuu normaaliksi. Eli mulla noi valot vilkkuu vähävälii eli ohjain ei sillo toiminu, mulle käy niin vaikka en ota piuhaa irti.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Kaivoin tossa kaappia ja löysin vanhan PC:n padin jota olen viimeksi käyttänyt melkein vuosikymmen sitten ja mitä vielä ohjan toimii PS3:n kanssa, tarvitsee vain kaverikseen ohjaimen josta löytyy PS-nappula.

Cordless Rumblepad™ 2

Sinänsä yllättävää että toimii PS3:lla, kun PC käytössä vaati ajureiden asennusta ennen toimimista.

Logitechilla taitaa olla jonkinnäköinen soppari Sonyn kanssa lisälaitteista niin olisikohan firmiksen mukana tullut tuki jos jonkinsortin Logitechin tuotteille, tiedä sitten.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Asiallisesti reklamoiden ilmainen takuuvaihto lähes satavarmasti onnistuu.

Joo,vaihto oli helppo homma,pistin tuotetukeen meiliä,vastasivat et vie kamera anttilaan ja kuitti myös niin sain tilalle uuden kameran suoraan.Nyt toimii.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Onko käytännöllinen (hyvä pelata?)
Ja sen käsityksen sain että hiirestä menee johto usbiin mutta entä toisesta palikasta? Paristot? Ladattava (samaan tyyliin kuin normi ohjain?)

Onkos jollain tuollaisesta kokemusta kun ajattelin hankkia kokeilumielessä?

Anttila
storeId=3444&productId=640570&shopId=3110000&compartmentId=3130917&categoryId=3130934&catalogId=3444&ddkey=ProductDisplay
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Mul on semmonen ongelma ku mun 1 päivän vanhan dualshock 3 ohjaimen vasen sauva ei liiku normaalin sulavasti ja jää välillä jumiin ylös tai alas ja krohisee sillain ku siä olis jotain hiekkaa välis? Voisko toi johtua siittäkin et on ehkä kerran ohjain tippunut matalata pöydältä? Että onko niin heikkoja nuo ohjaimet? Kantsiiko ruveta avaamaan ja kattoon et mikä on vialla, vai onko siinä suuri riski että vaan paskoo enemmän tai osia hukku tai ei osaa sit koota enään?
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Mul on semmonen ongelma ku mun 1 päivän vanhan dualshock 3 ohjaimen vasen sauva ei liiku normaalin sulavasti ja jää välillä jumiin ylös tai alas ja krohisee sillain ku siä olis jotain hiekkaa välis? Voisko toi johtua siittäkin et on ehkä kerran ohjain tippunut matalata pöydältä? Että onko niin heikkoja nuo ohjaimet? Kantsiiko ruveta avaamaan ja kattoon et mikä on vialla, vai onko siinä suuri riski että vaan paskoo enemmän tai osia hukku tai ei osaa sit koota enään?

Itse olen purkanut PS3 ohjaimen monta, monta kertaa. Se on äärimmäisen helppoa ja youtubesta löytyy todella hyviä videoita, jos pelkää ettei enää osaa koota takaisin.

Saattaa olla, että pudotessa on jotain pieniä muovimurusia irronnut ohjaimesta ja mennyt sinne väliin niin purkamaan vaan :)

Ainiin joo!!! ÄLÄ HUKKAA RUUVEJA!!! :D
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Mul on semmonen ongelma ku mun 1 päivän vanhan dualshock 3 ohjaimen vasen sauva ei liiku normaalin sulavasti ja jää välillä jumiin ylös tai alas ja krohisee sillain ku siä olis jotain hiekkaa välis? Voisko toi johtua siittäkin et on ehkä kerran ohjain tippunut matalata pöydältä? Että onko niin heikkoja nuo ohjaimet? Kantsiiko ruveta avaamaan ja kattoon et mikä on vialla, vai onko siinä suuri riski että vaan paskoo enemmän tai osia hukku tai ei osaa sit koota enään?

Jos se ohjain on vain yhden päivän ollut käytössä, niin älä nyt vaan mene sitä itse avaamaan, onhan siinä kuitenkin takuu olemassa. Varsinkin jos ohjaimeen ei tullut tippumisesta mitään näkyviä jälkiä niin kyllähän liikkeen pitäisi se vaihtaa automaattisesti uuteen kun kerrot myyjälle ongelmasta.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Jos se ohjain on vain yhden päivän ollut käytössä, niin älä nyt vaan mene sitä itse avaamaan, onhan siinä kuitenkin takuu olemassa. Varsinkin jos ohjaimeen ei tullut tippumisesta mitään näkyviä jälkiä niin kyllähän liikkeen pitäisi se vaihtaa automaattisesti uuteen kun kerrot myyjälle ongelmasta.

Juu ongelmana on vaan se että tilasin tuon ohjaimen ja vielä ahvenanmaan kautta. En taida sitä ruveta mihinkään lähettelemään, että ehkä rupeen sitten avaimeen kun tuohon menee hermo, vika kun ei ole mikään kovin merkittävä.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Mitä pitäs tehä ku ei dualshock ei lataudu... ja jos laitan sen pleikkariin kiinni se sanoo: jotain että virran lataus ylitetty tai jtn eikä se lataudu mitä ihmettä? :confused: Ois kiva tietää onko koko pleikka rikki vai pelkkä ohjain vai kumpikaan :eek:
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Mitä pitäs tehä ku ei dualshock ei lataudu... ja jos laitan sen pleikkariin kiinni se sanoo: jotain että virran lataus ylitetty tai jtn eikä se lataudu mitä ihmettä? :confused: Ois kiva tietää onko koko pleikka rikki vai pelkkä ohjain vai kumpikaan :eek:

Akku varmaan rikki, ei se konsolista ole kiinni.
 
Ylös Bottom