Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Gioteckin liipaisimet toimii, täältäkin löytyy.

Tilasin tossa taannoin tattien päälle just tuollaiset koverat x0-tyyliset päälliset, ikävä kyllä ne oli niin ohutta kumia ettei muoto pitänyt. Pitoa tosin tuli lisää normaaleihin tatteihin verrattuna. Paketissa oli lisäksi toiset päälliset, jotka ei tatin kuperaa muotoa muuta, mutta pinnassa on näppylöitä koko peukalon alueella kitkan lisäämiseksi. Nämä on nyt käytössä ja hyvin pelittää.
Merkkiä en kyllä muista kun ei ole pakettia tallella. Samanlaisia joka tapauksessa kun tässä:

http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/19326961/Kamikaze-Gear-PS3-Controller-Analogue-Cups/Product.html?searchstring=&searchtype=allproducts&searchsource=2&searchfilters=ae212{642356}%2bc{362}%2bc{10065}%2bc{3707}%2b&urlrefer=search
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Joo, tiedän noi ja oon noita harkinnutkin, koska noi liipasimet ei oo kovin hyvät. Mutta tarkotin noita analogitatteja, niihin tarttis saada kovera pinta :)

Itsellä käytössä tälläiset. Ei noista kyllä kupera pinta tule, mutta pito kyllä paranee ainakin omasta mielestä. Hintakin on sellainen ettei siinä mitään häviä, jos nuo tilaa ihan kokeilu mielessä.
Protective Silicone Thumb Joystick Case for Xbox 360/PS2/PS3 Controller (2-Piece/Color Assorted) - Free Shipping - DealExtreme


Toiset samanlaiset erilaisella pinnalla.
Replacement Silicone Case for Analog Cap of Xbox 360 Controller (6-Piece Pack) - Free Shipping - DealExtreme
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Morjens!

Ostin tarvikeohjaimen konsoliin. Mun ongelma on pienoinen mutta nakertaa pikkuhiljaa sisintä ja on pakko saada tietää ratkaisu! Eli ohjain katkaisee itsestään virrat n.10 min. käyttämättömyyden jälkeen vaikka en moista ole järjestelmäasetuksista säätänyt. Rasittaa painaa sitä XMB nappia ja odotella se pari kolme sekuntia jos vaikka sattuu käymään vessassa pelailun välissä tjms. Ratkaisua?
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

ohjainasetuksista virransäästö pois?
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Itelle perus fps freekit oli liian korkeat, käsi kipeyty pitkässä pelisessiossa. Tattien tuntuma oli ihan hyvä.
Tämmönen matalampi versio on ollu itellä parempi: KontrolFreek CQC Freek ohjainapu (PS3/X360) (ALV 0% - ilmainen toimitus) - 14.40e - Monialusta - Puolenkuun Pelit pelikauppa
Kumipinta noissa on laadukas ja saa hyvän otteen, päällinen on myös pysyny hyvin paikallaan.

Joo, päädyin samaan ratkaisuun ihan youtube videoita katselemalla. Ei nuo korket mallit voi olla kovin ergonomiset ja tilasin juurikin noi lyhyemmät. Veikkaan, että noilla ja Gioteckin liipasimilla alkaa ds3 veteleen vertoja XO:n ohjaimelle, joka on kyllä loistava kapula :)
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Testattu on ohjainasetusten rämppäys, ei auta.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Ei taida tarvikeohjaimiin vaikuttaa nuo valikon asetukset. Et varmaan pysty kyllä säätämään viivettä millään tavalla.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

MOI

Mul olis taas tämmönen ongelma: Pleikan ohjaimen napit (X,O,kolmio,neliö) on ihan jumissa, syystä että juomas ohjaimelle.:(Avasin ohjaimen mutta en oikee viittinyt tonne nappien puolelle mennä. Että lähteekä se valkonen "levy" siitä ihan ilman isompia voimia?:confused::confused:
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Morjens!

Ostin tarvikeohjaimen konsoliin. Mun ongelma on pienoinen mutta nakertaa pikkuhiljaa sisintä ja on pakko saada tietää ratkaisu! Eli ohjain katkaisee itsestään virrat n.10 min. käyttämättömyyden jälkeen vaikka en moista ole järjestelmäasetuksista säätänyt. Rasittaa painaa sitä XMB nappia ja odotella se pari kolme sekuntia jos vaikka sattuu käymään vessassa pelailun välissä tjms. Ratkaisua?
No johan nirppanokka olet, on se elämä kiireistä jos 3s ei viiti odottaa.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

MOI

Mul olis taas tämmönen ongelma: Pleikan ohjaimen napit (X,O,kolmio,neliö) on ihan jumissa, syystä että juomas ohjaimelle.:(Avasin ohjaimen mutta en oikee viittinyt tonne nappien puolelle mennä. Että lähteekä se valkonen "levy" siitä ihan ilman isompia voimia?:confused::confused:

Suosittelen youtubesta katsomaan ps3 ohjaimen purku-videoita niin tiedät mitä on vastassa. Itselläni siis myös on kerran kaatunut juomat ohjaimen päälle ja kokonaanhan sen joutui purkaamaan. Pidäthän huolen siitä, että kerralla pyyhit kaikki mahdolliset pinnat sisäpuolelta, jossa havaittavissa tahmeutta. Turhauttavaa lähtee purkamaan ohjainta uudestaan huomattuaan että tuo näppäin tuossa on vielä erittäin jumissa. T. Kokemusta on.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Morjens!

Ostin tarvikeohjaimen konsoliin. Mun ongelma on pienoinen mutta nakertaa pikkuhiljaa sisintä ja on pakko saada tietää ratkaisu! Eli ohjain katkaisee itsestään virrat n.10 min. käyttämättömyyden jälkeen vaikka en moista ole järjestelmäasetuksista säätänyt. Rasittaa painaa sitä XMB nappia ja odotella se pari kolme sekuntia jos vaikka sattuu käymään vessassa pelailun välissä tjms. Ratkaisua?

Asetukset --> Ohjaimen asetukset --> Virransäästö --> Pois päältä

dadaa!
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Omistan kaksi (2) DS3:sta (musta & punainen), toinen tuli itse konsolin mukana ja toisen ostin erikseen, molemmat hankittu samalla kertaa toukokuussa 2011, Amazonista.

Ongelmana MOLEMMISSA DS3:ssa on se, että ohjaimet tekevät itsestään painalluksia, joita en siis itse tee. Alussa tällaista ongelmaa ei niinkään ollut, mutta nyt se on jo aivan mahdoton. Ongelma esiintyy eritoten EA:n peleissä (NHL 11 & Fifa 12). Muissa peleissä ongelma on ollut huomaamattomampi.

Olen kokeillut ohjaimien resetointia --> ei mitään vaikutusta.

Olen kokeillut pelata kahdella ystäväni Six Axis:lla --> pelit toimii moitteetta, ei ylimääräisiä painalluksia.

Olen kokeillut toista omista ohjaimistani myös ystäväni PS3:lla --> tekee samaisia ylimääräisiä painalluksia.

Esim. änärissä hankala pelailla kun pelaajat viskelevät kiekkoa automaattisesti minne vain, tekevät poke-checkiä ja heittäytyvät itsestään, joukkue vaihtaa ketjuja itsestään, jne.

Outoa tässä on siis se, että molemmat DS3:t tuntuvat tekevän samaa.

Neuvoja?
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Omistan kaksi (2) DS3:sta (musta & punainen), toinen tuli itse konsolin mukana ja toisen ostin erikseen, molemmat hankittu samalla kertaa toukokuussa 2011, Amazonista.

Ongelmana MOLEMMISSA DS3:ssa on se, että ohjaimet tekevät itsestään painalluksia, joita en siis itse tee. Alussa tällaista ongelmaa ei niinkään ollut, mutta nyt se on jo aivan mahdoton. Ongelma esiintyy eritoten EA:n peleissä (NHL 11 & Fifa 12). Muissa peleissä ongelma on ollut huomaamattomampi.

Olen kokeillut ohjaimien resetointia --> ei mitään vaikutusta.

Olen kokeillut pelata kahdella ystäväni Six Axis:lla --> pelit toimii moitteetta, ei ylimääräisiä painalluksia.

Olen kokeillut toista omista ohjaimistani myös ystäväni PS3:lla --> tekee samaisia ylimääräisiä painalluksia.

Esim. änärissä hankala pelailla kun pelaajat viskelevät kiekkoa automaattisesti minne vain, tekevät poke-checkiä ja heittäytyvät itsestään, joukkue vaihtaa ketjuja itsestään, jne.

Outoa tässä on siis se, että molemmat DS3:t tuntuvat tekevän samaa.

Neuvoja?

Vuoden sisään kolme ohjainta samalla lailla mennyt.
Itse olen käynyt kaikki kolme ohjainta takuuvaihtamasssa.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Vuoden sisään kolme ohjainta samalla lailla mennyt.
Itse olen käynyt kaikki kolme ohjainta takuuvaihtamasssa.

Älkää heitelkö niitä teidän ohjaimia. T. 5 vuotta sama ohjain ja edelleen käytössä.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Omistan kaksi (2) DS3:sta (musta & punainen), toinen tuli itse konsolin mukana ja toisen ostin erikseen, molemmat hankittu samalla kertaa toukokuussa 2011, Amazonista.

Ongelmana MOLEMMISSA DS3:ssa on se, että ohjaimet tekevät itsestään painalluksia, joita en siis itse tee. Alussa tällaista ongelmaa ei niinkään ollut, mutta nyt se on jo aivan mahdoton. Ongelma esiintyy eritoten EA:n peleissä (NHL 11 & Fifa 12). Muissa peleissä ongelma on ollut huomaamattomampi.

Olen kokeillut ohjaimien resetointia --> ei mitään vaikutusta.

Olen kokeillut pelata kahdella ystäväni Six Axis:lla --> pelit toimii moitteetta, ei ylimääräisiä painalluksia.

Olen kokeillut toista omista ohjaimistani myös ystäväni PS3:lla --> tekee samaisia ylimääräisiä painalluksia.

Esim. änärissä hankala pelailla kun pelaajat viskelevät kiekkoa automaattisesti minne vain, tekevät poke-checkiä ja heittäytyvät itsestään, joukkue vaihtaa ketjuja itsestään, jne.

Outoa tässä on siis se, että molemmat DS3:t tuntuvat tekevän samaa.

Neuvoja?

Oli ihan pakko varta vasten tehdä tänne profiili ja kommentoida, että et todellakaan ole yksin tämän ongelman kanssa. Ja kaverillakin ihan sama homma.

Näissä pleikan uudemmissa ohjaimissa on näköjään aika monissa tämä sama vika. Ilmeisesti joku erä on isosti mennyt päin helve... tehtaalla, ei tätä hommaa mikään muu voi selittää. Kaksi ihan uutta ohjainta teki saman tenkkapoon.

Rupeaa oikeasti naurut olemaan naurettu. Ei pysty pelaamaan enää ollenkaan NHL12 peliä, koko pelistäkin on mennyt maku tämän ongelman takia.

Tälläinen avautuminen, mutta voitte unohtaa näiden ohjainten hehkuttamisen, tekisi mieli heittää joka ainoa ohjain seinään niin lujaa kuin pystyy.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Tälläinen avautuminen, mutta voitte unohtaa näiden ohjainten hehkuttamisen, tekisi mieli heittää joka ainoa ohjain seinään niin lujaa kuin pystyy.

Eli tekisi mieli hajoittaa viallinen ohjain kokonaan sen sijaan että asiasta reklamoisi tuotteen valmistajalle ja saisi toimivan tilalle? Good thinking.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Älkää heitelkö niitä teidän ohjaimia. T. 5 vuotta sama ohjain ja edelleen käytössä.

Ihmiset ovat erilaisia. En ole heittänyt kertaakaan ohjaintani - se on ehkä pudonnut kerran tai kaksi, mutta silti olen onnistunut NHL:ää pelatessa tuhoamaan kolme Sonyn ohjainta. Nyt on NYKO ja hyvin on kestänyt.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Eli tekisi mieli hajoittaa viallinen ohjain kokonaan sen sijaan että asiasta reklamoisi tuotteen valmistajalle ja saisi toimivan tilalle? Good thinking.

Vaihtoon menee, kirjoitinkin että tekisi mieli heittää seinään. Tämä ohjainralli saisi vain loppua, ei jaksa juosta pitkin kyliä jatkuvasti vaihtelemassa. Jospa tässä pääsee jopa pelailemaankin joskus ilman että äijät hyppii ja pomppii miten sattuu tuossa änärissä.
 
Ylös Bottom