Vastaus: Surroundäänet PS3:een
Hei!
Itse hommasin tuolta B&H:lta, koska en löytänyt myyjää ensin Suomesta ja sitten en edes Euroopasta!

Esim. Amazon UK:ssa ja DE:ssä kyseinen tuote on ollut myynnissä mutta kun katsoin viikko-pari sitten, niin luki "ei oo". Kyselin myös JVC:n maahantuojalta ja Verkkokaupasta mutta ei tosiaan tuotetta löytynyt... Maahantuoja myös sanoi, että takuu ei kata Suomea, eli pitää lähettää sinne mistä osti jos vikaa on..
B&H:sta löysin tuon tosiaan ja heillä on muistaakseni 2 vk palautusoikeus (kannattaa lukea säännöt). Vikaa tuohon ei ole vielä tullut (tosin ollut vajaan viikon vasta käytössä

) ja muutenkin tuntuu loppujen lopuksi aika yksinkertaiselta värkiltä.
Pelejä mulla ei paljoa vielä ole (ainoa täysversio se Gran Turismo), enemmän noita storen demoja pelaillut. Joku NHL 2k:n demo oli ihan jees, vaikka siinä ei selostusta ollutkaan mutta taklaukset oli kyl sellasia että luut rutisi! Syvyyttä tuli huomattavasti verrattuna tavalliseen stereoääneen. Tyttökaveri pelaa Folklorea ja hänen mielestään äänissä on kyl tapahtunu positiivinen muutos. Äänitehosteet olivat kyl hienon kuuloisia myös mun mielestä...
Leffatrailereita olen katsellut myös ja mm. Quantum of Solace kuulostaa AIVAN SAMALTA kuin katsois leffateatterissa! Lisäksi puhe kuulostaa paljon selkeämmältä kuin ilman surroundia. Ei tartte laittaa nappia kaakkoon että kuulee mitä näyttelijät höpisee...
Pitää kirjoitella enemmän kokemuksia niiden karttuessa! Mutta hetkeäkään en oo harmitellu ostosta!

Ja eihän toi loppujen lopuksi niin paha hinta ole (noin 110 tulleineen ja ALVeineen). Head-fi -foorumeilla suurin osa tuntuu käyttävän näitä Sennheiser HD 600/700 -sarjan kuulokkeiden kanssa...