Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kaivattavat kadonneet elintarvikkeet (limsat ym.)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Psychic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kaivattavat kadonneet elintarvikkeet (limsat ym.)

Lion patukoita sai ainakin jokunen aika sitten laivalta sellaisessa säkissä missä oli minipatukoita. Silloin oli jo muistaakseni kaupoista hävinnyt joten hyvällä tuurilla olisi vielä tuotannossa vaikkei meillä kaupassa näkyisikään?

Hyvinkin saatatte löytää LIDLISTÄ sekä Kit Kat-, että Lion-pikkupatukkapusseja!

Kuukausi takaperin on cittareista hävinneet sipsit jonka nimeä en sitten muista kirveelläkään, mielestäni ne olivat holiday snackseja mutta cittari ei löytänyt sillä nimellä mitään, fleivoreja taisi olla useampaa, source creamia sun muuta, linkissä kuva kyseisiin tuotoksiin mutta nimi siis hukassa, pussi oli läpinäkyvä.

http://4.bp.blogspot.com/_TKqgX3kfkfo/S-kou_ahmRI/AAAAAAAAAqs/9Bqx1tSkkz4/s1600/Sipsit.jpg

Kuukausi takaperin on cittareista hävinneet sipsit jonka nimeä en sitten muista kirveelläkään, mielestäni ne olivat holiday snackseja mutta cittari ei löytänyt sillä nimellä mitään, fleivoreja taisi olla useampaa, source creamia sun muuta, linkissä kuva kyseisiin tuotoksiin mutta nimi siis hukassa, pussi oli läpinäkyvä.
Weekend-nimellähän noita taidetaan myydä. Pakkausta näköjään muutettu - selittyisikö katoaminen sillä?

Näitä Turkin Pippuri hedelmänaperoita kaipaan. Siis sellasia mustia, hedelmänaperoitten muotoisia, jotain samankaltaisia taitaa löytyä tuosta Firewood pussista mutta näitä yksinomaan haluaisin.

Oliskohan vähän alle kymmenen vuotta sitten ollut viimeksi saatavilla keltaista Fenix limua. Nykyään saa tietääkseni vain sitä punaista (joka on myös hyvää) ja jotain sitruunanmakuista.

Koffin Amber olut. Siinä oli hyvä olut suomalaiseksi ison panimon tuotteeksi (sitä pystyi jopa kutsumaan olueksi toisin kuin suurta osaa suomalaisista kaljoista) joka vedettiin nopeasti pois markkinoilta huonon myynnin perusteella. Taisi olla liian erikoinen suomalaiseen makuun. Siinä käytetty Amarillo humala on ainakin minun mieleeni.

Cool mehujäät takaisin ehdottomasti. Eli se missä oli suklaakärki, sen jälkeen keltaista ja sitten punaista mehujäätä. Niitä popsittiin kesäisin useita päivässä.

Pastirol -karkit :D

Sitten vielä muutama vuosi sitten löytyi kaupasta "taco nuts" -pähkinöitä. Olikohan taffelin valmistamia. Ihan mielettömän hyviä.

Vielä noin 10 vuotta sitten sai kaupasta Estrellan tekemiä sipsejä, jotka olivat muodoltaan kanankoipia (+ jokin toinen muoto/maku seassa). Näitä olen useasti kaivannut, mutta valmistus lienee lopetettu täysin ja nimeäkään ei enää muista :(

Vielä noin 10 vuotta sitten sai kaupasta Estrellan tekemiä sipsejä, jotka olivat muodoltaan kanankoipia (+ jokin toinen muoto/maku seassa). Näitä olen useasti kaivannut, mutta valmistus lienee lopetettu täysin ja nimeäkään ei enää muista :(

Itse kaipaan myös noita.

Chicken_pomms.jpg

Yksi jota kaipaan on Fazerin pizza paahtoleivät. Olivat tajuttoman hyviä, eikö sitten menneet kaupaksi? Minä en muita söisikään :D

Itse kaipaan myös noita.

Chicken_pomms.jpg

Yksi jota kaipaan on Fazerin pizza paahtoleivät. Olivat tajuttoman hyviä, eikö sitten menneet kaupaksi? Minä en muita söisikään :D

No siinähän ne juuri mitä kaipasinkin :) Googlettelin hieman ja ainakin norjasta noita on vielä lähivuosina saanut ostettua. Eikä näköjään olla ainoita, jotka niiden perään haikailee (Chicken pommes,.. WE WANT IT BACK!!!!! | Facebook) :)

Minne kaikki speciaali mausteiset perunalastut on hävinny perus ruokakaupoista?
Ei siit oo montaa vuotta ku viel sai kaikkia pitsa tai italialais tyyliin mautettuja sipsejä, chili nachocheese hot ballski on hävinny ja enää löytyy vaa tavallinen maku siitä.

Lama on iskeny näköjään tosi rankasti sipsiteollisuuteen :(

Missä ovat viime kesänä vielä myynnissä olleet cola puffetit?:mad:

On ikävä alkuperäisiä lauantaipusseja.

Lauantaipusseja kyllä, ja kaikkia muitakin vanhoja karkkeja.

Nykytarjonta on kaikki samaa pehmeä mössöä, salmiakit mietoja ja hedelmät maistuu kaikki samalle väristä riippumatta.

Lohjenneet hampaat merkkareita syödessä eivät tosin enää vaivaa mutta se oli pieni hinta maksettavaksi :)

[/oldmanrant]

Ylös Bottom