Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kaivattavat kadonneet elintarvikkeet (limsat ym.)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Psychic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kaivattavat kadonneet elintarvikkeet (limsat ym.)

Tuli selailtua tätä ketjua ja poimin tuolta ne limaiset Spiderman karkit. Tuli semmone JUMALAUTA! olo, ei oo tajunnu kaivata, mutta nyt ku mainittiin nii tuli iha kauhee mieliteko. Joskus ihan älyttömän pienenä on tullu oltua kai Itiksen leffateatterissa ja syötyä noita. aivan mahtavaa kamaa!

Toinen mitä kaivataan on Pepsi Max Cappuccino, se oli sitä litkua, joka oli semmosta, että joko vihas tai rakasti. Kun kerron, että kerran tuli korismatsissa salaa täytettyä juomapullo kyseisellä nektarilla, niin arvaatte varmaan kumpaa puolta pidän ;)

Ruokapuolella oli pienenä ihan lempiruokaa semmonen pussikeitto joka kulki mahdollisesti "Toscana-keitto" nimellä. Hyvää sienikeittoa jossa oli makaroneja seassa.

Sininen pepsi ja Sininen/Vihreä/Punanen Sprite kanssa takasin!

Tuli selailtua tätä ketjua ja poimin tuolta ne limaiset Spiderman karkit. Tuli semmone JUMALAUTA! olo, ei oo tajunnu kaivata, mutta nyt ku mainittiin nii tuli iha kauhee mieliteko.

Ah, yes sir!! :)

Itse ostin noita pienenä laivalta. Kiehtovat limakarkit. <3

Halo 3 Game Fuel :(

Näytti Dewiltä, haisi Dewiltä, maistui Dewiltä, mutta aah, mikä placebo-vaikutus purkilla olikaan!

Joskus tuli syötyä paljonkin sellaisia lihapullia joiden sisällä oli valmiiksi jotain ketsuppimössöä. Eipä ole enään tullu vastaan :mad:

Kickersejä kaipaan minäkin :( Ei voi käsittää miks niinkin suosittu tuote piti vetää markkinoilta. Nyt vaan kaikki laittaan oma nimi ko. adressiin Adressit.comissa tai otatte Estrellaan yhteyttä :D

Meikäläinen kaipailee Pepsi Goldia. Kultainen tölkki, missä Thierry Henry komeilee kyljessä. Valitettavasti limited edition...

Joku kun on kaipaillut tuota olvin banaanilimua, niin itse olen ainakin törmäillyt k-kaupassa niihin herra Hakkaraisen banaanilimsoihin. En tiedä onko kyse samasta tuotteesta, mutta on se banaanilimu hyvää :p

Yksi mitä itse kaipailen on pepsi capuchino tai joku muu sellainen. Normi pepsi, missä oli sivumakuna kahvi.

Yksi mitä itse kaipailen on pepsi capuchino tai joku muu sellainen. Normi pepsi, missä oli sivumakuna kahvi.

Tuossa oli sivumakuna kaakao. Tai siis, itselle siitä mausta muistaakseni tuli ihan kaakao mieleen!

Ja yllä kaivattu "Pepsi Gold". Kyseessä tosiaan limited edition, olikohan viime jalkapallon mm-kisojen aikaan tölkkejä myynnissä. Tarkemmin Pepsi MAX Gold, ja sivumakuna siinä oli lime.

Kristalliraha-karkkeja, nimenomaan sitä pussia, jossa oli punaisia ja mustia. Ne oli tosi hyviä ja viimeiset söin varmaan joskus 90-luvun puolivälissä. Olisi kiva saada niitä taas.

Kirpeät ufo-karkit saisi tulla takaisin kauppojen hyllyille. Kyllähän näitä saa irtokarkkeina, mutta näissä pusseissa saisi olla myös!

Mitä oli se purukumi, jota myytiin metritavarana pienessä purnukassa?
Myydäänkö sitä vielä?

Maultaanhan se ei ihmeellistä ollut, mutta nostalgiatrippi-mielessä voisi purkin ostaa, jos sitä vielä jostakin löytyy.

Joku kun on kaipaillut tuota olvin banaanilimua, niin itse olen ainakin törmäillyt k-kaupassa niihin herra Hakkaraisen banaanilimsoihin. En tiedä onko kyse samasta tuotteesta, mutta on se banaanilimu hyvää :p

Pitää yrittää metsästää. Paikallisessa S-marketissa on myös Vip-merkkistä banaanilimua. Maku on ihan jees.

Schweppes Cola

Tuota sai joskus vuonna 85 aikoihin yhden uimahallin limppari automaatista, muistaakseni oli todella hyvää.

Mukava olis pullo tai toinenkin joskus vielä saada.

Itse tapasin fanittaa Estrellan Paprika sipsejä aikoinaan. Kummallista sinällään koska en edes pidä aidon paprikan mausta. Kuitenkin ostin niitä aikoinaan joka viikko, ja sitten ne yhtäkkiä katosivat myynnistä kaikkialla. Kauan aikaa elin ahdingossa, mutta nyt näille on onneksi tullut korvaaja, joka auttaa elämään läpi paprikattomien päivien. Puhun siis tietenkin Estrellan Juustosipseistä :)

Pepsi Max Cappucino.

Kahvin maku ei ollut ylellisen hienostunut tai edes voimakkaan aromaattinen, mutta toi mukanaan veikeän sivusoundin peruspepsin kuohkeaan jälkimakuun. Kaffepepsin myyntimäärät eivät tainneet olla kovin kummoisat, kun hävisi kappukinoversio suht lyhyessä ajassa tyyten pois kaupoista.

Sniff.

Ylös Bottom