Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kakspyöräset

Vastaus: Kakspyöräset

Eilen tuli ajettua vasta kesän ensimmäinen ratapäivä ja hauskaa oli. Ahvenistoa tuli kierrettyä aurinkoisessa kelissä. Kesän vähät kilometrit näkyivät aluksi kun tuntui vähän siltä ettei olis mopolla koskaan ajanutkaan. Edellisenä päivänä asennettiin paremmin radalle soveltuvat kumit jotka vaativat totuttelemista. Aiemmin alla pyöri 190/50/17 ja nyt laitettiin 190/60/17. Muutama setti meni ennen kuin pääsi taas vauhdin makuun. Hauskaa oli koko rahan edestä. Keskiviikkona sitten samaa rataa tahkoamaan uudestaan.
 
Vastaus: Kakspyöräset

Eilen tuli ajettua vasta kesän ensimmäinen ratapäivä ja hauskaa oli. Ahvenistoa tuli kierrettyä aurinkoisessa kelissä.
Miten te uskallatte ajaa Ahvenistolla kun siellä ei ole nimeksikään turva-alueita ja metallikaidetta on metritolkulla?

Itse tykästyin aikoinaan Motoparkin rataan ja siellä on kertynyt eniten ratakierroksia.
Vuoden -00 CBR600 oli alla ja paras kierrosaika 1.42.:cool:
 
Vastaus: Kakspyöräset

Miten te uskallatte ajaa Ahvenistolla kun siellä ei ole nimeksikään turva-alueita ja metallikaidetta on metritolkulla?

Itse tykästyin aikoinaan Motoparkin rataan ja siellä on kertynyt eniten ratakierroksia.
Vuoden -00 CBR600 oli alla ja paras kierrosaika 1.42.:cool:

Tuolla nyt ei tosiaan kannata mitään rataennätyksiä tavoitellakaan, jätetään se rajoilla ajaminen jollekin toiselle radalle.

Nimimerkillä Kemoralla kipannut :D
 
Vastaus: Kakspyöräset

Ite kurvailen tällä hetkellä GSX-R 750 K5:lla, oikein mukava pyörä täytyy sanoa, radalle tosin pitäis päästä, menee vähän mopon ominaisuudet muuten hukkaan. Mutta mukava tuolla on mutkapätkiäkin vedellä, ei ainakaan näillä näkymin tarvitse taas vähään aikaan pyörää vaihtaa :)
 
Vastaus: Kakspyöräset

Kinroad... Minkäs merkkinen se olikaan, päässy unhotumaan kun ei enää niin paljon ajele. Muutenkin vaan mettiä survonu kun ei korttia vielä ole... Noh, eihän sitä oikein suositella voi, niin paljon kaikenlaista vikaa, mm.2 kertaa meinannu moottori tippua. Kyllähän se ihan maantie ajon vois kestää, mutta ei kyllä mettässä riehumista :rolleyes:
 
Vastaus: Kakspyöräset

Päivä Alastarolla takana :) Kivaa oli, mies oli vaan ruosteessa...Takanen tuntui lipsuvan jo ihan mummoilu vauhdeissa. Ilmat kun vaan pysyis lämpösinä niin ensviikolla lisää rataa :)
 
Vastaus: Kakspyöräset

Taas on Ahvenistoa kierretty muutaman tunnin verran ja hauskaa oli. Tahtoo vaan Dunlopin takanen kuoriutua oikealta puolelta reippaanlaisesti, vasen puoli pysyy hyvänä. Mitähän tuolle oikein keksis että kuluis tasaseen? Kierrosajat siellä 1:35 tasolla mitä nyt kaveri parilta kierrokselta sattui mittaamaan aikaa.
 
Vastaus: Kakspyöräset

Eilen tuli jälleen käytyä Alastarolla ja kivaahan se jälleen oli :) Nyt oli jo vähän parempi meno & yritys! Tuli koettua kunnon highsideritkin kun avasin vähän turhan aikaisin ja takanen samantien pois alta, pystyssä pysyin sentään nippanappa :D Seuraavaan settiin pitääkin sitten vaihtaa uus takanen!
 
Vastaus: Kakspyöräset

Jahas, se on taas Ahveniston keikka heitetty kolmannen kerran vähän ajan sisään. Tällä kertaa oli pokkarikin mukana niin sain otettua videota talteen ajoista. Onneksi laitoin varmistuksen kameran kiinnitykseen kun meinasi ryökäle pudota kesken ajon. Näytti videolta laskettuna kierros menevän aikaan 1:34 eli ihan ok tahtia ja taisi olla paras itse ajettu aika mikä on mitattu tuolla radalla.

Videota Ahvenistolta
 
Vastaus: Kakspyöräset

Joskus aiemmin tuli tänne laitettua viestiä et Suzuki S1 löytyy ja tarkoitus ostaa Derbi yhdeltä lähimökkiläiseltä.. Noh, hautasin sen hankkeen ja aloitin S1:n entisöinnin. Nyt ollaankin jo sitten siinä vaiheessa, että kaikki osat irroitettu rungosta etuhaarukkaa lukuunottamatta ja odottaa pesemistä ja tankki, sivukatteet ja takalippa maalattu kirkkaanvalkoiseksi. Runko pesun jälkeen varmaan hioa pahimmista kohdista ja laittaa musta maali päälle. Sitten uusi etumaski ostaa ja maalauttaa sekin valkoiseksi. Tietysti kaikkea muutakin jännää tarkoitus ostaa siihen lisäksi.

PS. Jos kiinnostaa ja Irc-Galleriaan olette rekisteröitynyt, menkää käyttäjän SheikG Rojetki-kansioon katsomaan muutama kuva. : )
 
Vastaus: Kakspyöräset

Jiiiihaaaaa!!!!!!! Tänään ostin mun luokkalaiselta Honda Monkeyn. Makso vaan 400€. Nyt pitäis ostaa sit etuvalo ja mittari. Sit pitäis katsastaa ja hankkii ajokortti. Toivottavasti ei menis hirveen kauan et saisin sen. Saan kypärän kaupan päälle. Hain se faijan kaa. Ranne paskana, muuten olis voinu taluttaa ja välil ajaakin sillä himaan.
Ei paha hinta siihen nähden et on hieno ja yleensä noin 700-1000€, kai? Rahat on riparilta ja jää viel 470€ bensarahoiks ja varaosien osteluun. Vuosimalli on -94.

Jihuuu!!! :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kakspyöräset

Jiiiihaaaaa!!!!!!! Tänään ostin mun luokkalaiselta Honda Monkeyn. Makso vaan 400€. Nyt pitäis ostaa sit etuvalo ja mittari. Sit pitäis katsastaa ja hankkii ajokortti. Toivottavasti ei menis hirveen kauan et saisin sen. Saan kypärän kaupan päälle. Hain se faijan kaa. Ranne paskana, muuten olis voinu taluttaa ja välil ajaakin sillä himaan.
Ei paha hinta siihen nähden et on hieno ja yleensä noin 700-1000€, kai? Rahat on riparilta ja jää viel 470€ bensarahoiks ja varaosien osteluun. Vuosimalli on -94.

Jihuuu!!! :D

Onneks olkoon. Manki on siisti peli, kun vain ei ole raiskattu yksilö.
 
Vastaus: Kakspyöräset

Pitkään oon suunnitellu vm -82 Monkeyn tai PV:n hankkimista, sitten säilöön ja aikanaan museokilpiin :cool:
 
Vastaus: Kakspyöräset

Aijai, ku on ihanaa omistaa Honda Monkey!!! Sillä oon ajanu nyt koko talven eikä loppua näy. Sit tänää tuli niin hyvä fiilis, ku vein yhen astetta isomman mopon semmosella suoralla 100-0 vaikka se meni punasii päin. Pitäis kyl jossain vaiheessa hankkii jotain tuuninki osia tohon, ku nyt vähä ruosteinen.
 
Vastaus: Kakspyöräset

Nyt alkaa projekti Suzuki S1 edetä varsin mukavasti. Huomenna runko, 2 ohjaustankoa (alkuperäinen ja crossitanko) ja vanteet hiekkapuhallukseen ja maalaukseen. Sähköt laitatutin yksityisellä ja tänään nekin sain kotiin. Huomenna saan tilaamani tarvikkeet mopoon ja pari muuta tilausta täytyy vielä laittaa tällä viikolla.

Eikä ole kuin tasan 4 viikkoa että olen 15v ja menen tekemään MT-kortin teoriakokeen, toivottavasti onnistuneesti.. :D
 
Ylös Bottom