Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kaljakellunta -09

eewokki

New Member
Onkos porukkaa täältä osallistumassa kyseiseen vaellukseen? Päivähän on 1.8 elikkä seuraava lauantai. Itse reissaan parin kaverin kanssa uima-altaalla joka nimettiin kakun kostuttajiksi :D. Kertokaa ihmeessä millasilla paateilla meinaatte mennä.
 
Vastaus: Kaljakellunta -09

Missä näin legendaariset kisat pidetään ja mikä on homman mimi?
 
Vastaus: Kaljakellunta -09

Pakkohan se on. Tai ei se nyt mikään pakko ole, mutta...no joo, on se pakko. Viime vuodesta oppineena (hei hei, Nokian luuri) on varustauduttu tälle vuodelle hi-tech välinein (lue: Minigrip-pussit) ja jotta vuoden takainen haaksirikko vältettäisiin, on veneen kantavuus neljälle hengelle tällä kertaa n. 400 kiloa (vrt. viime vuoden arvioituun 200 kiloon). Nämä siis arvioita, koska tuohan on aivan vielä rakenteilla koko paatti. ;) Satakiloisia meistä ei kukaan ole, mutta vähän piti ylimitoittaa jos vaikka joudutaan joku haaksirikkoinen pelastamaan, ja että myös nestepitoinen matkatavara mahtuu mukaan. Lisäksi veneestä löytyy kaikki vesistössä selviämiseen olennainen: megafoni, mankka ja hiilihydraattipitoista ruokaa. Olen todennäköisesti sitten se apina kapteenin lakki päässä, joka huutelee tyhmiä ja vielä tyhmempiä juttuja megafonilla. Nähdään siellä! Ai niin, vinkkinä että kannattaa lähteä ajoissa jo kelluntaan mukaan, niin ei mene puoli päivää ohi.

Paatti tulee rakenteeltaan olemaan yhdistelmä kumivenettä, uimapatjoja sekä lasten uima-allasta...mikäli kaikki menee vielä nappiin materiaalihankintojen osalta, niin kantavuutta päästään lisäämään ponttooniviritelmin.
 
Vastaus: Kaljakellunta -09

Toihan kuullostaa jo suunnitelmalta Jekkis. :D Nyt vaa pitää toivoa et sää muuttuis paremmaks. Pieni tihkusade ei kyllä meikäläistä haittaa.
 
Vastaus: Kaljakellunta -09

Olen mukana. Meillä on paatti joka ehkä kestää 8 ihmistä ja on varustettu grillissä sekä aurinkovarjolla. !
 
Ylös Bottom