Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kameo: Elements of Power

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kameo: Elements of Power

Peliin on ladattavissa heti juuri nyt (eli Euroopassa ilmeisesti lanseerauspäivänä) Winter Warrior Pack Xbox Live Marketplacelta. Paketti maksaa 200 Microsoft-pistettä eli käsittääkseni parisen euroa (en mene takuuseen). Ja mitä se sitten sisältää? Uusia asuja Kameolle ja hänen sotureilleen. :rolleyes:

Happy Holidays

Hakkiz sanoi:
Peliin on ladattavissa heti juuri nyt (eli Euroopassa ilmeisesti lanseerauspäivänä) Winter Warrior Pack Xbox Live Marketplacelta. Paketti maksaa 200 Microsoft-pistettä eli käsittääkseni parisen euroa (en mene takuuseen). Ja mitä se sitten sisältää? Uusia asuja Kameolle ja hänen sotureilleen. :rolleyes:

Happy Holidays
No woo. Itse toivoin, että olisi ollut edes joku uusi talvinen paikka tai hahmo.

onkos kameon ilmestymispäivä siirtynyt kun verkkokauppa.com:in mukaan se ilmestyy 7.12 potuttaa vähän jos on kun se oli ainut peli jonka olen tilannut.

yliverkko sanoi:
onkos kameon ilmestymispäivä siirtynyt kun verkkokauppa.com:in mukaan se ilmestyy 7.12 potuttaa vähän jos on kun se oli ainut peli jonka olen tilannut.

Itse huomasin juuri saman. Siellähän näyttää olevan nyt monet muutkin pelit 7.12 tai 3.12. Eiköhän tuo ilmestymispäivä ole kuitenkin edelleen 2.12. Joko Verkkokaupan systeemi sekoilee, tai sitten niitten tavarantoimittaja spedeilee.

Eiköhän noita pelejä jostain Prismasta ym. löydy kasapäin, kun konsoleita ei riitä kuitenkaan kaikille :D

EDIT: No nythän tiedot ovatkin taas muuttuneet, ja maahantuojalla näyttää olevan pelejä vaikka lampaille syöttää :p

Viimeksi muokannut moderaattori:

No meikäläiselle tippu kone, mutta jostain syystä ei Kameoo näkyny missään... :( GRRR... Noh laitoin viestiä netanttilaan. Oli sit pakko hakee joku peli kaupasta, et pääsee ees tesmii. Kameo tuntuu olevan joka marketista loppu.

Tämä oikeasti näyttää hienolta, vaikka käytössä onkin toistaiseksi vain Core-paketin pilipali-komposiittijohto ja perinteinen laajakuvatelevisio. Lyhyydestähän tätä on syytetty (alle 10 tuntia), mutta meikäläisen aivoissa tuo kääntyy niin, että on ehkä jotain saumaa ehtiä pelata tämä joskus läpi ja tuskin juoksen tätä edes tuohon aikaan läpi.

Kamen demon perusteella on kyllä pakko hankinta tuo kameo. Ja perjantaina tuleekin rahaa joten kauppaan poistamaan tuo ja samoin quake 4 :rolleyes:

Läpäisin Kameon 13 tunnissa ja 30 minuutissa. Tosin monia sivutehtäviä jäi väliin, käytännössä kaikki bonukset ovat vielä avaamatta ja esim. hahmojen kaikkia kykyjä ja skinejä en saanut käyttöön. Peliä pääsee jatkamaan myös tarinan päätyttyä. Alueita voi pelata uudelleen parempien pisteiden ja bonuksien toivossa "taikapeilin" kautta.

Kokonaisuudessaan Kameo on minusta hyvä - joskin suppeahko - seikkailu. Peli näyttää tarkalta SDTV:lläkin, eikä tunnelmallisia maisemia voi olla ihailematta. Hieman epätarkka ohjaus ja omaan makuuni nurinkurinen kamerasysteemi kiusasivat pelissä eniten.

Kameo on väripilkku Xbox 360:n lanseerausvalikoimassa. Pelille kannattaa antaa mahdollisuus näyttää voimansa.

Hakkiz sanoi:
Kameo on väripilkku Xbox 360:n lanseerausvalikoimassa. Pelille kannattaa antaa mahdollisuus näyttää voimansa.

En halua liikaa korostaa pelin graafista näyttävyyttä, mutta tehokkaan pc:n omistajana voin vain ihmetellä tuota peliä. (kone 2,4GHz A64 X850XT PE 1,5Gt mem) Mielestäni komein julkaisupeli.

En sitten tiedä onko Hakkiz samaa mieltä...

Oli kyllä itsellenikin sen verran maistuvaa tuo demo, että pitänee käydä poistamassa seuraavaksi peliksi kaupan hyllyltä mukaan. Mutta ei ihan vielä, ei ole vielä King Kongiin ehtinyt PGR:n tahkoamiselta edes koskea :)

Hakkiz sanoi:
Kameo on väripilkku Xbox 360:n lanseerausvalikoimassa.

Totta, mutta itse ostin Kameon lisäksi PDZ:n, King Kongin, CoD2:n ja Condemnedin ja jokainen noista peleistä on mielestäni erittäin hyvä, joten mielestäni myös julkaisuvalikoima oli erittäin hyvä...

Kannattaa muuten kuunnella viimeisin Major Nelsonin blogcast (#153). Siinä on Kameon testaajan haastattelu, jossa tyyppi kertoo miten rating järjestelmä ja monet muut "heikosti" dokumentoidut osuudet toimii. Testaaja myös paljastaa että online co-op on todellakin tulossa.

Tässä on linkki blogcastiin

Tuon jälkeen ainakin minulle jäi sellainen kuva että pelissä riittää pelattavaa myös läpäisyn jälkeen.

Tuli pelattua Kameo läpi. Nätti kuin sika pienenä. Liikkuvan tavaran määrä ruudulla on uskomaton. Tämä vähän kuin Zelda, mutta pidin tästä kyllä enemmän.

Taas meni sanomiset uusiksi. Ei pitänyt ostaa vielä, mutta kun olin toista langattoman akkua hakemassa tarttui tämäkin mukaan. Ja siinähän se koko päivä sitten onkin mennyt. Uskomattoman nätti ja tunnelmallinen seikkailupeli. Meikä tykkää :)

Mini-provo: Se on hassua kun tässä threadissa on lähinnä hehkutettu pelkästään pelin grafiikkoja. Onko se sitten niin että pelissä ei ollut mitään mitään muuta sisältöä joka olisi puhumisen arvoista? :)

Teppo_Holmqvist sanoi:
Mini-provo: Se on hassua kun tässä threadissa on lähinnä hehkutettu pelkästään pelin grafiikkoja. Onko se sitten niin että pelissä ei ollut mitään mitään muuta sisältöä joka olisi puhumisen arvoista? :)
On se hienon näköinen, mutta tyyli on hakusessa. Rarellahan on tuo japseja apinoiva söpötyyli, joka ainakin minun silmääni näyttäytyy lähinnä mauttomana.

Itse peliä pelasin jotain toista tuntia (siihen joukkokohtauksen jälkeen), mutta ei se iskenyt missään vaiheessa. Vika tosin löytyy pääosin ruudun tältä puolen, koska olen pelilajiin aika leipiintynyt. Kyllä se silti perushyvältä seikkailulta vaikutti.

Tuli tänään napattua kaupasta ja huh huh kun on loistavaa menoa. Tykkään ja kovasti, vaikka mukana onkin _hiukan_ zelda-vaikutteita... :rolleyes:

Ylös Bottom