Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No woo. Itse toivoin, että olisi ollut edes joku uusi talvinen paikka tai hahmo.Hakkiz sanoi:Peliin on ladattavissa heti juuri nyt (eli Euroopassa ilmeisesti lanseerauspäivänä) Winter Warrior Pack Xbox Live Marketplacelta. Paketti maksaa 200 Microsoft-pistettä eli käsittääkseni parisen euroa (en mene takuuseen). Ja mitä se sitten sisältää? Uusia asuja Kameolle ja hänen sotureilleen.![]()
Happy Holidays
yliverkko sanoi:onkos kameon ilmestymispäivä siirtynyt kun verkkokauppa.com:in mukaan se ilmestyy 7.12 potuttaa vähän jos on kun se oli ainut peli jonka olen tilannut.
Hakkiz sanoi:Kameo on väripilkku Xbox 360:n lanseerausvalikoimassa. Pelille kannattaa antaa mahdollisuus näyttää voimansa.
Hakkiz sanoi:Kameo on väripilkku Xbox 360:n lanseerausvalikoimassa.
On se hienon näköinen, mutta tyyli on hakusessa. Rarellahan on tuo japseja apinoiva söpötyyli, joka ainakin minun silmääni näyttäytyy lähinnä mauttomana.Teppo_Holmqvist sanoi:Mini-provo: Se on hassua kun tässä threadissa on lähinnä hehkutettu pelkästään pelin grafiikkoja. Onko se sitten niin että pelissä ei ollut mitään mitään muuta sisältöä joka olisi puhumisen arvoista?![]()