Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kane & Lynch: Dead Men [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ULVI
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kane & Lynch: Dead Men (PS3)

Meinasin toissa päivänä ostaa tämän pelin. Mutta ajattelin täältä vielä tarkistaa asiantuntija lausunnot. Ilmeisesti ei ole hirveämmin sydämmiä tämä lämmittänyt. Demoa juuri kans vähän kokeilin niin eipä se iskenyt. Oli jotenkin tuskaista ja kivistä suurimmaksi osaksi. Kerrankin tein oikean päätöksen kun hyllyyn tämän jätin.
 
Vastaus: Kane & Lynch: Dead Men (PS3)

Onko muilla bugannut demossa äänet? Minulla bugasi, kuului välillä pikkuoravien puhetta. :D
Itse pelikokemuksesta, se kutosen arvosana saattaa olla yläkanttiin. Kaikista kauheinta oli grafiikka (ei todellakaan sitä tasoa, mitä nykyään pitäisi edes välttävänä) ja pelituntuma. Ukot liikkuivat kuin raiteilla, tähtäys kankeaa ja koko homma toimi muutenkin kuin sumussa. Tekoäly ei vaikuttanut paskimmalta mahdolliselta, mutta ei sitä kauheasti voinut kehuakaan.
Harmi, koska juoni (mitä olen pelistä lukenut) vaikuttaa todella mielenkiintoiselta ja ääninäyttely oli silkkaa rautaa. Tarinan kerronta oli loistavasti toteutettu demon parissa lyhyessä välipätkässä.
Ketuttaa tällainen potentiaalin tuhlaus. Ajatelkaa, jos olisi vielä muutama kuukausi hiottu!
 
Vastaus: Kane & Lynch: Dead Men (PS3)

Vinnie sanoi:
Eipä päädy hyllyyn tämä peli edes alelaarista, ohjaus oli niin ryssitty kuin olla ja voi

Totta, pelkkä invertin puute tiputtaa pelin arvosanan jo hylättyyn omalla kohdalla. Poistui koneelta tuo demokin heti ekan tuskallisen pelikerran jälkeen. Harva demo pistää hokemaan pelatessaan kirosanoja näinkin tehokkaasti sillä ohjaus ei vain toimi ilman inverttiä, se on pakko.
 
Vastaus: Kane & Lynch: Dead Men (PS3)

Oli invertti tai ei, niin liikkuminen ja ohjaus oli kyllä niin kovaa tervassa kävelemistä, että en tajua kuka haluaa pelata tätä.
 
Vastaus: Kane & Lynch: Dead Men (PS3)

On kyllä sössitty niin perusteellisesti koko paska ettei tätä voi suositella kenellekään:mad:
 
Vastaus: Kane & Lynch: Dead Men (PS3)

Viper7 sanoi:
Totta, pelkkä invertin puute tiputtaa pelin arvosanan jo hylättyyn omalla kohdalla. Poistui koneelta tuo demokin heti ekan tuskallisen pelikerran jälkeen. Harva demo pistää hokemaan pelatessaan kirosanoja näinkin tehokkaasti sillä ohjaus ei vain toimi ilman inverttiä, se on pakko.

Oli ainakin tossa XO:lle julkaistussa demossa invert- asetus mukana. Sinänsä aika kummalista, kun luulisi näiden demojen olevan täysin identtiset. Itse jostain syystä pelailin demon oikein mielelläni läpitte, vaikka meno hieman kankeaa olikin. Jos menoa pitäisi jotenkin kuvailla, niin varmaan mihekäs olisi siihen paras sana. Ei lähellekään niin heikkoa, kun arvostelujen perusteella olin odottanut.
 
Vastaus: Kane & Lynch: Dead Men (PS3)

5 vuotta julkaisusta ja hankin tämän pelin storesta. Vaikka peli onkin saanut paljon negatiivisia mielipiteitä niin itseäni kiinnosti juoni. Pelasin nyt tokioon asti ja omasta mielestäni peli on hyvä. Ainoat negatiiviset kommentit menee kontrolleille ja tekoälylle. Varsinkin tuo tekoäly on sellaista välillä että tekoäly vaan suoraan rynnii eikä tunnu ottavan huomioon pelaajan liikkeitä. Toinen myös on muutamat näkymättömät seinät.
Graafinen ilme ei ole mitään kovin kummallista mutta riittävään hyvää ja otetaan huomioon julkaisu. Tämän perusteella antaisin pelille arvosanaksi 8/10.
 
Ylös Bottom