Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kannattaako vielä hankkia PS2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja quiter312
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kannattaako vielä hankkia PS2

Unohdatte aina, että Live maksaa.

Naimpa, siinä on yski iso syy miksi en osta Xpoks360:sta, en mä halua siitä maksaa että nettiin pääsen pelaamaan, kun kuitenkin sen lisäksi vielä pitää maksaa nettilaskukin :p
Eikä se ohjainkaan ole mikään kovin hyvä, kun PS1:n julkaisusta lähtien oon pleikan ohjaimella pelannut :)
 
Vastaus: Kannattaako vielä hankkia PS2

Paljon on pelaaja menettänyt jos ei ole koskaan PlayStation 2 -konsolia omistanut. Suosittelen todellakin. Uusien koneiden hintahaarukka selviää Hintaseurantaa tutkimalla ja käytettyjä laitteita löytyy edullisesti Huuto.netistä.

Eli muistikortti + konsoli, esim. VPD:stä konsoli reilu 130 postikulujen kanssa, on sellainen 150:n paketti. Sitten pelit, ja huippupelejä saat halvalla, monia legendoja, jotka ovat uusina kokemuksina todella hyviä. Kaupat eivät varmaan paljon uskalla pyytää esim. 2 -3 vuoden vanhasta PS2-pelistä.

Alekorinkin pelit olivat joskus uutuuksia. Sama pelihän levyistä edelleen löytyy.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kannattaako vielä hankkia PS2

Kannattaa myös muistaa joidenkin kauppojen tarjoama käytettyjen pelien osto/myynti, joskus sieltä löytyy jo unhoittuneita klassikoita.
 
Vastaus: Kannattaako vielä hankkia PS2

Sanoisin että kannattaa hankkii PS2, uusia pelejä ei varmaan enää hirveesti tule, mut pleikka kakkoselle on kuitenkii hirveesti pelejä, luulis jokasen löytävän omat suosikkinsa.
Mä uskon et PS2 porskuttaa pinnalla vielä aika pitkään.
Noista peleistä vielä, et mä en oo hirveesti erilaisia pelejä pelannu, mä oon jo löytäny omat suosikkini ja pitäydyn niissä.
Pelejä kannattaa metsästää kauppojen alelaareista, ja nettikaupat on kans hyvä ratkasu. Anttilasta mä oon hankkinu kaikki Ratchet-pelit mitä mulla on.
No joo, asiaan. Osta PS2.
 
Vastaus: Kannattaako vielä hankkia PS2

Ehdottomasti, kovin pelikone ehkä ikinä tarjontansa puolesta. Vielä kun jaksaa pitää sitä kuin kukkaa, niin iloa on laitteesta vuosiksi, miksipäs ei jopa vuosikymmenien päästä. Pelitarjonta ja kirjo on niin hirvittävää luokkaa, että klassikoita löytyy vieläkin melkein joka nurkalta, bonuksena tietenkin yhteensopivuus PsOnen kanssa jolloin esim. FF-sarja ei mene hukkaan. Pakko olisi hoitaa tämä kotiin, jos ei muuten, niin ihan keräilykappaleeksi yksi ja sitten liuta pelejä ja muistikortteja pari. :) Pienempi malli kulkee mukanakin näppärästi. <3
 
Ylös Bottom