Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kannettavaa ostamassa

Vastaus: Kannettavaa ostamassa

Tämä nyt ei varsinaisesti tännä kuulu, mutta onkos kellään foorumi laisella kokemusta sanoa että onko adroid tablet (Asus Eee Pad Transformer Prime TF201) vai ipad 1-3?
Iphone tällä hetkellä löytyy joten sinänsä ios olis tuttu, ja androidista ei ole minkää laista kokemusta.
 
Vastaus: Kannettavaa ostamassa

Noilta pohjilta voi sanoa suoraan että osta iPad. Säästyt paljolta päänsäryltä (ja suvun/koulun/naapuruston/kaveripiirin nörtti vielä enemmältä :p )
 
Vastaus: Kannettavaa ostamassa

Tuleeko näiden kahden koneen väille tarpeeksi eroa nimenomaan pelikäytössä, että kannattaa ostaa suoraan kalliimpi? Sama näyttis kuitenkin molemmissa (730M).
Kalliimmassa on 8 gigaa vs. halvemman 6 gigatavua. Se yhdessä karvan verran nopeamman prossun kanssa voi pienen eron muodostaa. Mutta käytännössä ero on todennäköisesti aika olematon, joten jos et koe tarvitsevasi tuplasti isompaa kiintolevyä, halvemmallakin versiolla pärjää.
 
Vastaus: Kannettavaa ostamassa

Asus 15.6" N56DP-S4012H, A8-4500M, 4GB, 500GB, HD 7730 2GB, Windows 8 64-bit (Tarjouserä!) | 599.90e - Jimms.fi

Entä rupeaako eroa syntymään jo tuntuvasti tuolla prosessorilla (A8-4500m) pelattaessa? Muistikin tippuisi 4GB:iin. Ilmeisesti testien mukaan tuo 7730m ei ole kovin paljon huonompi kuin mitä noissa Acereissa.

e: Noh, päädyin lopulta CDONin THOR-kannettavaan, kerta hinta oli lähes sama tuon kalliimman Acerin kanssa. Jospa tuolla pelit pyörisi vähän pidemmäksikin aikaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kannettavaa ostamassa

Kannettavaa olen hankkimassa, mutta en ymmärrä koneista juuri mitään, joten voisiko joku suositella mahdollisimman hyvää konetta korkeintaan 600€ hintaan. Mitään tehomyllyä ei sillä varmaan saa mutta olisi hyvä, jos jotain voisi pelatakin. Mielellään 15-17 tuuman näyttö ja vähintään 4gigaa muistia saisi olla.
 
Vastaus: Kannettavaa ostamassa

Asus 15.6" A56CM-XX163H, Core i5-3317U, 4GB, 500GB, GT 635M, Windows 8 64-bit | 599.00e - Jimms.fi
vai
Asus 15.6" N56DP-S4012H, A8-4500M, 4GB, 500GB, HD 7730 2GB, Windows 8 64-bit (Tarjouserä!) | 599.90e - Jimms.fi

Kumpi noista kannattaa ostaa? Olen tehnyt vähän tutkimustyötä ja saanut sen kuvan, että ylemmän Intel prosessori on alemman AMD:tä hieman parempi, mutta alemman näytönohjain on ylempää parempi. Kumpi sitten on tärkeämpi? Olen muuten kuullut, että Intel olisi yleensä parempi ainakin pelaamiseen, mutta tuossa AMD läppärissä olisi ainakin parempi näyttö. Näyttää olevan vieläpä tarjouksessa ja hinta muualla satasen enemmän.
 
Vastaus: Kannettavaa ostamassa

Onko kanssa foorumisteillä kokemuksia Acerin asiakaspalvelusta?

Kolme vuotias Sony Vaio on viimeisen viikon aikana tasaisin väliajoin jäätynyt, joten ajattelin vielä hyvän sään aikana ostaa uuden tilalle.

Näillä näkymin olen päätymässä Acer Aspire V3:een. Ymmärtääkseni Acer on legendaarisen epäluotettava merkki, mikä ei pitäisi olla ongelma kun kyseiseen pakettiin kuuluu 3 vuoden takuu. Ainoa mietityksen aihe onkin mikä on asiakaspalvelun laita :confused:
 
Vastaus: Kannettavaa ostamassa

Kaikki hyviä kunhan Asus. Itse kun läppäreitä oon hankkinut niin painopiste on valmistajan antamassa takuussa. Sen pitää olla vähintään 24kk. Ja kaikki koneet jotka tuon oystyy antamaan, täyttää se kone muutkin vaatimukset mitä läppäriltä haen. Tällä hetkellä sen virkaa toimittaa Asus e200s hybridi. Rauta puolella taas vesijäähy..bad ass machine. Tossa asuksessa on vaan suuri miinus tuo win8. Ja tuon 8.1 päivityksen myötä tuli hiiri ongelmat (pelatessa)
 
Ylös Bottom