Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Känni- ja krapulathread

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Onpa hiljaista tässä ketjussa, eikö kukaan muka vedä kännejä kämpillä? No eipä siinä, meillä on ollin kanssa kivaa ja forza-sessiot menossa ja luonnollisesti olutta samalla. Varmaan tanssitaan myös illan kuluessa pikkasen.

Aamulla töihin. :(
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Juuri tulin kotio. Kavereitten kanssa otettiin "vähän" kuppia perjaintain kunniaksi. Kaljalla ja parilla viinapaukulla mentiin...
Vituttaa vaan että onnistuin rikkomaan silmälasini ja laskuhumalakin alkaa jo tuntua....
Kivaa kuitenkin oli.
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Me ollaan taas tässä kämpillä ollin kanssa oluella. Tällä kertaa pelataan EDF 2017 ja on viimesiä kenttiä menossa vaikeusasteesta päätellen. on aikasen hyvä kännipeli tämä edf, kun ei tarvii montaa nappia painella ja ötökkää kaatuu.
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

mäkin pitkästä aikaa maistan, että minkälaista on olut Keravalta :o
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Joo ei aina tarvii känniä juoda. Mulle riittää että saa vähän hiprakkaa ja päätä sekasi. :p
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Perjantaina pummin porukoilta kyydin muaalta kaupunkiin, jolloin äippä kyseli jo etukäteen, milloin meinaan kotiin tulla. "En mä kauaa viivy", vastasin varmana päätöksestäni. Mahtoivat vanhemmat olla ylpeitä, kun sunnuntai-iltana löysin kotiin samoissa kledjuissa kuin pari päivää aiemmin. Eiköhän se reissu taas hieman venähtänyt ja syy lienee selvä. Olin cool ku join kännit, jea!
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Perjantaina pummin porukoilta kyydin muaalta kaupunkiin, jolloin äippä kyseli jo etukäteen, milloin meinaan kotiin tulla. "En mä kauaa viivy", vastasin varmana päätöksestäni. Mahtoivat vanhemmat olla ylpeitä, kun sunnuntai-iltana löysin kotiin samoissa kledjuissa kuin pari päivää aiemmin. Eiköhän se reissu taas hieman venähtänyt ja syy lienee selvä. Olin cool ku join kännit, jea!

Mitä hemmettiä??? Juoks Moderaattoritkin kännejä? :eek:
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Tässä kalsarikännejä vetelen :) 12 kappaletta keskikeppanaa ja 2x rainbowin 0,5l ronkeloa :P
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Itelläkin tässä taas meno päällä 1l pullo tapioo ja 2 litran pulloo energia juomaa tänään. Putki alko jo Keskiviikkona ja huominenkin menee sekoillessa eli sunnuntaina on kerran taas liskojen yö luvassa :D noh onneksi olen sairauslomalla ollut jo 2 kuukautta ja vielä ainakin kuukausi lomaa jäljellä joten eipä nuo "liskot" haittaa.
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Vaasan Hullussa Pullossa on aina sunnuntaisin ja keskiviikkoisin kahen euron ilta. Tuli oltua siellä viime keskiviikkona melkoisen humalassa. Sen vielä muistan ku oon baarista lähteny mutta muuta en. Seuraava muistikuva on että herään seittemän jälkeen aamulla rappukäytävästä kun joku mies herätti mut. :D "Mees kotias siitä, tässä ei oo oikein soveliasta nukkua" Ku heräsin, niin vieressä oli tyhjä pizzalaatikko ja avaimet siellä laatikon sisällä. :D Tiedä sitten mitä oon säätäny... Mutta hyvä tsägä kävi kun mitään ei oltu pöllitty ja loppujen lopuksi sitten omaan sänkyyn pääsin nukkumaan...
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Ollaan ollin kanssa oluella. Tanssittiin äsken vähän ja pelattiin Forzaa. Oikein mukava fiilis ja hauskaa on ollut. Huomenna varmaan piirakkaa tiedossa kun käydään kaupassa vähän ostoksilla.
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Ollaan ollin kanssa oluella. Tanssittiin äsken vähän ja pelattiin Forzaa. Oikein mukava fiilis ja hauskaa on ollut. Huomenna varmaan piirakkaa tiedossa kun käydään kaupassa vähän ostoksilla.

Luuris on kiinni... Oliko tänään tarkoitus pelailla? Otin kitaran matkaan ja oleskelen ihan tässä lähistöllä. Saisit muute tarjota sitä piirakkaa minullekin. :p

Niin ja kaljaakin on...

Jahas, kohta voisi ensimmäisen tempaista kurkusta alas.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Se on taas aika tempasta kalsarikännit, edellisestä kerrasta onkin jo kulunut yli viikko!
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Se on taas aika juoda kännit. Pari olutta varmaan otetaan vielä jonka jälkeen sitten tapahtuu suositeltava, mutta toisaalta pakollinen vaakatasoon siirtyminen. Huomenna tässä kämpillä otetaan taas olutta.
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Samaa harrastetaan tälläkin suunnalla, eli siis kalsarikännäilyjä:). Katsotaan jospa vaikka sitten huomenna eli tänään keksis jotain "järkevämpää".
 
Vastaus: Känni- ja krapulatredi

Samaa harrastetaan tälläkin suunnalla, eli siis kalsarikännäilyjä:). Katsotaan jospa vaikka sitten huomenna eli tänään keksis jotain "järkevämpää".

Mikä muka on kalsarikännejä järkevämpää?
Kysyn vaan...
Voihan "sensuroitu",että rokc band on vaikeeta laulaa humalassa...
Ride the lightining irtos jopa tässä tuubassa 66% easylllä.
Vitula,mähän oon melkeen proo.... :D
Ja jos joku puuttuu jonkin sortin kirjotus häröön,niin meneppä etsimään elämä....se on ehkä nurkan takana.... :D
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom