Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Känni- ja krapulathread

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Maistettu on scohhtitti vichyt, uteliaisuuttani siirryin irkku puolelle,enkä kadu,mikä ihana toffee,hunaja,savu,huopatossu makumaailma löytyikään, en väitä että muut on huonompia vaan erillaisia;)
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Maistettu on scohhtitti vichyt, uteliaisuuttani siirryin irkku puolelle,enkä kadu,mikä ihana toffee,hunaja,savu,huopatossu makumaailma löytyikään, en väitä että muut on huonompia vaan erillaisia;)

Kaikkihan sen varmaan tajuu että vichyt,cocknacit on nautinto aineita jos niitä sekoitlee sixpackin,lonkero,cokctailien kanssa niin MANAAJAHAN siitä tulee housuihin ja vähä paidan piieleekin.Enkä tarkoita reefer poikia nehän ei tämmöisiin myrkkyhin koske:D
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Ikävä lukee täällä viestejä, kun tietää että kirjoittajat ovat kallistelleet laseja ja selvästikki hauskaa on :D
Täällä tietysti perusperjantai, ei mitään menoa eikä mitään häppeninkiä. Olis ees kesä..
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Ikävä lukee täällä viestejä, kun tietää että kirjoittajat ovat kallistelleet laseja ja selvästikki hauskaa on :D
Täällä tietysti perusperjantai, ei mitään menoa eikä mitään häppeninkiä. Olis ees kesä..

Ei se kesää tartte että on hauskaa :D
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

En haluu pahoihtaa kenenkään mieltä ,mut mee kattoo mun kuva albumii ja kato mihin aiikaan mä oon sen sinne pannu ja mikä on otsikko:cool:
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

En haluu pahoihtaa kenenkään mieltä ,mut mee kattoo mun kuva albumii ja kato mihin aiikaan mä oon sen sinne pannu ja mikä on otsikko:cool:

Toisaalta kyllä mä jouluakin odotan mä vietän sitä eturintama veteraanin kanssa ja rupee pikkuhiljaa olemaan harvinaista ,ja mitä tossa lahja toiveita vilkasin niin irkku vichy oli pukilta toivottu:rolleyes:
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Ikävä lukee täällä viestejä, kun tietää että kirjoittajat ovat kallistelleet laseja ja selvästikki hauskaa on :D
Täällä tietysti perusperjantai, ei mitään menoa eikä mitään häppeninkiä. Olis ees kesä..

Kävitkö kattoo,:rolleyes::rolleyes:
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

En haluu pahoihtaa kenenkään mieltä ,mut mee kattoo mun kuva albumii ja kato mihin aiikaan mä oon sen sinne pannu ja mikä on otsikko:cool:

Heh, oli pakko käydä kattomassa ja komea pirssihän siellä oli kuvissa:). Kesää tosiaan kelpaa odotella:D. Tänään täytyy tällä suunnalla ottaa hieman rauhallisemmin, jotta jaksaa sitten huomenna juhlia. Kaverin synttäreitä aiomme siis huomenna juhlistaa. Voin veikkailla jo etukäteen, että tulee olemaan erittäin hilpeä meininki. Tänään "kituutellaan" siis ihan muutaman bissen linjalla.
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Heh, oli pakko käydä kattomassa ja komea pirssihän siellä oli kuvissa:). Kesää tosiaan kelpaa odotella:D. Tänään täytyy tällä suunnalla ottaa hieman rauhallisemmin, jotta jaksaa sitten huomenna juhlia. Kaverin synttäreitä aiomme siis huomenna juhlistaa. Voin veikkailla jo etukäteen, että tulee olemaan erittäin hilpeä meininki. Tänään "kituutellaan" siis ihan muutaman bissen linjalla.

Asiaa toivota kaverilles hyvää syntymäpäivää,ja olkaa ihmisiksi onvaan yks elämä tässä ja nyt,mä luulen että reefer pojutkin villiintyy ku jollakin on synttärit onhan aika ecoa tai sillee vihreetä:D
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Asiaa toivota kaverilles hyvää syntymäpäivää,ja olkaa ihmisiksi onvaan yks elämä tässä ja nyt,mä luulen että reefer pojutkin villiintyy ku jollakin on synttärit onhan aika ecoa tai sillee vihreetä

No niin caputchiiiinot whit B juotu ja erä Stillwatherissa seikkailtu,kone käynnissä ja mono ojossa jälleen:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Känni- ja krapulathread

No mitäs tänään juodaan? :rolleyes:
Kyllä toi vishcy humaltaa ja viel olis 1/2:kas jälellä. Ei sitä voi jättää happanemaan. ;)
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

No mitäs tänään juodaan? :rolleyes:
Kyllä toi vishcy humaltaa ja viel olis 1/2:kas jälellä. Ei sitä voi jättää happanemaan. ;)

Warsteineria, tosin varasto alkaa uhkaavasti vähentymään eikä mitään hajua saako tota Suomesta. Lisänä Pearly Bay halpispunkkua, hyvää lipitysviiniä.
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Warsteineria, tosin varasto alkaa uhkaavasti vähentymään eikä mitään hajua saako tota Suomesta. Lisänä Pearly Bay halpispunkkua, hyvää lipitysviiniä.

Warsteineria on ollu Lidlin valikoimissa,tällå hetkellä paksi nobelaneria menossa tonttuhattu pytyllisen jälkeen olo mahtava;)
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Takaisin Warrun pariin ja jauhantaa @ircnet #Tappara yllättäen musasta ja alkomahoolista :cool:
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Takaisin Warrun pariin ja jauhantaa @ircnet #Tappara yllättäen musasta ja alkomahoolista :cool:

oli kiva kävästä kalsarikänneissä siellä jutustelemassa, harmi vaan ku olit lährössä poikkee... nii ja väärästä musasta juttelitte :p:D
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom